MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest czw mar 28, 2024 7:06 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
Post: wt lis 06, 2018 9:21 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: wt paź 07, 2008 3:27 pm
Posty: 16
Lokalizacja: Wrocław
Przeszukałem ale nic nie znalazłem na temat wyciągnięcia silnika ze skrzynią z budy.
Czy tylko i wyłącznie razem ze skrzynią?
Czy próbować rozłączyć skrzynie i wyciągnąć tylko silnik?
Czy gdzieś znajdę jakieś podpowiedzi na co szczególnie zwrócić uwagę i co zdemontować dodatkowo by było wygodniej?
Silnik wyciągamy w celu kompleksowego uszczelnienia.
Dziękuję


Na górę
Post: ndz lis 11, 2018 9:51 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: ndz cze 05, 2005 11:06 am
Posty: 1531
Lokalizacja: WROCŁAW
Wiadomo, że razem ze skrzynią. Na co zwrócić uwagę, hmm żeby nie połamać plastikow jak zaczepisz łańcuch od dźwigu. No i wyjmij chłodnicę wody i zdemontuj wiatrak, żebyś czuł się pewniej.
Jak będziesz odkręcał skrzynię, to konwerter odkręć od koła zamachowego i wyjmuj skrzynię razem z konwerterem. Przy składaniu tak samo, najpierw konwerter w skrzynię i całość do silnika... hyba,że masz patyk?
Nie bardzo wiem co tam chcesz kompleksowo uszczelniać? skąd się leje?
No chyba, że wcześniej jakiś kowal remoncił i poskładał byle jak. W M104 zazwyczaj uszczelniacz na wale siada i poci się pod głowicą, reszta raczej pancerna.

_________________
W140 600SEL
W123 280 CE M119
W123 280 E - do remontu, nowe serce już jest!! :)
W116 450 SE - Babcia
R129 300SL-24
W212 350 CDI
ExW124 220TE
EX W210 290 TD -wierny jak stary pies
EX W124 320 TE


Na górę
Post: ndz lis 11, 2018 11:49 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: wt paź 07, 2008 3:27 pm
Posty: 16
Lokalizacja: Wrocław
Cześć

Dzięki za odpowiedź, silnik i skrzynia wyciągnięte.
Wycieki z uszczelniacza wału od strony skrzyni i pokrywa rozrządu oraz z podstawy filtra oleju.
Głowica sucha bo robiona była 2lata temu.
Pozdrawiam


jakub_gozdzik pisze:
Wiadomo, że razem ze skrzynią. Na co zwrócić uwagę, hmm żeby nie połamać plastikow jak zaczepisz łańcuch od dźwigu. No i wyjmij chłodnicę wody i zdemontuj wiatrak, żebyś czuł się pewniej.
Jak będziesz odkręcał skrzynię, to konwerter odkręć od koła zamachowego i wyjmuj skrzynię razem z konwerterem. Przy składaniu tak samo, najpierw konwerter w skrzynię i całość do silnika... hyba,że masz patyk?
Nie bardzo wiem co tam chcesz kompleksowo uszczelniać? skąd się leje?
No chyba, że wcześniej jakiś kowal remoncił i poskładał byle jak. W M104 zazwyczaj uszczelniacz na wale siada i poci się pod głowicą, reszta raczej pancerna.


Załączniki:
255FFA9A-607B-4E4B-8332-811F9C7B891E.jpeg
255FFA9A-607B-4E4B-8332-811F9C7B891E.jpeg [ 34.02 KiB | Przejrzano 4261 razy ]
Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl