Zdjęcia:
https://www.otomoto.pl/nowe-ogloszenie/ ... d%5D=indexAuto w moim posiadaniu od lipca 2015. Od tego czasu przejechałem nim 25 tysiące kilometrów(bardzo dużo jeżdżę również klasykami, w tym samym okresie klasycznym Porsche zrobiłem 30 tys. km, auto nie jest zastane), po drodze naprawiając wszystko co było potrzebne i nie(profilaktyka).
Lakier jest idealny, silnik też, nie pali mierzalnej ilości oleju między wymianami, działa równo, K-JET jest wyregulowany do
fabrycznych nastawów, tylna szyba nie rozswarstwia się.
Wyposażenie:
- skórzana tapicerka
- drewno zebrano
- wszystkie szyby elektryczne
- szyberdach
- poduszki powietrzne kierowcy i pasażera
- podgrzewane fotele
- klimatyzacja automatyczna
- LSD (szpera)
- ABS
- dwa klaksony
- fotele ortopedyczne (do naprawienia regulacja)
- felgi 17" letnie, 15" zimowe z nowymi oponami
- oryginalny bagażnik dachowy do C124
Od lipca 2015 zainwestowałem w auto 45 tys. złotych.
Wśród napraw:
- remont blacharsko lakierniczy, wraz z cynowaniem, koszt 15.5 tys zł, auto odebrałem od lakiernika w 2017 roku
- uszczelnienie skrzyni biegów, wymiana wszystkich uszczelek, wymiana tarcz biegu wstecznego, ATF
- nowy modulator skrzyni biegów
- nowa kopułka, palec rozdzielacza, paski, świece
- płukianie chłodnicy głównej i skrzyni biegów
- wymiana łączników elastycznych wału
- wymiana łańcucha rozrządu
- mechanizm regulacji lusterka pasażera
- nowe wtryskiwacze, pozbycie się wszekich nieszczelności i regulacja K-Jeta (działa idealnie)
- całe nowe zawieszenie Sportline, sprężyny, amortyzatory drążki, amortyzator skrętu, i mnóstwo innych elementów - koszt 8 tys. zł
- wymieniony mechanizm podnoszenia szyby kierowcy
- wymiana modułu sterowania dmuchawą
- szyberdach i jego regulacja
- nowa przednia szyba Piklington, stara posiadała odpryski
- nowa oryginalna maska(stara była podjedzona rdzą w okolicy grilla, stwierdzliśmy że lepiej kupić nową), pas przedni nieruszany, powodem wymiany była rdza, nie kolizja
- całe nadwozie cynowane, nowy lakier (podzielę się zdjeciami z restauracji)
- nowe tarcze i klocki przód oraz tył, nowe tarcze kotwiczne
- wygłuszenie maski
- ustawiona geometria
- felgi monoblock 17" z nowymi oponami
- nowy oryginalny układ wydechowy
- nowy akumulator
- nowa oryginalna uszczelka szyberdachu
- przeróbka klimatyzacji na R134
- regeneracja rozrzusznika
- regneracja odbłyśników reflektorów
- nowa listwa ozdobna w drzwiach kierowcy, pokrętło świateł i drobne detale
- nowa obudowa chłodnicy
- nowe kierunkowskazy
- nowe łożysko koła tylnego lewego
- nowe szczeki hamulca ręcznego
- olej w pełni syntetyczny Motul 8100 5W40, silnik nie spala oleju
Do samochodu za dodatkową opłatą:
- felgi zimowe 15" 8 dziurowe z nowymi oponami BF Goodrich
- oryginalny bagażnik dachowy do Mercedesa 124 Coupé
Gratis:
- farba kolor 199 blauchwarz metallic, oby się nigdy nie przydała