MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pt kwie 19, 2024 8:35 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: pn cze 11, 2007 9:49 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob cze 12, 2004 3:35 pm
Posty: 2505
Lokalizacja: Lublin
Patro pisze:
Z szukaniem uszczelki to bardzo dobry pomysł, jednak wymiana całego mechanizmu ssania już nie za bardzo


miałem na myśli że łatwiej jest znaleźć cały mechanizm z uszczelką niż samą uszczelkę ( w tym kontekście) ....(chyba że sie dorabia samemu)
Jak się okazało -
1) zestaw naprawczy nie zawiera wyżej poruszanej uszczelki ale to nie była jej wina
2) gaźnikowiec zmieniając góre w gaźniku ( a ja jej potem nie demontowałem żeby nie stracić gwarancji) założył taką z lekko krzywą iglicą po której porusza się tłok - jej skrzywienie spowodowało że co jakiś czas wyskakiwała z otworu w którym miała pracować ...tłok sie zawieszał a efekt był taki że wywalało paliwo zaworem od ssania ale co lepsze również cofało paliwo do filtra powietrza [szalone]
3) kolejną przyczyną nie równej pracy było obluzowanie nakrętki w aparacie zapłonowym do której przymocowany jest kondensator objawiające się minimalnym i nie zawsze- przebiciem...

Po ustawieniu książkowo zapłonu , przerwy silnik w końcu pracuje równo i przyjemnie - narazie ( oby nie zapeszyć).
Samo ustawienie gaźnika jest proste - a u mnie doszły inne przyczyny - po przeczytaniu od początku tego tematu i radom Patro - każdy sam wyreguluje gaźnik bo nie jest to jakaś mega sztuka .....

Jeśli chodzi o efekt z jazdy na takim gaźniku - to jestem pod wrażeniem , zarówno kultury pracy , jak również w miare liniowego i płynnego przyspieszania .....za Kiełbikiem powtórze że nie spodziewałem się żeby wiekowy 4 cylindrowiec dawał taką satysfakcję z jazdy....
Pozdrawiam Serdecznie
Paweł

_________________
"Jestem Książę i pewnych tematów nie drążę..."

Miałem k...tyle aut co niektórzy w podpisie, na drugie popularność, na trzecie szacunek - teraz mam rower


Na górę
Post: wt cze 07, 2011 2:21 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob paź 04, 2008 11:53 am
Posty: 544
Numer GG: 8874486
Lokalizacja: Huta Dolna k. Gdańska
Posiadam Pierburga 175CD, który praktycznie niczym nie różni się od Stromberga. Jest w nim elektrozawór (ten pod komorą pływakową). Chciałem sprawdzić czy jest sprawny i podłączyłem go bezpośrednio pod zasilanie przy włączonym silniku. Auto zgasło. Gdy chciałem tą czynność powtórzyć już nic się nie działo i auto chodzi normalnie - zero reakcji. Przy wyłączonym silniku słychać, że zawór "pstyka". Możliwe, że go uszkodziłem? Czy sprawny elektrozawór jest w stanie zgasić silnik po załączeniu prądu?

_________________
w115 230.4 '75 Duuużo mnie nauczyła.
w123 200 '81 To nie tylko auto, to już spora część mojego życia!
c123 230C '78 Po krótkotrwałym romansie przyszedł czas na poważny związek :D
w123 300D '76 Wgl co tu robi diesel?


Na górę
Post: śr paź 10, 2012 10:49 pm 
Offline
nowy

Rejestracja: śr paź 10, 2012 10:38 pm
Posty: 1
Witajcie.
Przepraszam, że odgrzewam tak stary post ale...
Borykam się z gaźnikiem z W123 175CD. Niestety nie mogę pobrać waszej dokumentacji z 1 strony tego tematu ale będę zgadywał. Obok komory pływakowej mam zawór membranowy. Domyślam się, że jest to zawór zwrotny paliwa. Co dziwne w pokrywce tego zaworu (tej mocowanej na 3 śrubki) nie ma przejścia powietrze. Domyślam się że zawór powinien się otwierać gdy podciśnienie rośnie a zamykać gdy maleje. Jak oskrobałem środek pokrywki to widać jak by ktoś wbił pręt z cyny albo ołowiu aby zaślepić podciśnienie. Jak byście mogli podpowiedzieć czy mosiężny kruciec ma mieć pełen przelot do pokrywki ?

Drugie pytanie czy do 175 CD da się gdzieś dostać gniazdo iglicy ? Bo zamówione w etermotor przyszło od innej wersji. Moje gniazdo jest małe pękate z wbudowaną sprężyną . To co przyszło z etermotu to długa rurka .

Pozdrawiam


Na górę
Post: śr lut 18, 2015 8:32 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz lut 01, 2015 9:24 pm
Posty: 108
Koledzy a skad macie takie zdjecia i opisowke do nich?? Szukam instrukcji do silnika m110 na gazniku. Czy ktos moze mi podać jakies namiary na dobre źródło??


Na górę
Post: ndz lis 20, 2016 12:32 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: ndz lis 20, 2016 7:19 am
Posty: 10
Witam wiem , że nie w temacie ale coś nie mogę założyć nowego tematu , mam mercedesa w 115 2.0 benzyna z gaźnikiem stromberg 175 cd , czy wie ktoś jaka powinna być przerwa na przerywaczu w aparacie zapłonowym i kolejność podłączenia kabli WN .
Gaźnik jest po regeneracji a silnik dalej kuleje .


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot], Google [Bot] i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl