MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest wt lip 29, 2025 4:16 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: pn sie 11, 2003 10:20 am 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 26, 2003 12:24 pm
Posty: 7489
Lokalizacja: WWL
misiek pisze:
Ja jednak licze na to, ze bede mogl pojechac za nasza zachodnia granice i przywiezc bez wiekszych problemow/kosztow auto, ktore sobie upatrze.


Jesteś zatem optymistą, a to dobrze - lepiej się żyje. Jeżeli teraz kupię SEC'a a w maju okaże się, że mogę pojechać np do Niemiec i bez problemu i kosztów sprowadzić auto, to nie omieszkam tego wykożystać. Pamietajcie jednak, że w Niemczech czy Szwajcarii auta też kosztują. Kończę (prawie ;) ) negocjacje w sprawie SEC'a 500, cena około 31.000 zł, co daje około 7.000 Euro - czy w Niemczech dobrego SEC'a kupię za 7.000 Euro? Raczej nie.

A propos: mam nadzieję, że to ostatni raz: WDB 1260441A156140
Powinno być: 126 500 SEC, 1985 rok, rauch silber, skóra jasny beige, klima, elektr fotele z pamięcią, fotel kierowcy pompowany, inne (?)

_________________
pzdr - Maciek
41 Buick Special x2, 49 Chevy "Deratyzator", 50 Olds "Patton", 53 Chevy Bel Air, 55 Chevy 3800 panel, 70 Chevy Impala conv, 77 Chevy Monte Carlo, 87 Chevy G20, 89 Chevy K5, 03 Chevy S10 = 86 garow, 59.7 L, 2480KM


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sie 11, 2003 6:03 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lis 20, 2001 1:00 am
Posty: 1724
WDB 1260441A156140
nr. silnka: 117963 12 076378
typ: 500 SEC
skrzynia: 722311 02 637860 automat
Cab: 01916
tapicerka: 275 mushroom -skóra
lakier: 702 smoke silver (Rauchsilber)
reflektory: BOSCH
Wypas:
<241>-left front seat electrically adjustable with memory feature
<254>-Becker radio Europa Kurier cassette
<256>-rear axle with limited-slip differential
<260>-elimination of model designation on rear lid
<404>-orthopaedic front seat backrest
<444>-tempomat (cruise control) and airbag
<470>-anti-lock braking system (abs)
<531>-automatic antenna
<543>-sun visor with vanity mirror, illuminated, left and right
<561>-front seat, left, reinforced
<580>-air conditioner/Tempmatic
<600>-headlamp wiper/washer
<673>-high-capacity battery
<812>-rear-mounted loudspeaker
<873>-seat heater for left and right front seats

_________________
124 E220 coupe 96'FOTO
MB artykuły prasowe cz1
MB artykuły prasowe cz2


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sie 11, 2003 6:10 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 26, 2003 12:24 pm
Posty: 7489
Lokalizacja: WWL
VALENTINE123 pisze:
WDB 1260441A156140
nr. silnka: 117963 12 076378
typ: 500 SEC
skrzynia: 722311 02 637860 automat
Cab: 01916
tapicerka: 275 mushroom -skóra
lakier: 702 smoke silver (Rauchsilber)
reflektory: BOSCH
Wypas:
<241>-left front seat electrically adjustable with memory feature
<254>-Becker radio Europa Kurier cassette
<256>-rear axle with limited-slip differential
<260>-elimination of model designation on rear lid
<404>-orthopaedic front seat backrest
<444>-tempomat (cruise control) and airbag
<470>-anti-lock braking system (abs)
<531>-automatic antenna
<543>-sun visor with vanity mirror, illuminated, left and right
<561>-front seat, left, reinforced
<580>-air conditioner/Tempmatic
<600>-headlamp wiper/washer
<673>-high-capacity battery
<812>-rear-mounted loudspeaker
<873>-seat heater for left and right front seats


Dzięki Valentine. Ten jest już mój!

_________________
pzdr - Maciek
41 Buick Special x2, 49 Chevy "Deratyzator", 50 Olds "Patton", 53 Chevy Bel Air, 55 Chevy 3800 panel, 70 Chevy Impala conv, 77 Chevy Monte Carlo, 87 Chevy G20, 89 Chevy K5, 03 Chevy S10 = 86 garow, 59.7 L, 2480KM


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sie 11, 2003 7:14 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lis 20, 2001 1:00 am
Posty: 1724
Ciekawi mnie ile ,,przerzuciłeś'' SEC-ów ,zanim znalazłeś tego ,którego stan i cena Cię zadowoliła.Czy było wiecej 1-ej serii ,czy drugiej ?, jakie były najczęstrze mankamenty oferowanych aut ,czy dużo było z nich zagazowanych?Czy robiłeś rozeznanie jaka jest sytuacja z częściami nowymi (eksploatacyjne) i używanymi (karoseryjne) do SEC-ów.

_________________
124 E220 coupe 96'FOTO

MB artykuły prasowe cz1

MB artykuły prasowe cz2


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sie 11, 2003 7:37 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 26, 2003 12:24 pm
Posty: 7489
Lokalizacja: WWL
VALENTINE123 pisze:
Ciekawi mnie ile ,,przerzuciłeś'' SEC-ów ,zanim zanalazłeś tego ,którego stan i cena Cię zadowoliła.Czy było wiecej 1-ej serii ,czy drugiej ?, jakie były najczęstrze mankamenty oferowanych aut ,czy dużo było z nich zagazowanych?


Zanim znalazłem tego, obejrzałem kilkanaście W126 i przeprowadziłem kilkadziesiąt rozmów telefonicznych. Dodatkowo kilka aut oglądali koledzy (w tym 2x z naszego forum). Z początku niekoniecznie miał to być SEC - ogólnie W126. Co do podziału serii: mniej więcej po równo, ale zdarzały się egzemplarze 1 serii (rocznikowo) przerobione na 2 serię (listwy). Najczęstsze mankamenty?:
- "pełna dokumentacja", czyli dowód rejestracyjny,
- "bezwypadkowy", czyli 4 ćwiartki z giełdy poznańskiej niedbale pomalowane,
- ogólne złachanie samochodu, świadczące o totalnym zaniedbaniu przez poprzedników, zniszczone wnętrza, pourywane spinki i inne rzeczy niby drobne, ale jak się zaczniesz zastanawiać "jak to się mogło wydarzyc" to dochodzisz do wniosku, że nijak w normalnej eksploatacji,
- silniki dymiące jak Huta Katowice, wielokolorowo: na niebiesko, na siwo, na czarno itp
- ściemy właścicieli którzy z góry zakładają, że mają do czynienia z nic nie wiedzącym durniem, przykład: jazda próbna złachanym i rozklekotanym 380 SE w trakcie której właścicel przekonywał mnie, że strasznie o to auto dba, że pali 10 litrów na 100, że na gazie to rewelacja (a na benzynie nie chodzi), poza tym że to wersja USA (nawet kretyn by dostrzegł, że europejska),
- stan nadwozia: rdza, obicia, braki listew, nieoryginalne felgi gigantycznych rozmiarów, niefachowe obniżenia zawieszenia, przekładki silników (z 500 na 560 to pół biedy, ale z 380 na 300D od beczki to nie jest to co tygrysy lubią najbardziej),

Zagazowanych było sporo, przeważnie nie fatygowałem się nawet na oględziny. Najpierw padało pytanie przez telefon "jak długo jeździ na gazie"? Jeżeli długo to kończyłem rozmowę. Najlepsze egzemplarze pochodziły z zeszłorocznego importu - tylko rok w Polsce, zetem sól, gaz i ogólne często spotykane zaniedbanie nie narobiło jeszcze wielkich spustoszeń. Częś samochodów odrzuciłem nie z powodu stanu technicznego tylko z powodu braków w wyposażeniu. Był do wzięcia 260SE w pięknym stanie, rocznik '85 II seria, ale kompletnie bez wyposażenia, za to 22tyś PLN - poszedł błyskawicznie (z Allegro).

Dodam jeszcze jedno - wyznaczyłem sobie limit cenowy 30.000 zł (nieznacznie przekroczony :oops: ;) ). Było oferowanych kilka SEC'ów w cenie 45.000 - 50.000 i tych nawet nie oglądałem, bo jeszcze by mi się spodobały. Zakup SEC'a za 20 tyś można raczej włożyć między bajki, chyba, że do roboty lub z bałaganem w papierach, natomiast w tej cenie SE są. Przykład: 380SE I seria '85, automat, klima, rauchsilber, brązowy materiał (super to wygląda), wszystko działa, jeździ pięknie, bez gazu, stan wnętrza prawie ideał (starty podłokietnik, ale bez dziur), 2 ogniska korozji, świerze zarysowanie drzwi (bez wgniecenia) - koszt poprawek to 700/1000zł max, cena wywoławcza 20.000zł. Gdyby nie ten 500 SEC to bym chyba tego 380 SE kupił.

Uffff - to chyba najdłuższy post w mojej karierze [zlosnik]

_________________
pzdr - Maciek
41 Buick Special x2, 49 Chevy "Deratyzator", 50 Olds "Patton", 53 Chevy Bel Air, 55 Chevy 3800 panel, 70 Chevy Impala conv, 77 Chevy Monte Carlo, 87 Chevy G20, 89 Chevy K5, 03 Chevy S10 = 86 garow, 59.7 L, 2480KM


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl