MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://forum.w114-115.org.pl/ |
|
Sprinter 2.9 mułowaty po wymianie uszczelki pod głowicą https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=56&t=63674 |
Strona 2 z 3 |
Autor: | heniekx [ czw sty 30, 2014 8:31 pm ] |
Tytuł: | Re: Sprinter 2.9 mułowaty po wymianie uszczelki pod głowicą |
heniekx pisze: Bez obejrzenia i posłuchania nie da się jednoznacznie stwierdzić przyczyny - jedź do dobrego fachowca. Jeżeli m_slonik pisze: Pytałem już mechanika który to robił czy czasem na pompie nic nie przestawił ale on twierdzi ze pompy nie ruszał i żebym nie szukał dziury w całym bo to się musi wszystko ułożyć. a także m_slonik pisze: Mechanik teraz wymyślił że wykręci wtryski i da do sprawdzenia bo może to wina wtrysków. To niestety chyba mechanik dupa, ale według Ciebie m_slonik pisze: jeśli ten spartolił to niech teraz dochodzi gdzie popełnił błąd. więc może nie zawracaj gitary bo tutaj nikt Ci nie wywróży z kryształowej kuli. Dostałeś zestaw podstawowych porad, najrozsądniej byłoby podjechać do kogoś kto osłucha silnik. Może takie porównanie do Ciebie trafi - jak jesteś chory to idziesz do lekarza czy pytasz na forum ??? |
Autor: | m_slonik [ sob lut 01, 2014 7:33 pm ] |
Tytuł: | Re: Sprinter 2.9 mułowaty po wymianie uszczelki pod głowicą |
Sprinter śmiga. Usterka zlokalizowana i ogarnięta. Faktycznie rozrząd był przestawiony. Mechanik nie chciał się przyznać do błędu który popełnił przy składaniu. Wymusiłem na nim żeby sprawdził rozrząd i była ostra wymiana zdań ( był bardzo chamski, niemiły i generalnie kawał chama). Złośliwie trzymał mi busa na placu trzy dni. W środę poprawił rozrząd ale się telefonicznie do tego nie przyznał, w czwartek cudował niby z czujnikiem doładowania a wieczorem wpadł na pomysł ze w piątek zawiezie wtryski do sprawdzenia. Oczywiście okazało się nagle ze wszystkie wtryski są do wymiany bo leja i są w kiepskim stanie, wtrysk sterujący tak naprawdę tez do wymiany no ale jeszcze może trochę polata. Kiedy usłyszałem taka diagnozę to usiadłem. koszt regenarac wtrysków to 280 zł sztuka czyli 1400 zł komplecik. Kazałem majstrowi poskładać auto i powiedziałem ze zabieram busa z jego warsztatu bo jego wymysły mijają się z celem. Wieczorem pojechałem po auto. Wsiadam, odpalam, ruszam i nasłuchuje. Myślę sobie, kurde lepiej idzie i jakoś ciszej w środku. Przebiłem się przez zaspy na drogę nr 92 i myślę, a sprawdzę sobie go jak śmiga. Sprinter lata jak przed remontem!. Mechanik był tak złośliwy ze chciał mnie jeszcze naciągnąć na wymianę wtrysków. A o tym ze Już pierwszego dnia ogarnął rozrząd wiedziałem z przecieku jaki był u niego w warsztacie bo jego mechanik się pochwalił znajomemu który też okazał się moim znajomym i się sprawa wydała! Dziękuję wszystkim za podpowiedzi z tym rozrządem. Myślę ze takie historie zdarzają się niestety często. Czasem klienci płacą bo już mają dosyć i chcą żeby auto było sprawne a tacy nie uczciwi mechanicy na tym korzystają. Czy jest na forum dział w którym forumowicze mogą podawać adresy takich pseudo warsztatów? myślę że to może być przydatne. |
Autor: | heniekx [ sob lut 01, 2014 8:27 pm ] |
Tytuł: | Re: Sprinter 2.9 mułowaty po wymianie uszczelki pod głowicą |
Masz forum "Ranking" i odpowiednie subfora - tam możesz podać adres partacza. |
Autor: | kompressor [ pn lut 03, 2014 5:43 pm ] |
Tytuł: | Re: Sprinter 2.9 mułowaty po wymianie uszczelki pod głowicą |
No widzisz, czasami warto posłuchać ludzi jak na forum doradzają. Mnie tez załatwił tak jeden Heniek-w aucie coś stukało a jak od niego wyjechałem przestało i tak do dzisiaj. Heniek jaka prowizja dla mnie za klyjenta z białasem? |
Autor: | heniekx [ pn lut 03, 2014 7:41 pm ] |
Tytuł: | Re: Sprinter 2.9 mułowaty po wymianie uszczelki pod głowicą |
kompressor pisze: Heniek jaka prowizja dla mnie za klyjenta z białasem? Nie mogliśmy się zgrać z czasem, ale kiedyś pewnie dojedzie aż się boję co zobaczę bo z jego opisu wychodzi że jest to stan "igła z allegro" |
Autor: | kompressor [ pn lut 03, 2014 8:22 pm ] |
Tytuł: | Re: Sprinter 2.9 mułowaty po wymianie uszczelki pod głowicą |
Białas to konkretna 1-sza seria. |
Autor: | heniekx [ pn lut 03, 2014 8:55 pm ] |
Tytuł: | Re: Sprinter 2.9 mułowaty po wymianie uszczelki pod głowicą |
Trzyseta ? |
Autor: | kompressor [ pn lut 03, 2014 9:09 pm ] |
Tytuł: | Re: Sprinter 2.9 mułowaty po wymianie uszczelki pod głowicą |
Tak, czyseta |
Autor: | Stomek [ czw lut 06, 2014 5:17 pm ] |
Tytuł: | Re: Sprinter 2.9 mułowaty po wymianie uszczelki pod głowicą |
Piękne te białasy kombi , zwłaszcza w I-szej serii i na 15-dziurowcach |
Autor: | MercSwir [ czw lut 06, 2014 10:49 pm ] |
Tytuł: | Re: Sprinter 2.9 mułowaty po wymianie uszczelki pod głowicą |
Popieram. Najładniejsze 124 to białe kombi. I najlepiej z 250D pod maską i niebieskim wnętrzem. |
Autor: | heniekx [ pt lut 07, 2014 8:07 am ] |
Tytuł: | Re: Sprinter 2.9 mułowaty po wymianie uszczelki pod głowicą |
Perwersy |
Autor: | Stomek [ pt lut 07, 2014 1:55 pm ] |
Tytuł: | Re: Sprinter 2.9 mułowaty po wymianie uszczelki pod głowicą |
heniekx pisze: Perwersy A Ty kryjąc się za tą hichoczącą buźką nie chcesz nam przyznać racji, choć sam twierdzisz tak samo |
Autor: | MercSwir [ pt lut 07, 2014 10:19 pm ] |
Tytuł: | Re: Sprinter 2.9 mułowaty po wymianie uszczelki pod głowicą |
Wiśnią na torcie są zdrowe progi. Piękne szare czyste jędrne progi |
Autor: | heniekx [ sob lut 08, 2014 11:25 pm ] |
Tytuł: | Re: Sprinter 2.9 mułowaty po wymianie uszczelki pod głowicą |
Jak dla mnie najładniejsze połączenie to: sedan, końcówka II serii, brązowy lakier, tapicerka kratka lub sportline, kierownica sportline, silnik e-klasowy (benzyna jakakolwiek), automat z leniuchem, cztery szyby "w prądzie", szyber, zagłówki z tyłu i ośmio-dziurowce może nie mieć klimy Jak by ktoś miał na sprzedaż to chętnie przygarnę |
Autor: | Stomek [ ndz lut 09, 2014 4:00 am ] |
Tytuł: | Re: Sprinter 2.9 mułowaty po wymianie uszczelki pod głowicą |
heniekx pisze: Jak dla mnie najładniejsze połączenie to: sedan, końcówka II serii, brązowy lakier, tapicerka kratka lub sportline, kierownica sportline, silnik e-klasowy (benzyna jakakolwiek), automat z leniuchem, cztery szyby "w prądzie", szyber, zagłówki z tyłu i ośmio-dziurowce może nie mieć klimy Jak by ktoś miał na sprzedaż to chętnie przygarnę Mam , spełnia wszystkie warunki oprócz koloru (DB 199), benzyna i jeszcze lepszym wypasem niz sobie wymyśliłeś, ma klimę. Zainetersowany?? |
Strona 2 z 3 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |