MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pt mar 29, 2024 12:50 am

Strefa czasowa UTC+01:00




Forum zablokowane  Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: pt sie 03, 2001 1:11 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: czw lip 19, 2001 2:00 am
Posty: 547
Wyslane przez: Jacolzab
Email: jacy@promail.pl

Mam podobny kłopot do Slash(wtajemniczeni z forum MMC wiedzą o co chodzi) (żadne zabezpieczenie nie wchodzi w grę bo elektryk wywalił wszystkie pierdołki i samoróbki). Auta na zimnym silniku zapala a potem od razu gaśnie. Kolejny próby odpalenia nie przynoszą efektu. Trzeba odczekać i dopiero wtedy udaje się po pewnym czasie odpalić. Winę za to ponosi pewnie układ wtryskowy (czujniki są na 99% ok). Co to może być? Czy wystarczy podłączyć samochó pod komputer i odpowiednio wyregulować, czy potrzebne będa jakieś nowe części. Jeśli tak to proszę o przykładowe części tych podzespołów które mogą byc uszkodzone (chcę byc z góry orientacyjnie przygotowany na najgorszą wersję)

Z góry dzięki za info.

Dodam że filtry, oleje, przewody i kopułka są nowe.


Na górę
 Tytuł:
Post: pt sie 03, 2001 1:12 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: czw lip 19, 2001 2:00 am
Posty: 547
Wyslane przez: Maciek
Email: M.Kuzmiak@dmz.com.pl

Nie wszyscy uzytkownicy tego forum czytają MMC więc podaj troche szczegolow co to za silnik.
Pozdrawiam


Na górę
 Tytuł:
Post: pt sie 03, 2001 1:12 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: czw lip 19, 2001 2:00 am
Posty: 547
Wyslane przez: Jacolzab
Email: jacy@promail.pl

Silnik to : M110 2.8 na wytrysku 110.988

A o to fragment mojego postu z forum MMC on może rozjaśni bardziej sytuacje

Opisze jak to było od początku.

Etap 1

Silnik zimny (np. po nocy). Odpalam, momentalnie gaśnie. Potem trzeba parę razy odpalać i historia z gaśnięciem się ciągle powtaraza. Po n-tym odpaleniu silnik już nie gaśnie, ale do osiągnięcia temp. około 40-50st nie można dotykac gazu bo dławi się i też gaśnie. (dodam że mam popsute sprzęgło wiskozowe). Po dojściu do temp. 40-50st silnik pracuje normalnie.

Etap 2

Mechanik regulował (Psinthos okreśłił to że reguluje się skład mieszanki powietrza czy coś tego typu - nie wiem czy dobrze pisze ale chyba wiesz o co chodzi). Teraz zapala, od razu gaśnie i po długim czasie (parę minut) odpala już normalnie. Mechanik proponuje mi jechać do Tobolskiego (jedyny spec w Bydgoszczy od wtrysków przedstawiciel Bosha) żeby ten podłączył pod aparaturę i powiedział co jest.

A oto moje wcześniejsze posty na ten temat (może one bardziej rozjaśnią Tobie sytuację)

Ja mam podobną sytuację:

Jak zapalam zimngo Mercedesa od razu gaśnie. Tak jest parę razy zanim zaskoczy. Do momentu rozgrzania temperatury do około 40-50st.C auto prawie wcale nie reaguje na gaz albo bardzo słabo. Dodam że mam popsute visco (ten duży wiatrak z przodu kręci się cały czas), mam nowe przewody wysokiego napięcia i kopułkę. Co to może być ?


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane  Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl