MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest śr cze 05, 2024 8:47 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 Następna
Autor Wiadomość
Post: pt gru 30, 2016 7:29 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt kwie 27, 2004 2:19 pm
Posty: 3084
Lokalizacja: Żory
E39 fajne, ale jak trzeba coś naprawić to mam ciarki na plecach :) Fajnie się lata, sporo takimi jeździłem i to jedno z lepszych aut, ale i tak bym wolał merca, nie jestem jednak pewien czy oko :)

Może nie jechał bo faktycznie mało paliwa? Nieistotne, uwielbiam ogłoszenia gdzie już na zdjęciach widać pełną opcję "żebraka". Z kielichami masz na myśli mocowania sprężyn?
Koła rozjechane to chyba coś grubszego w zawiasie niż śruby?


Na górę
Post: pt gru 30, 2016 8:00 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: ndz cze 05, 2005 11:06 am
Posty: 1531
Lokalizacja: WROCŁAW
Napisz coś o e39 na Pw. Czemu zaraz ciarki?

Wracając do okulara. Tak, chodzi mi o mocowanie sprężyn. W210 ma oryginalnie zaprojektowane zawieszenie, że nie ma możliwości regulacji kąta pochylenia zwrotnic. Czyli śruby na wahaczach są centryczne ze zwykłymi podkładkami, a nie jak w większości aut z mimośrodowymi. W momencie, gdy mocowanie sprężyn się wygina zawieszenie się automatycznie obniża a co za tym idzie zwiększa się pochylenie zwrotnic. Jest to naturalne zjawisko wynikające z konst zawieszenia. Problem w tym, że mocowania sprężyn są tak liche, że pod obciążeniem auta wyginają się. Żeby nie było jaj, mercedes wprowadził zestawy naprawcze ze śrubami mimośrodowymi, które pozwalały na "wciągnięcie" wahaczy pod auto i podwyższenie zawieszenia poprzez grubsze podkładki pod sprężyny.
Wbrew pozorom podobalo mi się to auto ale sam nie wiem...

_________________
W140 600SEL
W123 280 CE M119
W123 280 E - do remontu, nowe serce już jest!! :)
W116 450 SE - Babcia
R129 300SL-24
W212 350 CDI
ExW124 220TE
EX W210 290 TD -wierny jak stary pies
EX W124 320 TE


Na górę
Post: sob gru 31, 2016 11:53 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr cze 11, 2008 9:06 pm
Posty: 281
Lokalizacja: Kołobrzeg
Jakubie, jeśli miałbym doradzić przy Twoim budżecie to proponuję poszukać polifta. Auto bardziej dopracowane, lepiej wyposażone w standardzie i trochę ładniejsze.

_________________
C124 E320 - 94'
S211 E320T - 04'
_______________________
www.W124.pl


Na górę
Post: sob gru 31, 2016 1:44 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: ndz cze 05, 2005 11:06 am
Posty: 1531
Lokalizacja: WROCŁAW
No patrzę na słynne portale ogłoszeniowe ale nie ma co kupić w moich stronach. A lecieć na drugi koniec polski po jakąś teczkę też mi się nie chce. Gdyby był z pewnej ręki to może i bym pojechał a jechać pooglądać to nie mam czasu. Budżet można trochę rozciągnąć jak gumę w majtkach :)

_________________
W140 600SEL
W123 280 CE M119
W123 280 E - do remontu, nowe serce już jest!! :)
W116 450 SE - Babcia
R129 300SL-24
W212 350 CDI
ExW124 220TE
EX W210 290 TD -wierny jak stary pies
EX W124 320 TE


Na górę
Post: sob gru 31, 2016 7:03 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr cze 11, 2008 9:06 pm
Posty: 281
Lokalizacja: Kołobrzeg
https://www.otomoto.pl/oferta/mercedes- ... xtor=SEC-8

_________________
C124 E320 - 94'
S211 E320T - 04'
_______________________
www.W124.pl


Na górę
Post: sob gru 31, 2016 9:05 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: ndz cze 05, 2005 11:06 am
Posty: 1531
Lokalizacja: WROCŁAW
Ile się płaci cła za takie auto. Akcyzę też?

_________________
W140 600SEL
W123 280 CE M119
W123 280 E - do remontu, nowe serce już jest!! :)
W116 450 SE - Babcia
R129 300SL-24
W212 350 CDI
ExW124 220TE
EX W210 290 TD -wierny jak stary pies
EX W124 320 TE


Na górę
Post: wt sty 03, 2017 2:10 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt kwie 27, 2004 2:19 pm
Posty: 3084
Lokalizacja: Żory
Nie podchodziło mi to auto rozwiązaniami, wiecznie był z czymś problem. Merce z tego okresu wydają mi się zdecydowanie lepiej przemyślane, pod kątem robocizny raczej tańsze. Nie wiem jak na to patrzą mechanicy, ale wystarczy sobie porównać np. wymianę amortyzatora w sedanie (tył). Egzemplarz który miałem na tę fuszkę miał roletę jeśli by to miało mieć znaczenie.
Pod względem odporności na korozję to raczej niebo, a ziemia. BMW z automatem bym nie brał, ale zawieszenie i wrażenia z szybkich przelotów po krętych dróżkach chyba na plus dla e39. Silniki benzynowe w BMW należą raczej do tych lepszych (ale czy lepszych od merca, nie wiem bom dyszlowiec ;-) ).


Na górę
Post: wt sty 03, 2017 6:05 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 29, 2006 10:24 am
Posty: 5349
Numer GG: 60349017
Lokalizacja: Bolesławiec
Akurat E39 rozklada 210 pod kazdym wzgledem, no może wnętrze ma mniej atrakcyjne.

_________________
W123 200 W123 230E W124 230E W201 190E C124 300CE S210 E420 W140 300SE 2.8 R129 280SL C124 E220 W220 320 CDI
C219 320 CDI


Na górę
Post: czw sty 05, 2017 2:42 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt kwie 27, 2004 2:19 pm
Posty: 3084
Lokalizacja: Żory
Chyba Cię kapkę poniosło, ale co kto lubi ;)


Na górę
Post: pt sty 06, 2017 8:45 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 29, 2006 10:24 am
Posty: 5349
Numer GG: 60349017
Lokalizacja: Bolesławiec
Prowadzenie,odpornosc na korozję .Wygląd pomijam ,rzecz gustu.

_________________
W123 200 W123 230E W124 230E W201 190E C124 300CE S210 E420 W140 300SE 2.8 R129 280SL C124 E220 W220 320 CDI
C219 320 CDI


Na górę
Post: sob sty 07, 2017 11:21 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt kwie 27, 2004 2:19 pm
Posty: 3084
Lokalizacja: Żory
No jeździ się rewelacyjnie, zgniłe trupy też raczej mało spotykane...


Na górę
Post: czw sty 12, 2017 4:09 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 10, 2003 7:55 pm
Posty: 3388
Lokalizacja: Warszawa
THC pisze:
Akurat E39 rozklada 210 pod kazdym wzgledem, no może wnętrze ma mniej atrakcyjne.

Łącznie z kosztami utrzymania [zlosnik]

_________________
Nerwowa Niemra


Na górę
Post: czw sty 12, 2017 6:52 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt kwie 27, 2004 2:19 pm
Posty: 3084
Lokalizacja: Żory
Kilogramy traci jak po dobrej diecie, to na złomie nie wygrasz [zlosnikok]


Na górę
Post: sob sty 14, 2017 11:47 am 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: pn mar 07, 2016 9:17 am
Posty: 54
Lokalizacja: Wrocław
Ja byłem kiedyś blisko kupna e430 i przyznam, że fajnie się tym jeździło (niestety na dzień dobry zbyt dużo do zrobienia by było, skrzynia, coś tam z motorem kombinowane). Ale w przypadku V8 są większe szanse na małą ilość rdzy, oczywiście to nie zasada, ale wydaje mi się, że jak ktoś kupił taką konfigurację, to rzetelniej podchodził to tematu serwisowania.


Na górę
Post: pn sty 16, 2017 7:49 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt kwie 27, 2004 2:19 pm
Posty: 3084
Lokalizacja: Żory
No nie jest regułą, ja też swego czasu oglądałem paścia z 4.3 pod maską i był dramat korozyjny. Możliwe że auto było całe w oryginalnym laku, ale każdy element wymagał interwencji blacharza, nawet klapka z wlewu paliwa zjedzona w 3/4 ;-) Generalnie był tak tani, że gdyby nie zaczął silnik kuleć to bym może kupił [hihi]


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl