kubol pisze:
czyżby???
ostatnio (zwłaszcza po spotkaniu z 123 coupe Voitassa) moje myśli uciekają często ku temu autu.
I nic by z tego może nie było, tylko dziś znajomy spotkał mnie i zaczął wypytywać o 124!!! Ile dałem, który rok i td... Po rozmowie okazało sie że szuka czegoś takiego!!! Chce go obejrzeć w dzień i może by wziął.
Co prawda daleka droga jeszcze ale może, bez wychodzenia z domu bym go sprzedał?!?!
Dlatego siedzę na mobile i rozglądam się oczywiście 123 C!!!
Pytanie:
1. Czy między sprowadzeniem auta na tzw "zabytka" i "kolekcjonerskie" jest róznica???
2. Ile musi mieć min/max lat by sprowadzić i zarejestrować?
3. Czy musi spełniać normę Euro2?
4. Wybór między silnikami: 2.3, 2.3 wtrysk, 2.8, 2.8 wtrysk ???? Który i dlaczego (hihi)?
Ufff, idę spać
Hej
Proszę proszę - dobry pomysł
Co do warunków: min 25 lat, model od 15 lat nie produkowany (zabytek), ewentualnie jeżeli powyższych nie spełnia (123 tylko do 1978
) to: musisz udowodnić, że samochód jest wyjątkowym rarytasem, lub w wyjątkowy sposób przyczynił się do rozwoju motoryzacji (tzw. kamień milowy
) lub jeździł tym autem jakiś ultraważniak. Dodam, że nie jest to proste, ale są ludzie którzy sobie z tym radzą. Ja chyba bym się nie porwał.