MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest czw mar 28, 2024 4:53 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Post: pt cze 28, 2013 12:04 am 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt kwie 20, 2007 2:01 pm
Posty: 16
Lokalizacja: Poland
Witam! Mam problem z silnikiem a dokładnie z jego mocą wkręca się tylko na 3000 obr. dalej nie pójdzie a gaz jest wciśnięty do oporu. Był diagnozowany na komputerze i wykryło niskie ciśnienie paliwa. Proszę o pomoc od czego mam zacząć co sprawdzić!

_________________
MB W124 200D 1990r.


Na górę
Post: pt cze 28, 2013 10:57 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt gru 29, 2006 11:45 pm
Posty: 755
Numer GG: 3375543
Lokalizacja: GB
Przyczyn może być wiele - pompa wstępna, pompa wysokiego ciśnienia, wtryski, czujnik na listwie, zawór na listwie CR. Po pierwsze oringi na listwie wysokiego ciśnienia (jeden przy czujniku, dwa przy zaworze).

_________________
[URL=https://matchnow.life]Flirting, fun and new connections without obligations.[/URL]


Na górę
Post: sob cze 29, 2013 9:32 pm 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt kwie 20, 2007 2:01 pm
Posty: 16
Lokalizacja: Poland
Pompa wysokiego ciśnienia została wymieniona wtryski tez dobre możliwe ze to będzie czujnik na listwie Cr sprawdzę to i jeszcze pytanko gdzie jest ta pompa wstępna i zawór na listwie CR?? :). Jak dodam gazu to w tych rurkach przezroczystych widać jak paliwo się pieni.

_________________
MB W124 200D 1990r.


Na górę
Post: sob cze 29, 2013 10:59 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: wt gru 04, 2007 4:52 pm
Posty: 1454
Lokalizacja: ok.Cieszyna/Słupsk
pompa wstępna jest z przodu silnika. a zawór i czujnik jest wymienny ale chyba tylko z całą listwą o ile się nie myle.

_________________
W124 200D - Śnieżyna
W124 300D - Menczysław (ex)
W123 240D - Kruszynka (ex)
Skoda Favorit 135L+LPG (ex) - pierwsza dziewczyna-przeinwestowana, dobrze, że z nią nie wpadłem


Na górę
Post: ndz cze 30, 2013 9:31 am 
Offline
weteran

Rejestracja: śr lut 04, 2004 12:38 am
Posty: 2215
Lokalizacja: Limerick
Czujnik i zawór są bez problemu wymienne. Wg mnie koniecznie zacznij od wyeliminowania powietrza z rurek. Pojedyncze banieczki są dopuszczalne - piana już nie. I nie wymieniaj wszystkiego po kolei "na pałę", bo zamiast naprawić jedno uszkodzenie to wygenerujesz następne.

_________________
W203 Kompressor


Na górę
Post: wt lip 02, 2013 3:58 pm 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt kwie 20, 2007 2:01 pm
Posty: 16
Lokalizacja: Poland
tak, tak wiem jutro wymienię oringi takna początek i zobaczymy. :)

_________________
MB W124 200D 1990r.


Na górę
Post: wt lip 09, 2013 8:42 pm 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt kwie 20, 2007 2:01 pm
Posty: 16
Lokalizacja: Poland
nic to nie dało wtryski wymienione na nowe, rurki i trójniki przelewów też.

_________________
MB W124 200D 1990r.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl