Witam. Właśnie skończyłem odbudowe swojej 114 coupe. Mam poważny problem z kopceniem silnika( kopci jak parowóż). Głowice mam po remoncie, Pierścienie nowe tłoków nowe. Wyprzedzenie zapłonu ustawiłem lampą na 5 stopni. Silnik pracuje równo. Jakie powinno być prawidłowe ciśnienie na cylindrach. Ja mam 1=9,1 2=8 3=9,9 4=9,2 5= 9,8 6=9,2 . Boje się że coś z ciśnieniem jest nie tak. Mój mechanik nic nie mówił że blok jest do roboty. Pomierzył i stwierdził że pierścienie wystarczą. Sprawdzałem czujnik powietrza i dwa od temperatury płynu , na zimnym i na gorącym silniku wartości sie zmieniają. Dym z rury wydechowej nie jest biały ani niebieski. Jest taki szary i mocno czuć spaliny. Świece wszystkie zakopcone na czarno. Prosze o jakieś podpowiedzi od czego zacząć.
Pozdrawiam
_________________ 114 250CE z 1971 EX 116 280S z 1976
|