Witam. Temat dotyczy w moim przypadku silnika 200D. Poprzedni właściciel zastosował świece żarowe "prętowe" zamiast oryginalnych pętelek. Połączone są w chwili obecnej oczywiście z racji budowy równolegle. Nie działa natomiast wskaźnik pod zestawem wskaźników - solniczka. Szukałem rozwiązania przeglądając różne fora, znalazłem gdzieś jedną wypowiedź że przy zastosowaniu tego typu świec - żarnik w solniczce przestaje działać, aczkolwiek nikt tego na owym forum ani nie potwierdził, ani temu nie zaprzeczył. Pytanie - czy to prawda?? czy będzie on się żarzył tylko przy starych świecach szeregowych? Dodam że podczas grzania świec heblem (czasami) po chwili z żarnika przez kilka sekund wydobywa się minimalny biały dymek. ale nawet po dłuższym grzaniu nie jest on czerwony. Pytanie drugie: czy jeśli nie ma szans na zadziałanie tego wskaźnika w układzie równoległym, to czy można drut który jest wewnątrz całkowicie usunąć? czy nie powoduje on zakłóceń w pracy świec - skoro się "dymi"- pobiera jakiś prąd. A może ktoś z szanownych kolegów ma układ równoległy a żarnik działa? Czy można gdzieś kupić / lub wykonać we własnym zakresie nową pętelkę? Pozdrawiam - Ł
|