MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest ndz kwie 28, 2024 6:20 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Post: pt lip 07, 2017 7:40 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pt mar 27, 2015 8:12 pm
Posty: 102
Lokalizacja: Dębnica Kaszubska
Witam. Właśnie skończyłem odbudowe swojej 114 coupe. Mam poważny problem z kopceniem silnika( kopci jak parowóż).
Głowice mam po remoncie, Pierścienie nowe tłoków nowe. Wyprzedzenie zapłonu ustawiłem lampą na 5 stopni. Silnik pracuje równo.
Jakie powinno być prawidłowe ciśnienie na cylindrach. Ja mam 1=9,1 2=8 3=9,9 4=9,2 5= 9,8 6=9,2 . Boje się że coś z ciśnieniem jest nie tak. Mój mechanik nic nie mówił że blok jest do roboty. Pomierzył i stwierdził że pierścienie wystarczą. Sprawdzałem czujnik powietrza i dwa od temperatury płynu , na zimnym i na gorącym silniku wartości sie zmieniają.
Dym z rury wydechowej nie jest biały ani niebieski. Jest taki szary i mocno czuć spaliny. Świece wszystkie zakopcone na czarno.
Prosze o jakieś podpowiedzi od czego zacząć.

Pozdrawiam

_________________
114 250CE z 1971
EX 116 280S z 1976


Na górę
Post: pn lip 10, 2017 4:24 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz cze 08, 2008 7:14 pm
Posty: 557
Za bogata mieszanka w paliwo.

_________________
[URL=https://za10groszy.pl/start/496330124/index.html]Wszystko za 10 groszy ![/URL]


Na górę
Post: pn lip 10, 2017 12:15 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pt mar 27, 2015 8:12 pm
Posty: 102
Lokalizacja: Dębnica Kaszubska
Dzięki za podpowiedź. A jak to wyregulować.

_________________
114 250CE z 1971
EX 116 280S z 1976


Na górę
Post: pn lip 10, 2017 1:43 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pt mar 27, 2015 8:12 pm
Posty: 102
Lokalizacja: Dębnica Kaszubska
A w dodatku jak otworze korek wlewu oleju to czuć paliwo.
Jest taki zawór na przewodach paliwowych między wtryskami ( taka gruszka z śrubką regulacyjną). Może tą śrubką się reguluje przepływ paliwa. Mam nową pompę paliwa ale w zamienniku. Może ona podaje za duże ciśnienie.
Czekam na dalsze podpowiedzi

_________________
114 250CE z 1971
EX 116 280S z 1976


Na górę
Post: pn lip 10, 2017 7:22 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pt mar 27, 2015 8:12 pm
Posty: 102
Lokalizacja: Dębnica Kaszubska
Już doszedłem dlaczego tak się dzieje. Miałem zamienione przewody paliwowe .Zasilanie było podłączone pod powrót do baku . Paliwo omijało ten zawór którym można regulować przepływ paliwa i dawało całe paliwo na wtryski. Zamieniłem te przewody paliwowe tak jak powinny być i teraz mam następny problem. Ten zawór mi się nie otwiera i nie podaje paliwa. Wymieniałem pompę paliwa i może ona daje za małe ciśnienie i go nie otwiera wcale. Sam zawór chodzi ale dojść ciężko. Jaka powinna być pompa i jakie powinna dawać ciśnienie. Przy jakim ciśnieniu powinien otwierać się ten zawór.
Mam już auto zarejestrowane na żółtych blachach i przez tą usterkę nie mogę się nim cieszyć.
Za pomoc z góry dziękuje

_________________
114 250CE z 1971
EX 116 280S z 1976


Na górę
Post: wt lip 11, 2017 12:01 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pt mar 27, 2015 8:12 pm
Posty: 102
Lokalizacja: Dębnica Kaszubska
Prawdopodobnie mam uszkodzony reduktor paliwa. Podłączyłem go pod sprężarke i przy 6 barach go nieotworzyło.
Szukam reduktora jak ktoś ma to proszę o wiadomość.
Numery redaktora 0 280 160 003
Pasuje też 0 280 160 007

_________________
114 250CE z 1971
EX 116 280S z 1976


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 51 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl