MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://forum.w114-115.org.pl/

S 123 300TD Turbo
https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=50&t=58266
Strona 3 z 3

Autor:  Kamael [ pt cze 29, 2012 10:33 am ]
Tytuł:  Re: S 123 300TD Turbo

Eh... Marcin ten blacharz straszną lipę odwalił z tymi błotnikami... Zakładam, że reperaturki masz oryginalne (o ile takie istnieją), więc zapewne będzie to dobrze wyglądało. Dlaczego nie jestem zwolennikiem takiego krojenia już tłumaczę. Na zdjęciach widać, że zgnite są tylko nadkola, wystarczyło wstawić małą reperaturkę... Po ch@#$ wycinać pozostałe 98% zdrowej blachy? Jeszcze do tego ponad przetłoczenie listwy! Dodatkowym problemem jest to, że zdarzają się reperaturki, które właśnie to przetłoczenie mają źle wyprofilowane. Zamiast mieć przetłoczenie w kształcie łuku, są zupełnie proste. Efekt wizualny jest potem taki, że jak patrzysz na linię nadwozia to od przodu do końca tylnych drzwi jest ładnie łukowata a potem jebs! Deska. Kolejną wadą jest to, że na przyszłość rdza zacznie wyłazić w miejscach spawów i będzie to ponad listwą... W końcu cały błotnik będzie musiał zostać wymieniony. Nie rozumiem zupełnie jak ktoś kto oferuje usługi blacharskie i bierze za to kasę może odwalać taką lipę... Normalnie Bulwers! Oby tylko on umiał dobrze wstawić tą reperaturkę, bo jest przy czym zrobić błędy. Teraz już pozamiatane, ale dla innych na przyszłość warto o tym wspomnieć.
Pozdrawiam.

Autor:  Mitu [ pt cze 29, 2012 10:58 am ]
Tytuł:  Re: S 123 300TD Turbo

Kamael pisze:
Eh... Marcin ten blacharz straszną lipę odwalił z tymi błotnikami... Zakładam, że reperaturki masz oryginalne (o ile takie istnieją), więc zapewne będzie to dobrze wyglądało. Dlaczego nie jestem zwolennikiem takiego krojenia już tłumaczę. Na zdjęciach widać, że zgnite są tylko nadkola, wystarczyło wstawić małą reperaturkę... Po ch@#$ wycinać pozostałe 98% zdrowej blachy? Jeszcze do tego ponad przetłoczenie listwy! Dodatkowym problemem jest to, że zdarzają się reperaturki, które właśnie to przetłoczenie mają źle wyprofilowane. Zamiast mieć przetłoczenie w kształcie łuku, są zupełnie proste. Efekt wizualny jest potem taki, że jak patrzysz na linię nadwozia to od przodu do końca tylnych drzwi jest ładnie łukowata a potem jebs! Deska. Kolejną wadą jest to, że na przyszłość rdza zacznie wyłazić w miejscach spawów i będzie to ponad listwą... W końcu cały błotnik będzie musiał zostać wymieniony. Nie rozumiem zupełnie jak ktoś kto oferuje usługi blacharskie i bierze za to kasę może odwalać taką lipę... Normalnie Bulwers! Oby tylko on umiał dobrze wstawić tą reperaturkę, bo jest przy czym zrobić błędy. Teraz już pozamiatane, ale dla innych na przyszłość warto o tym wspomnieć.


Amen.

Autor:  Tom_Lca [ pt cze 29, 2012 11:58 am ]
Tytuł:  Re: S 123 300TD Turbo

Nie boisz sie, że przy takim powycinanym i osłabionym podwoziu bez progów buda Ci sie pokręci i później bedzie problem ze szczelinami drzwiowymi itp ? Tymbardziej że do bagażnika powrzucałeś elementy karoserii, które swoje ważą....
Ps. Możecie mi powiedziec jaka jest różnica między 300TD a 300TD TURBO ?

Autor:  fullsize [ pt cze 29, 2012 12:43 pm ]
Tytuł:  Re: S 123 300TD Turbo

Tom_Lca pisze:
Możecie mi powiedziec jaka jest różnica między 300TD a 300TD TURBO ?


300TD to auto z wolnossącym OM617 w nadwoziu kombi (T od Touring i Transport).
300TD TURBODIESEL to kombiak z uturbionym OM617.

Autor:  vpiqs [ pt cze 29, 2012 8:46 pm ]
Tytuł:  Re: S 123 300TD Turbo

niestety poprzedni wlasciciel cos tam juz dzialal i placha nad listwa byla powyginana od spawania wiec.....
co do blotnikow tyl niestety nie bedzie to oryginal ponad 3000 za ten bez wlewu i ponad 4700 ten z wlewem to troche za duzo :( Co do blacharza zobaczymy, jestem coraz bardziej przerazony brakiem wiedzy. Ale decyzja zapadla. Co wyjdzie zobaczymy.

Autor:  Stomek [ ndz lip 29, 2012 11:13 pm ]
Tytuł:  Re: S 123 300TD Turbo

vpiqs pisze:
Załącznik:
DSC05121_800x600.jpg



Nie wygląda to zbyt sztywno, oby blacharz potrafił go poskladać go kupy po piaskowaniu

Strona 3 z 3 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/