Auto u lakiernika,
Odbiór planownany za 3 tygodnie, może dłużej.
Zdecydowalismy się wyjąć silnik i wszystko z komory silnika,
Już zapodkładowane po oczyszczeniu do gołej blachy całości,
Mieli bez wyjmowania silnika zrobic komore, ale mnie nie posłuchali i silnik wyjęłii żeby zrobić porządnie, będe plakał przy płaceniu, ale w sumie podoba mi się ich podejście,
została komora silnika do wypiaskowania i zapodkładowania (i podwozie) w poniedzialek
Silnik jako że i tak wyjęty zawiozłem do dokładnego:
umycia, usuniecia wycieków, ustawienia luzów zaworowych, wymiany sprzegla na spiekowe(co prawna mam nowe z przebiegiem 100 km ale na moscie od 200D będzie potrzeba więcej mocy, wymiany wszystkich uszczelek, ocynkowania wszystkich srubek i zaślepek i cokolwiek da sie odkręcić.
Zdjęcia dodam, jeżeli jeszcze ktokowiliek śledzi postępy
Fotele w poniedzialek Bimarco wrócą z obszycia
Zamontowane zostaną tez 2 nowe stabilizatory na poliuretanach.(już są 20mm i 30 mm ) żeby sie tak nie bujał w szykanach
koszty bede tu uaktualniał, ale sumy nie bede liczył
wieksze pozycje to:
klatka 4000
woz 2200
transport 1600
rejestr 1000
blachy 2000
lakiernik 600 przednie błotniki i drzwi
fotele z padami do obszycia 600
springi HR -50 800
amory 1200
opony 900+700
kola 1000
dystanse 900
150 zł kierownica
doszło:
700 stabilizatory grubsze o 6 mm
300 gumy poliuretanowe stabilizatorów
pewno z 1000 silnik kosmetyka dojdzie
pewno 300 spiekowe sprzegło
pewno 4000+ lakiernik
fotele +500 obszycie i mocowania
szukam jeszcze mostów 200D, bo w porównaniu do oryginała nie ma mocy, hamulców wentylowanych przód, i tego czego mi brakuje do konsoli srodkowej ze zdjecia:
nie moge odparowac szyby, regulowac nawiwów, jak ktos to ma i ma ochote się pozbyc prosze o kontakt(komplet ze srubeczkami i spineckami najlepiej), ni ebede tego dorabial z blachy jak w Carllsonie Bromera,
chce jak w oryginale taxi (czarny plastik)albo drewno orzechowe.