MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest śr lip 30, 2025 6:33 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Post: pt wrz 05, 2003 11:26 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lis 20, 2001 1:00 am
Posty: 1724
Przygotowałem małą prasówkę z artykułów o MB z prasy motoryzacyjnej.

PRZEGLĄD PRASY MB część 1

PRZEGLĄD PRASY MB część 2

Jeżeli ktoś posiada jakiś ciekawy artykuł dotyczący MB ,proszę o kontakt.

_________________
124 E220 coupe 96'FOTO
MB artykuły prasowe cz1
MB artykuły prasowe cz2


Ostatnio zmieniony wt wrz 16, 2003 5:42 pm przez VALENTINE123, łącznie zmieniany 7 razy.

Na górę
 Tytuł:
Post: pn wrz 08, 2003 12:15 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 26, 2003 12:24 pm
Posty: 7489
Lokalizacja: WWL
Bardzo dobry pomysł. Dzięki - zwłaszcza za 108. Ten artykuł gdzieś mnie ominął.

_________________
pzdr - Maciek
41 Buick Special x2, 49 Chevy "Deratyzator", 50 Olds "Patton", 53 Chevy Bel Air, 55 Chevy 3800 panel, 70 Chevy Impala conv, 77 Chevy Monte Carlo, 87 Chevy G20, 89 Chevy K5, 03 Chevy S10 = 86 garow, 59.7 L, 2480KM


Na górę
 Tytuł:
Post: czw wrz 11, 2003 9:52 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt cze 03, 2003 8:50 pm
Posty: 798
Lokalizacja: Warszawa
Artykuły są świetne. Dzięki.

_________________
W116 450SE 75' -"Niunia"-na emeryturze.
W116 280SE 75'-"Manual"-sprzedam(3500zł)
Opel Kadett 1,3S 81' - "Kwadrat" - kupiony z przebiegiem 18Kkm w stanie idealnym
503 076 116


Na górę
 Tytuł:
Post: pt wrz 12, 2003 7:23 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lut 07, 2003 2:17 pm
Posty: 130
Lokalizacja: Warszawa
Jest co poczytać do poduszki...

_________________
W124 200TD '89

s-class.prv.pl


Na górę
 Tytuł:
Post: sob wrz 13, 2003 11:18 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 02, 2003 11:44 am
Posty: 1802
Lokalizacja: Warszawa
Po przeczytaniu artykułu o W 109, chyba już każdy zrozumiał powód istnienia listy MB pod moimi postami :lol: ;) 8) :)

_________________
Nur fünfzylindrige Diesel!


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz wrz 14, 2003 10:23 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lut 07, 2003 2:17 pm
Posty: 130
Lokalizacja: Warszawa
Mitu pisze:
Po przeczytaniu artykułu o W 109, chyba już każdy zrozumiał powód istnienia listy MB pod moimi postami :lol: ;) 8) :)

W tym artykule najbardziej podobał mi się fragment o docieraniu się silnika V8 [zlosnik] Kiedyś będę też miał V8 w W124 to tylko kwestia czasu...(raczej dłuższego)

_________________
W124 200TD '89



s-class.prv.pl


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz wrz 14, 2003 11:54 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lis 20, 2001 1:00 am
Posty: 1724
alpha_one pisze:
W tym artykule najbardziej podobał mi się fragment o docieraniu się silnika V8 [zlosnik]

A mnie to się podobało:
,,Średnie spalanie 25-28l/100km .....no cóż konie trzeba karmić...'' [cool]

_________________
124 E220 coupe 96'FOTO

MB artykuły prasowe cz1

MB artykuły prasowe cz2


Na górę
 Tytuł:
Post: wt wrz 16, 2003 5:45 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lis 20, 2001 1:00 am
Posty: 1724
Jest już druga cześć artykułów dotyczących MB (link w pierwszym poście).Głównie materiały dotyczą nowych modeli ,poza tym o W107 który powinien być w częsci pierwszej ,ale się zawieruszył.

_________________
124 E220 coupe 96'FOTO

MB artykuły prasowe cz1

MB artykuły prasowe cz2


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz wrz 21, 2003 3:38 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 02, 2003 11:44 am
Posty: 1802
Lokalizacja: Warszawa
W artykule p. Pertyńskiego o W 109 jest (chyba?) pomyłka, ponieważ z tego co wiem to w W109 były dwa rodzaje kierownicy:
Obrazek

Ten rodzaj kierownicy był montowany od początku produkcji do 1967 r., czyli do mementu pojawienia się /8.

Obrazek

To drugi rodzaj kierownicy znany z W 114/115. Z tego co wiem to W 108/109 nie miał fabrycznie montowanej kierownicy takiej jaką można zobaczyć w tym artykule. Wiem, że była jeszcze jedna kierownica dla wersji AMG, ale była zupełnie inna - zdecydownie mniejsza średnica. Czy ktoś coś o tym wie? Pozdrawiam

_________________
Nur fünfzylindrige Diesel!


Na górę
 Tytuł:
Post: pn wrz 22, 2003 11:29 am 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 26, 2003 12:24 pm
Posty: 7489
Lokalizacja: WWL
Mitu pisze:
W artykule p. Pertyńskiego o W 109 jest (chyba?) pomyłka, ponieważ z tego co wiem to w W109 były dwa rodzaje kierownicy:

Ten rodzaj kierownicy był montowany od początku produkcji do 1967 r., czyli do mementu pojawienia się /8.


To drugi rodzaj kierownicy znany z W 114/115. Z tego co wiem to W 108/109 nie miał fabrycznie montowanej kierownicy takiej jaką można zobaczyć w tym artykule. Wiem, że była jeszcze jedna kierownica dla wersji AMG, ale była zupełnie inna - zdecydownie mniejsza średnica. Czy ktoś coś o tym wie? Pozdrawiam


To prawda - pierwszy obrazek to kierownica starszego typu, jednak była potem stosowana po '67 w niższych modelach (250 i 280S). Wtryskowe od '67 miały kierownicę z drugiego zdjęcia, identyczną z /8. Kierownica pokazana na zdjęciu w artykule pochodzi (chyba) od 116 i na 100% nie była montowana do 108/109 (jak to w ogóle wygląda???). Co do kierownicy w wersjach AMG nic mi nie wiadomo :oops:

_________________
pzdr - Maciek
41 Buick Special x2, 49 Chevy "Deratyzator", 50 Olds "Patton", 53 Chevy Bel Air, 55 Chevy 3800 panel, 70 Chevy Impala conv, 77 Chevy Monte Carlo, 87 Chevy G20, 89 Chevy K5, 03 Chevy S10 = 86 garow, 59.7 L, 2480KM


Na górę
 Tytuł:
Post: pn wrz 22, 2003 5:36 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 02, 2003 11:44 am
Posty: 1802
Lokalizacja: Warszawa
Bukol pisze:
Mitu pisze:
W artykule p. Pertyńskiego o W 109 jest (chyba?) pomyłka, ponieważ z tego co wiem to w W109 były dwa rodzaje kierownicy:

Ten rodzaj kierownicy był montowany od początku produkcji do 1967 r., czyli do mementu pojawienia się /8.


To drugi rodzaj kierownicy znany z W 114/115. Z tego co wiem to W 108/109 nie miał fabrycznie montowanej kierownicy takiej jaką można zobaczyć w tym artykule. Wiem, że była jeszcze jedna kierownica dla wersji AMG, ale była zupełnie inna - zdecydownie mniejsza średnica. Czy ktoś coś o tym wie? Pozdrawiam


To prawda - pierwszy obrazek to kierownica starszego typu, jednak była potem stosowana po '67 w niższych modelach (250 i 280S). Wtryskowe od '67 miały kierownicę z drugiego zdjęcia, identyczną z /8. Kierownica pokazana na zdjęciu w artykule pochodzi (chyba) od 116 i na 100% nie była montowana do 108/109 (jak to w ogóle wygląda???). Co do kierownicy w wersjach AMG nic mi nie wiadomo :oops:


Dobra pomyliłem się. Faktycznie pierwszy rodzaj kierownicy był montowany po 1967 r., ale tylko i wyłącznie w wersji 250 S. Przynajmniej z tego co wiem. O kierownicy AMG to tak tylko wspomniałem, bo pasuje ona do W 108/109 jeszcze mniej jak ta od W 116 (późniejszych W 114/115 i wczesnych W 123), którą można zobaczyć w artykule. Pozdrawiam.
P.S. Przecież 280 S/SE debiutował w 1967 r. (zastępując 300 SE), więc bezsensem byłoby dawanie nowemu modelowi starej kierownicy.

_________________
Nur fünfzylindrige Diesel!


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 25 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl