MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest wt maja 14, 2024 10:53 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
Post: pn gru 19, 2016 10:57 am 
Offline
weteran

Rejestracja: śr kwie 07, 2004 5:29 pm
Posty: 2204
Powitać.

Myślałem nad kombiakiem trocina, ale że daleko, padło na WDB2102251A811502, też zielone [jezyk5] . Szału nie ma, czego oczekiwać po mercedesie za pensję, a właściwie czego oczekiwać po 210 w ogóle :P. Nawet go jeszcze dokładnie nie obejrzałem, może to i lepiej [zlosnikhihi]. Jest wszystko poza 8-lochami.
Na dzień dobry opony i pewnie termostat, bo nawet 70 stopni nie osiąga, ale póki co nie mam czasu ani chęci. Głównie chęci. Tzn. tylko chęci :)


Na górę
Post: wt gru 20, 2016 9:57 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt kwie 27, 2004 2:19 pm
Posty: 3084
Lokalizacja: Żory
Ogólnie gratulacje, ale jak już teraz brakuje zapału... [zlosnikhihi]


Na górę
Post: wt gru 20, 2016 11:20 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr cze 11, 2008 9:06 pm
Posty: 281
Lokalizacja: Kołobrzeg
wojz pisze:
Powitać.

właściwie czego oczekiwać po 210 w ogóle :P.


Dobrego prowadzenia, komfortu, bezpieczeństwa, używanych części na każdym szrocie. To wszystko - za śmieszną cenę.
Niczego więcej.

_________________
C124 E320 - 94'
S211 E320T - 04'
_______________________
www.W124.pl


Na górę
Post: wt gru 20, 2016 12:20 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob mar 10, 2007 9:55 am
Posty: 2400
Numer GG: 8478669
Lokalizacja: Puławy
W kilkunastoletnim oku ? :o

_________________
W202 C250 '94
Suzuki Grand Vitara - zabawka 4x4
BMW R 1100 GS '99
-----------------------------
W140 500SEL '93 USA - ex
C124 230CE, S210 E290TD, C208 CLK200, S124 E220-ex


Na górę
Post: wt gru 20, 2016 6:07 pm 
Offline
weteran

Rejestracja: śr kwie 07, 2004 5:29 pm
Posty: 2204
Kurczę, wrzuciłbym parę zdjęć, ale ciągle coś, noż taki pech, że aż, no i nie mam kiedy iść sobie w nim nawet posiedzieć .
Kombiakiem przejechałem się parę kilometrów, ale to co darul pisze, to fakt - prowadzi się precyzyjnie, trudno mi określić jak przyspiesza, bo nie mam porównania, ale ASR już się zdążył napracować [zlosnikz] (obawiam się, że w 15 litrach się nie zmieszczę [skromny] ). Jest cicho (wewnątrz :]), czasem z tyłu coś stuknie, nie wiem - nivo, coś tam luźno lata, czy taki urok kombi. Nivo sprawne, chociaż w sumie nie wiem jak ma się zachowywać, bom nie miał jeszcze w żadnym - poobserwuję jak toto działa u mnie. Płyn ma dość ciemny, więc na pewno do wymiany. Tradycyjnie jest czasem problem z podnoszeniem przednich szyb i trzeba zdejmować klemę. Ze spostrzeżeń na gorąco jeszcze może to, że parktronic to straszny wkurzacz i obecność guzika do wyłączania go, jest wielce zasadna.

darul pisze:
Dobrego prowadzenia, komfortu, bezpieczeństwa, używanych części na każdym szrocie. To wszystko - za śmieszną cenę.
Niczego więcej.

Czyli mówisz, że jednak ma w sobie coś więcej, niż tylko korozję? [oczko]


Na górę
Post: wt gru 20, 2016 10:39 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pt lis 13, 2009 7:34 pm
Posty: 108
Lokalizacja: Włodawa
No pewnie, jest bardzo fajny, 3 lata temu szukałem W124 z M111 i najlepiej z LPG i nie znalazłem nic ciekawego więc zacząłem szukać W210 i tego łatwiej było znaleźć i chociaż W124 kocham najbardziej odkąd zacząłem chodzić po tym świecie to już do niego jako do codziennego dupowozu nie wrócę. 210 jest twardszy to przekszadza ale za to lepiej się prowadzi więc dla jednych to wada dla innych zaleta ale wszystko przeważa to że od 124 jest poprostu dużo większy w środku - to jak przesiadka do całkiem innego samochodu to wnętrze jest super!

_________________
1997 Mercedes-Benz W210 E200 + BRC Sequent 24


Na górę
Post: pt gru 30, 2016 8:01 pm 
Offline
weteran

Rejestracja: śr kwie 07, 2004 5:29 pm
Posty: 2204
Trochę pojeździłem i muszę przyznać, że przyjemne to... Wrzuciłbym jakieś zdjęcie ale ściemnia się szybko, a garaże mam tak zagracone, że wyjśc z auta ciężko.
Co powiecie na to:
Załącznik:
Komentarz: Przebieg :]
WP_20161219_13_25_13_Proa.JPG
WP_20161219_13_25_13_Proa.JPG [ 25 KiB | Przejrzano 5908 razy ]

I to:
Załącznik:
Komentarz: Fotel
WP_20161230_15_44_52_Proa.JPG
WP_20161230_15_44_52_Proa.JPG [ 23.33 KiB | Przejrzano 5908 razy ]

Jeszcze kilka fotek wnętrza dzisiaj zrobiłem:
Załącznik:
WP_20161230_15_45_22_Proa.JPG
WP_20161230_15_45_22_Proa.JPG [ 23.57 KiB | Przejrzano 5908 razy ]

Załącznik:
WP_20161230_15_45_39_Proa.JPG
WP_20161230_15_45_39_Proa.JPG [ 22.17 KiB | Przejrzano 5908 razy ]

Załącznik:
WP_20161230_15_46_26_Proa.JPG
WP_20161230_15_46_26_Proa.JPG [ 26.87 KiB | Przejrzano 5908 razy ]


Pewnie za niedługo bedę miał parę pytań, bo to dla mnie zupełna nowość, a i stopień skomplikowania, czy też zaawansowania, odrobinę większy niż w 123 :)


Na górę
Post: pt gru 30, 2016 9:10 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 26, 2003 7:02 pm
Posty: 6472
Lokalizacja: Ciecin
Ja na to, ze jedz na korekte tych wskazan i popros o do przodu, bo wstyd jezdzic z cofnietym licznikiem.
Zeby tak wytrzec fotel od nieprzebiegu to nie wiem, trzebaby chyba z nim uprawiac petting.

_________________
123. W, S i C.


Na górę
Post: pt gru 30, 2016 9:48 pm 
Offline
weteran

Rejestracja: śr kwie 07, 2004 5:29 pm
Posty: 2204
_me: how_ pisze:
Ja na to, ze jedz na korekte tych wskazan i popros o do przodu, bo wstyd jezdzic z cofnietym licznikiem.
Zeby tak wytrzec fotel od nieprzebiegu to nie wiem, trzebaby chyba z nim uprawiac petting.

[zlosnik]
tak oczywiście pomyślałem, mówię właścicielowi, że to raczej x2, a może i 3. Ale się zapowietrzył! Że przebieg jest na milion procent prawdziwy, i w ogóle nie ma mowy że jest inny, bo oni z bratem ten samochód sprowadzili sami w 2010, i to od znajomego! Papierów nawet nie przeglądałem, bo kto normalny kupuje mercedes 300 diesel turbo i nim nie jeździ? Ale ponieważ pan był bardzo w porządku i się normalnie gadało, sam udostępnił kanał, to już nie chciałem się wdawać w dyskusję. Tak pewni byli tego przebiegu, że sami od razu wpisali przebieg do umowy. No dobra. Przyjechałem do domu, popatrzyłem w dokumenty (za dużo nie ich nie ma), no i kurczę, sam nie wiem co myśleć... Na przeglądzie po roku miał 14388km, trochę mało jeździł jak na taki silnik. Może była wyprzedaż rocznika :lol: .
Mam też np raporty Dekry - Ty się znasz na niemieckich papierach, to mów śmiało co z nich wynika. I jeszcze jakieś kartki z zapisanymi datami i stanami licznika - wszystko się pokrywa. Ci w Polsce wieszali pod maską kartoniki wyrwane z opakowań po filtrach z zapiskami.
Załącznik:
WP_20161230_21_36_52_Proa.JPG
WP_20161230_21_36_52_Proa.JPG [ 68.79 KiB | Przejrzano 5895 razy ]

Załącznik:
WP_20161230_21_37_03_Proa.JPG
WP_20161230_21_37_03_Proa.JPG [ 21.41 KiB | Przejrzano 5897 razy ]

Załącznik:
WP_20161230_21_37_18_Proa.JPG
WP_20161230_21_37_18_Proa.JPG [ 24.31 KiB | Przejrzano 5897 razy ]


Na górę
Post: pt gru 30, 2016 10:27 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 26, 2003 7:02 pm
Posty: 6472
Lokalizacja: Ciecin
Dawno nie gadalim. Wkrecasz mnie, czy nie szprechasz?
To papiery z przegladu z roku 2009.
Oni maja taki piekny zwyczaj, ze jak placisz za przeglad, to dostajesz wydruk co jest nie halo i sa trzy mozliwosci: brak usterek i szerokiej drogi, usterki maloznaczace i wtedy sobie napraw, ale jak nie ponaprawiasz a cos narobisz, to kaplica oraz nie dajemy przegladu. czyli porob i do nas wroc.
Drugi papier, to analiza spalin a trzeci to geo.
Wtedy auto mialo porowate tylne przewody hamulcowe, ale z adnotacja, ze bez wplywu na sile hamowania, wiec ortymalo przeglad na kolejne dwa lata.
W 2009 199.000 na liczniku, czyli 65 tys. przez ostatnie 7 lat. No realne, dlaczego by nie?
Czyli jednak masz auto od zboczenca.

Fajny silnik. Mialem takiego samego turbota, ale korozja poszla tak daleko, ze sie poddalem. Wkurwial mnie tylko podgrzewacz paliwa (wtedy w uzywce 600 zl), ktorego nieszczelnosc powodowala, ze auto ustawione na minimalnym wzniesieniu dziobem do gory rzucalo palenie. Uwalil mi sie zgodnie z harmonogramem czujnik stopu wykorzystywany przez BAS i poza tym KEINE STÖRUNG, a troche tym nalatalem. Pod castorama przyjmowali zaklady, czy pojde do kolejki po busa, czy zmieszcze np dwie pary drzwi wewnetrznych z oscieznicami.

_________________
123. W, S i C.


Na górę
Post: pt gru 30, 2016 11:04 pm 
Offline
weteran

Rejestracja: śr kwie 07, 2004 5:29 pm
Posty: 2204
Nigdy nie gadałem po niemiecku, ja się go tylko 9 lat uczyłem, zdałem z niego maturę i egzamin na studiach. Serio, nigdy bym się nie dogadał w tym barbarzyńskim języku. Wstyd.
Przetłumaczę sobie w guglu, bo nie wiem która z wymienionych przez Ciebie możliwości wystąpiła w pierwszym papierze :-?
Z geometrią musiał mieć jakiś problem, bo była robiona trzy razy w 2009 - 02.04. (187306km), 24.08, nie wpisali przebiegu i 25.08 (195482km).
Jeszcze są odręczne zapiski na kartkce o wymianie oleju: 02.08.2008 miał 173098km i 20.08.2009 przy 195332km.
A w Polsce nie jeździli za dużo, bo "dużo pali i nie da się tym jeździć na co dzień" [zlosnikhihi] , poza tym ci panowie mają firmę autobusową i ciągle gdzieś z wycieczkami jeźdzą, co też może być powodem.
Te 65kkm w PL wygląda tak: 13.12.2012 - 228200km, 05.02.2014 - 254200km, 13.05.2016 - 280099km (trochę mu rzadko serwis olejowy robili :P ).
Także widzisz, sam zacząłem wierzyć w te wskazania licznika, ale w sumie mi to wisi, bo i tak buda się skończy wcześniej, choćby nie wiem co robić.
Kończąc wątek - mówisz, że te papierki z góry są wiarygodnym potweirdzeniem przebiegu i jednak licznika nie korygować? Siedzenie, hm.. ja jak wsiadam, to ocieram się za każdym razem w dokładnie tym samym miejscu, więc jeśli auto jeździło po mieście, to i zużycie było przyspieszone. Przetarcie podobno było już jak go sprowadzili. I już wtedy nie działało podgrzewanie, co mnie irytuje, bo skórę w aucie uważam za wadę - zjeżdza mi dupa i jeszcze do tego marznie.

A'propos geometrii - też muszę zrobić, oby raz wystarczyło, bo opony od zewnętrznej są wycięte do zera. Ale to po przeglądzie.
Twoje przeboje z powietrzem pamiętam, wygrane. W końcu. A jeśli chodzi o pakownośc, to właśnie dlatego padło na kombiaka - trzeba na działki różne klamoty zabierać, to se stary wszystko w niego upcha za jednym zamachem. Bo chciał kupić partnera/berlingo czy coś takiego. I weź jedź taką puszką 500km.


Na górę
Post: pt gru 30, 2016 11:18 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 26, 2003 7:02 pm
Posty: 6472
Lokalizacja: Ciecin
Jesli w DE byl jeden wlasciciel, w dodatku masz mocny papier z 2009, czyli mniej wiecej ze srodka zycia auta, to nie ma opcji, zeby ktos tu targal szafe. Fotel musial byc ruchany. Czy mozna to az tak wytrzec sama dupa? Nie wiem, ale mozesz sprobowac konsekwetnie z drugiej strony, to przy 560.000 sie okaze.

Na poslizg dupy narzekasz, bo weluru nie miales, gdzie jest odwrotnie i znowu wysiasc trudno. Dobry czas na dobre 210, bo czesci w pyte i za czapke gruszek.

https://www.facebook.com/zlomnik/photos ... 18/?type=3

_________________
123. W, S i C.


Na górę
Post: sob gru 31, 2016 11:44 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr cze 11, 2008 9:06 pm
Posty: 281
Lokalizacja: Kołobrzeg
Taki fotel do przedlifta kupisz za ok. 100zł. Ja całe wnętrze skórzane w naprawdę ładnym stanie kupiłem za 500.
Gorzej z ładnymi blachami ale też się da ( mam pod Kołobrzegiem gościa ktory rozebrał kilkadziesiąt okularów i można przebierać).

_________________
C124 E320 - 94'
S211 E320T - 04'
_______________________
www.W124.pl


Na górę
Post: śr sty 04, 2017 5:26 pm 
Offline
weteran

Rejestracja: śr kwie 07, 2004 5:29 pm
Posty: 2204
darul pisze:
Taki fotel do przedlifta kupisz za ok. 100zł. Ja całe wnętrze skórzane w naprawdę ładnym stanie kupiłem za 500.
Gorzej z ładnymi blachami ale też się da ( mam pod Kołobrzegiem gościa ktory rozebrał kilkadziesiąt okularów i można przebierać).

Przeglądam Allegro i OLX, ale nic mi nie wpadło w oko niestety. Musi być taki, jak mam - czarna skóra podgrzewana z ręczną regulacją. W dobrym stanie, żebym nie musiał z tapicerami się p..lić. Ew. mogą być pompowane*, bo to w niczym nie przeszkodzi, no i się okazuje, że nie ma w czym wybrać. Na dodatek nie znam szrotów z częściami do 210 w okolicy, a Kołobrzeg kawałek ode mnie [oczko] . Takie rzeczy jednak trzeba oglądać live, bo sprzedawca może mieć (i najczęściej ma) inną definicję stanu dobrego/idealnego.. :-?

*bo, po przeczytaniu paru wątków na innym forumie, coś mi się widzi, że moja pompka może kuleć, więc jakbym wymieniał to już mogę na taką z wyjściem do foteli/a. Tylko teraz nie wiem, czy jak w tym temacie zapytam np. o parę szczegółów technicznych, względnie związanych z dobieraniem po VIN, to coś to da.. pewnie będzie trzeba założyć osobne wątki. Szkoda, bo czarna długa locha jest do pobicia [zlosnik] .

_me: how_ pisze:

Nie umiem w fejsbuk.. :oops:


A z innych wieści - dzisiaj byłem na badaniu technicznym i nie jest źle. Jedna końcówka kierownicza i jakieś tulejki w wahaczach z tyłu - pewnie one stukają. I oczywiście pomocniczy stoi. Trzeba być lamusem, żeby go nie używać "bo w automacie nie ma potrzeby". Ja tam lubię.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl