MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest czw mar 28, 2024 4:25 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna
Autor Wiadomość
Post: sob maja 05, 2012 12:40 pm 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt maja 04, 2012 9:13 pm
Posty: 13
Lokalizacja: Legnica
Witam wszystkich Klubowiczów!
Jestem tu nowy, więc dwa słowa tytułem przedstawienia się: na imię mam Jarek, 40-tka już minęła, wydawało mi się, że mam ustabilizowane życie uczuciowe, ale jednak nadszedł kryzys wieku średniego... Zakochałem się w pewnej ślicznotce z Niemiec. Wiem, że dużo już mnie kosztowała, a będzie kosztowała jeszcze więcej. Wiem, że ma nie swoje serduszko, że trzeba będzie jej zrobić transplantację. Ale cóż, miłość jest ślepa.
Będę niezmiernie wdzięczny za wszystkie rady i sugestie. Oprócz oczywistej wymiany silnika, chciałbym doprowadzić ją do co najmniej dobrego stanu, w miarę oryginalnego, o ile fundusze na to pozwolą. Sam zrobię niewiele, bo ani wiedzy, ani umiejętności, ani nawet miejsca, gdzie można byłoby zająć się rękodziełem. Ale chętnie skorzystam z rad doświadczonych Kolegów odnośnie wyboru odpowiedniego/-nich SPA dla mojej ślicznotki.
Jakby ktoś miał na zbyciu silnik M114 z gaźnikiem, to też proszę o kontakt.
Galerię fotek obiektu moich uczuć znajdziecie na: http://galeria.powerweld.nazwa.pl/
Z góry dziękuję za wszelkie sugestie i oceny.
Pozdrawiam!
Jarek


Załączniki:
DSC02892.JPG
DSC02892.JPG [ 34.84 KiB | Przejrzano 14141 razy ]
DSC02897.JPG
DSC02897.JPG [ 35.25 KiB | Przejrzano 14141 razy ]
DSC02889.JPG
DSC02889.JPG [ 38.76 KiB | Przejrzano 14141 razy ]
DSC02861.JPG
DSC02861.JPG [ 40.18 KiB | Przejrzano 14140 razy ]
DSC02859.JPG
DSC02859.JPG [ 30.25 KiB | Przejrzano 14140 razy ]
DSC02858.JPG
DSC02858.JPG [ 32.91 KiB | Przejrzano 14140 razy ]
DSC02856.JPG
DSC02856.JPG [ 33.59 KiB | Przejrzano 14141 razy ]
DSC02855.JPG
DSC02855.JPG [ 31.72 KiB | Przejrzano 14140 razy ]
Na górę
Post: ndz maja 06, 2012 1:17 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt mar 06, 2009 8:03 pm
Posty: 2213
Lokalizacja: Wielkopolska (Zduny)
gratulować ;) fajne połączenie koloru z wnętrzem, powodzenia w remoncie i dużo worków złota na ten remont ;)

_________________
Tatowóz: w163 2,7CDI
Moje:2xw115,w114 230.6, 5xw108 w186 300C A124
Sprzedam!! :
w108 280SE 3.5 manual oraz masa części do 108


Na górę
Post: ndz maja 06, 2012 2:28 pm 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt maja 04, 2012 9:13 pm
Posty: 13
Lokalizacja: Legnica
Dzięki! O postępach będę informował.
I tak na szybko, mam do Kolegów ważne dla mnie pytanie. Otóż, chyba się nie pomylę, jak stwierdzę, że będzie dużym problemem znalezienie silnika M114. Czy włożenie pod maskę M110 na gaźniku będzie dużym przestępstwem?
Znalazłem też ofertę z M180...
Co o myślicie o takich pomysłach?

_________________
W114 250C 1970r.


Na górę
Post: ndz maja 06, 2012 5:15 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob cze 11, 2011 11:02 pm
Posty: 288
Lokalizacja: Wielkopolska_Nowy Tomyśl
Witam,
najładniejszy model /8, gratulacje [zlosnikok] .
Jeśli mogę zasugerować, to zacznij przy tej kochance od blacharki, bo widać, że Rudy się już mocno wgryzł i narobił trochę spustoszenia.

Co do silnika to może to Cie zainteresuje?
http://moto.allegro.pl/silnik-mercedes- ... 75599.html

Powodzenia przy remoncie.


Na górę
Post: ndz maja 06, 2012 5:49 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt mar 06, 2009 8:03 pm
Posty: 2213
Lokalizacja: Wielkopolska (Zduny)
z silnikiem odpuść, można kupić za dużo lepsze pieniądze silnik a w tej cenie 3700 zł to kupisz całe auto na części, zaczynaj od blachy jak masz fundusze, jak nie to nie ruszaj nic narazie bo rozwlekanie w czasie powoduje zniechęcanie się do auta i gubienie elementów. kolor świetny ;)

_________________
Tatowóz: w163 2,7CDI
Moje:2xw115,w114 230.6, 5xw108 w186 300C A124
Sprzedam!! :
w108 280SE 3.5 manual oraz masa części do 108


Na górę
Post: ndz maja 06, 2012 6:39 pm 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt maja 04, 2012 9:13 pm
Posty: 13
Lokalizacja: Legnica
Oczywiście zaczynam od blachy. Rozesłałem już wici wśród znajomków o poszukiwaniu blacharza-artysty, któremu można byłoby zaufać. Kolegów klubowiczów też proszę o podesłanie namiarów na sprawdzone warsztaty blacharskie, które wiedzą o co chodzi przy remoncie /8. Siłą rzeczy interesują mnie warsztaty w promieniu, powiedzmy 200km od Legnicy. Tak żebym też raz na 1-2 tygodnie mógł na patrzonko podjechać ;-)
A co do silnika, dziękuję rasch za podpowiedź. Ponieważ będę miał jeszcze trochę czasu na poszukiwania podczas pobytu auta u blacharza, poszukam czegoś za trochę mniejsze pieniądze, ewentualnie jak radzi Karol, całego auta na przeszczepy.
Poprawcie mnie, jeśli się mylę, ale chyba powinienem szukać raczej silnika na gaźniku niż na wtrysku...? Czy wręcz przeciwnie...?

_________________
W114 250C 1970r.


Na górę
Post: ndz maja 06, 2012 8:18 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw kwie 06, 2006 4:37 pm
Posty: 299
Lokalizacja: Wrocław
Nawet na dwóch gaźnikach [zlosnikz].

_________________
220D 1970r
250CE 1970r


Na górę
Post: ndz maja 06, 2012 8:23 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt mar 06, 2009 8:03 pm
Posty: 2213
Lokalizacja: Wielkopolska (Zduny)
po co szukać silnika skoro i tak nie będzie oryginalny, to lepiej zostaw tego diesla w spokoju,

_________________
Tatowóz: w163 2,7CDI
Moje:2xw115,w114 230.6, 5xw108 w186 300C A124
Sprzedam!! :
w108 280SE 3.5 manual oraz masa części do 108


Na górę
Post: ndz maja 06, 2012 8:38 pm 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt maja 04, 2012 9:13 pm
Posty: 13
Lokalizacja: Legnica
Już od tego myślenia głowa mnie boli... może pozostanie przy dieslu, przynajmniej na razie, ma jednak sens...?
Zrobić blachę, wnętrze i dopiero jak klekot będzie mnie zbytnio irytował, to włożyć benzynkę...
Widzę, że nic co wydawało się oczywiste jeszcze wczoraj, już dziś wcale takie nie jest :-)

_________________
W114 250C 1970r.


Na górę
Post: ndz maja 06, 2012 8:49 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt mar 06, 2009 8:03 pm
Posty: 2213
Lokalizacja: Wielkopolska (Zduny)
KarolS1988 pisze:
po co szukać silnika skoro i tak nie będzie oryginalny, to lepiej zostaw tego diesla w spokoju,


miałem na myśli na wtrysku

co do silnika, zostaw to na później, bo blacharka i lakier dość ci włosów z głowy wyrwie [zlosnik] szczególnie ceny elementów blacharskich no i szukanie blachmistrza bo znaleźć dobrego a nie tylko drogiego to sztuka

_________________
Tatowóz: w163 2,7CDI
Moje:2xw115,w114 230.6, 5xw108 w186 300C A124
Sprzedam!! :
w108 280SE 3.5 manual oraz masa części do 108


Na górę
Post: pn maja 07, 2012 8:44 am 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt maja 04, 2012 9:13 pm
Posty: 13
Lokalizacja: Legnica
Dzięki za konstruktywne rady. Szukam więc blachmistrza, resztę tematów zostawiając na deser.

_________________
W114 250C 1970r.


Na górę
Post: pt maja 11, 2012 8:29 pm 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt maja 04, 2012 9:13 pm
Posty: 13
Lokalizacja: Legnica
Minęło parę dni, więc pora pochwalić się co załatwiłem.
Jestem po słowie z blachmistrzem. Ma kilka starszawych gwiazd na koncie, jedną oglądałem i przyznaję, że robi wrażenie.
Około połowy czerwca wstawiam moją kochankę do jego SPA ;-)
Przy okazji, jest wstępny pomysł, by po rozebraniu jej do naga, wypiaskować całość. Przede wszystkim, żeby znaleźć i zawczasu wyeliminować wszystkie ogniska rudego w początkowym stadium, które mogłyby ukryć się pod lakierem. Ciekaw jestem opinii Kolegów na temat zalet i wad piaskowania całego nadwozia.

Co do silnika, to kupiłem M110.981 z automatyczną skrzynią biegów. Podobno po 160tkm. Więc moja 250C pójdzie w kierunku 280CE. Spodziewam się wielu przeszkód przy tej podmiance i będę wdzięczny za wszystkie rady Kolegów, którzy mają podobne doświadczenia.

_________________
W114 250C 1970r.


Na górę
Post: pt maja 11, 2012 9:49 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 24, 2008 6:28 pm
Posty: 1620
Lokalizacja: Lublin
A gdzie ten blachmistrz?

_________________
W115 200D '74

____________________________________________
CZĘŚCI do: W/S123 W/S124 W201


Na górę
Post: sob maja 12, 2012 7:27 am 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt maja 04, 2012 9:13 pm
Posty: 13
Lokalizacja: Legnica
Pod Legnicą :)

_________________
W114 250C 1970r.


Na górę
Post: sob maja 12, 2012 7:34 am 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt maja 04, 2012 9:13 pm
Posty: 13
Lokalizacja: Legnica
Koledzy, proszę o podpowiedź, czy reparaturki tylnych błotników do coupe są takie same jak do sedana? Oczywiście chodzi mi jedynie o kształt nadkola, a nie o długość blachy za nim.

_________________
W114 250C 1970r.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl