MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://forum.w114-115.org.pl/

[S124] M104 2,8 wyciągnięcie silnika
https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=70182
Strona 1 z 1

Autor:  bernilas [ wt lis 06, 2018 9:21 pm ]
Tytuł:  [S124] M104 2,8 wyciągnięcie silnika

Przeszukałem ale nic nie znalazłem na temat wyciągnięcia silnika ze skrzynią z budy.
Czy tylko i wyłącznie razem ze skrzynią?
Czy próbować rozłączyć skrzynie i wyciągnąć tylko silnik?
Czy gdzieś znajdę jakieś podpowiedzi na co szczególnie zwrócić uwagę i co zdemontować dodatkowo by było wygodniej?
Silnik wyciągamy w celu kompleksowego uszczelnienia.
Dziękuję

Autor:  jakub_gozdzik [ ndz lis 11, 2018 9:51 pm ]
Tytuł:  Re: [S124] M104 2,8 wyciągnięcie silnika

Wiadomo, że razem ze skrzynią. Na co zwrócić uwagę, hmm żeby nie połamać plastikow jak zaczepisz łańcuch od dźwigu. No i wyjmij chłodnicę wody i zdemontuj wiatrak, żebyś czuł się pewniej.
Jak będziesz odkręcał skrzynię, to konwerter odkręć od koła zamachowego i wyjmuj skrzynię razem z konwerterem. Przy składaniu tak samo, najpierw konwerter w skrzynię i całość do silnika... hyba,że masz patyk?
Nie bardzo wiem co tam chcesz kompleksowo uszczelniać? skąd się leje?
No chyba, że wcześniej jakiś kowal remoncił i poskładał byle jak. W M104 zazwyczaj uszczelniacz na wale siada i poci się pod głowicą, reszta raczej pancerna.

Autor:  bernilas [ ndz lis 11, 2018 11:49 pm ]
Tytuł:  Re: [S124] M104 2,8 wyciągnięcie silnika

Cześć

Dzięki za odpowiedź, silnik i skrzynia wyciągnięte.
Wycieki z uszczelniacza wału od strony skrzyni i pokrywa rozrządu oraz z podstawy filtra oleju.
Głowica sucha bo robiona była 2lata temu.
Pozdrawiam


jakub_gozdzik pisze:
Wiadomo, że razem ze skrzynią. Na co zwrócić uwagę, hmm żeby nie połamać plastikow jak zaczepisz łańcuch od dźwigu. No i wyjmij chłodnicę wody i zdemontuj wiatrak, żebyś czuł się pewniej.
Jak będziesz odkręcał skrzynię, to konwerter odkręć od koła zamachowego i wyjmuj skrzynię razem z konwerterem. Przy składaniu tak samo, najpierw konwerter w skrzynię i całość do silnika... hyba,że masz patyk?
Nie bardzo wiem co tam chcesz kompleksowo uszczelniać? skąd się leje?
No chyba, że wcześniej jakiś kowal remoncił i poskładał byle jak. W M104 zazwyczaj uszczelniacz na wale siada i poci się pod głowicą, reszta raczej pancerna.


Załączniki:
255FFA9A-607B-4E4B-8332-811F9C7B891E.jpeg
255FFA9A-607B-4E4B-8332-811F9C7B891E.jpeg [ 106.34 KiB | Przejrzano 4323 razy ]

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/