MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://forum.w114-115.org.pl/

Jak tak dalej pojdzie to 114C przestanie byc rarytasem... :)
https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=51&t=26978
Strona 1 z 7

Autor:  kielbik [ ndz lip 01, 2007 11:01 pm ]
Tytuł:  Jak tak dalej pojdzie to 114C przestanie byc rarytasem... :)

sebi pisze:
Sebi dlugo nie myslal i wykorzystal pierwsza nadarzajaca sie okazje.

Samochod - jak zreszta wiekszosc - kupilismy spontanicznie z zamiarem przenaczenia go jako magazyn czesci dla remontowanego coupé z Allgäu oraz angola. Jednak gdy pojechalem za niego to zaplacic wielce sie zmartwilem, bo okazalo sie, ze jest po prostu za dobry zeby go pokroic i bede musial sobie poszukac jednak innej okazji. Sebi poczatkowo krecil nosem ale jak auto zajechalo do Trzebnicy to od razu zadzwonil i powiedzial, ze je bierze. Samochod, wbrew pozorom, jest kompletny, z pierwszej reki, z bardzo ladnie utrzymanym niebieskim wnetrzem, swietnymi zderzakami i listwami oraz niezla karoseria. Ostatnie 13 lat spedzilo w stodole a jezdzilo tak naprawde tylko przez 15. Na zdjeciach wyglada duzo gorzej niz w rzeczywistosci - zwykle jest dokladnie odwrotnie :)
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Podobno szef warsztatu blacharskiego OSP jak zobaczyl samochod to od razu chcial sie za niego zabierac. Twierdzi, ze potrzebuje na niego gora 3 tygodnie (dla porownania: naprawa niezlego w sumie auta Amona ma trwac ok. 2 miesiecy)

Odplywy pod tylnym blotnikiem moga wzorem do nasladowania:
Obrazek

Obrazek

Pasujacy dlugi, pierwszoseryjny podlokietnik z niebieskiego MB-Texu czeka zapakowany u mnie w piwnicy :)

Autor:  sebi [ pn lip 02, 2007 2:30 pm ]
Tytuł: 

Hej

Tak to prawda znowu mam coupe W114 i już prace przy niej trwają.
Jest to W114 250C z silnikiem M114 automat przy kierownicy, wspomaganie, szyber elektryczny (działa), tylne światło przeciwmgielne (jest) oraz ogrzewana tylna szyba (sprawna). A zapomniałbym szyby zielone. Wnętrze ładne jedna rysa na niebieskiej desce ale da się z tym żyć. Radia brak ale coś znajdziemy z epoki :-). Generalnie bardzo dobra baza na piękne oldtimera. Niebawem będzie więcej fotek.

Autor:  Stomek [ pn lip 02, 2007 6:17 pm ]
Tytuł: 

Ale to juz chyba nie bedzie ogniowo czerwone? ;)

Autor:  sebi [ pn lip 02, 2007 7:01 pm ]
Tytuł: 

Stomek pisze:
Ale to juz chyba nie bedzie ogniowo czerwone? ;)


No niestety bedzie wg numeru chyba 717 o ile pamiętam. Tysz piknie :-)

Autor:  PK2 [ pn lip 02, 2007 8:59 pm ]
Tytuł: 

biały na niebieski... ładna kombinacja...

Być moż niedługo będę miał zbędny niebieski II Seria przód MB-Tex...

Dajcie proszę znać, czy się przyda.

Pozdrawiam

Autor:  kielbik [ pn lip 02, 2007 9:40 pm ]
Tytuł: 

sebi pisze:
No niestety bedzie wg numeru chyba 717 o ile pamiętam. Tysz piknie :)
Oto karta danych i wszystkie wlasnosci twojego nowego coupé, zebys wiedzial na przyszlosc:

Obrazek

Numer nadwozia: 114.021-12-007650;
Numer silnika: 114.920-12-036055;
Numer skrzyni biegow: 056449;
Data przekazania: 29.10.1971;
Kolor nadwozia: 717 - papyrusweiß (od 01.01.1968 do 31.12.1972);
Kolor i material tapicerki: 003 - niebieski, tkanina;
Uklad przednich siedzen: 401 - pojedyncze fotele (od 01.01.1962 do 31.01.1978);
Reflektory: Hella;
Ogumienie: Phönix;
Numer kluczylka: H xxxxx ;);
Wyposazenie dodatkowe:
249 - tylna szyba ogrzewana elektrycznie (ze szkla izolujacego cieplo) (od 01.02.1966 do 30.06.1972);
410 - elektrycznie odsuwany dach (od 01.03.1965 do 29.02.1988);
423 - wspomaganie kierownicy i automatyczna skrzynia biegow, dzwignia zmiany biegow w kolumnie kierownicy (od 01.01.1963 do 29.02.1986);
462 - tylna lampa przeciwmgielna (od 01.07.1968 do 31.12.1976);
536 - eliminacja zaklocen bez instalacji radiowej oraz mechaniczna antena (od 01.01.1970 do to 31.07.1997);
573 - zaglowki, z lewej i prawej strony (od 01.01.1963 do 31.08.1977);
594 - szyby atermiczne, szyba czolowa i szyby boczne, Niemcy (od 01.02.1967 do 31.01.1971);
632 - apteczka pierwszej pomocy i opony z opasaniem promieniowym (od 01.04.1970 do 31.10.1974);
673 - akumulator o zwiekszonej pojemnosci (od 01.01.1964);

Autor:  Stomek [ wt lip 03, 2007 1:21 pm ]
Tytuł: 

717 to wedlug mnie jeden z najladniejszych kolorow na /8

Autor:  erio [ wt lip 03, 2007 3:06 pm ]
Tytuł: 

piekne auto .. ja za moja 123 QP dalem wiecej, a stan chyba był nielepszy ;) Bogu dziekuj że ta szpachla z tyl. błotnikow ci odpadła przed zdjeciami do licytacji /... dzieki tej rdzy powierzchniowej autko tak tanio poszło ..

Autor:  sebi [ wt lip 03, 2007 7:03 pm ]
Tytuł: 

erio pisze:
Bogu dziekuj że ta szpachla z tyl. błotnikow ci odpadła przed zdjeciami do licytacji



To nie szpachla on nie był nigdy szpachlowany :-) chyba że w fabryce.

Autor:  erio [ śr lip 04, 2007 8:04 am ]
Tytuł: 

to dobrze ze lakier tak odpadł .. dzięki temu nie wyglądał za dobzre i cena zakupu tak niewiarygodnie okazyjna ... bdb baza do odbudowy, rzeczywiscie szkoda na żyletki .. moj ze zdjec wygladał lepiej ;)

Autor:  PawełS [ śr lip 04, 2007 9:38 pm ]
Tytuł: 

Gratuluję udanego zakupu [ok] [ok]

rewelacyjny kolor, klamka w kierownicy i co więcej chcieć !!!

Mam skromną nadzieje że i Ja kiedyś dokonam tak pocieszającego zakupu ;)

Pozdrawiam

Autor:  kielbik [ ndz sie 05, 2007 11:42 pm ]
Tytuł: 

Dlugi podlokietnik do wersji z biegami w kierowniku juz na swoim miejscu (znaczy sie w piwnicy u Sebiego a nie u mnie :) )
Obrazek

Obrazek

Wystarczy doczyscic, kupic za 2,5 EUR kapselek i bedzie pieknie sie komponowal z doskonale utrzymanym wnetrzem (stan fotela kierowcy widac szczegolnie na pierwszym zdjeciu)

Autor:  sebi [ śr sie 15, 2007 10:09 am ]
Tytuł: 

PK2 pisze:
Być moż niedługo będę miał zbędny niebieski II Seria przód MB-Tex...

Dajcie proszę znać, czy się przyda.

Pozdrawiam


Hej

Dzięki za pamięć ale teraz to mam dwa kpl. niebieskich dywanów ale od przybytku głowa nie boli. [cool]

Autor:  sebi [ śr paź 17, 2007 8:56 pm ]
Tytuł: 

Hej

Właśnie już mam gotowe przednie błotniki tzn ocynkowane.
Oczywiście wcześniej je wyczyściłem mikrokulką szklaną.
A oto efekt:

Obrazek

Autor:  Maniek [ czw paź 18, 2007 8:19 pm ]
Tytuł: 

Hej!
Mam parę pytań:
To są nówki podróbki czy używaczki?
Jak wygląda ocynkowanie i oczyszczneie w zakładce zgrzewów? Nie boisz się że i tak od tego wszystko się zacznie psuć?
Nie powichrowało ich przy cynkowaniu? Słyszałem że są problemy z duzymi wiotkimi elementami.
Pozdrawiam

Strona 1 z 7 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/