MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://forum.w114-115.org.pl/ |
|
[w116] 1978r., 280SE automat https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=50&t=43376 |
Strona 2 z 2 |
Autor: | MarcinL [ śr cze 12, 2013 3:23 pm ] |
Tytuł: | Re: [w116] 1978r., 280SE automat |
McCoy pisze: ylko trzeba dorobić ersatz dyfra, żeby tylne koła nie zrobiły ultra negatywu Możesz wyjaśnić o co dokładnie chodzi? Foty niebawem wrzucę. |
Autor: | McCoy [ śr cze 12, 2013 11:18 pm ] |
Tytuł: | Re: [w116] 1978r., 280SE automat |
Chodzi mi o konieczność prowizorycznego przymocowania tylnej belki do poprzecznicy. W naturalnych warunkach, tylna belka jest połączona z karoserią za pośrednictwem dyferencjału - bez tego połączenia belka opada, a koła koszmarnie się pochylają, praktycznie uniemożliwiając przepychanie auta. Zaradzić temu można wykonując sprytnie powyginany lub pospawany płaskownik, z nawierconymi otworami, dopasowanymi do otworów w karoserii i mocowania dyferencjału w belce - byle belka była mniej więcej na fabrycznej wysokości - im niżej tym większe pochylenie kół do wewnątrz. |
Autor: | Mitu [ czw cze 13, 2013 2:21 pm ] |
Tytuł: | Re: [w116] 1978r., 280SE automat |
Wystarczy podłożyć coś (np. kawałki desek) pomiędzy wahacz, a belkę (z obu stron). |
Autor: | MarcinL [ pt cze 14, 2013 6:34 pm ] |
Tytuł: | Re: [w116] 1978r., 280SE automat |
Z tym tylnym mostem to nie zajażyłem o co chodzi, Wystraszyłem się, że jak się ją ściągnie to się coś wykrzywi albo coś ... sam nie wiem co myślałem. Temat zawieszeń jest rozwiązany, po prostu zdemontowałem przód i tył. Samochód stał na stojaku, którego nie dało się przestawić bo nie miał kółek. Kilka profili i 4 kółka załatwiły temat. |
Strona 2 z 2 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |