1. Na ogólny stan a nie przebieg
2. Jest tego trochę:
-wtryski potrafią wyskoczyć z głowicy z powodu luzujących się śrub mocujących - z tego samego powodu przepuszcza uszczelka pod wtryskiwaczem i wtrysk zapieka się w głowicy.
- rdzewieją jak okularniki
- po 250 000 siada pompa cieczy - ale to ogólnie nawet w osobówkach nieważne czy z dieslem czy benzyną
- wysiada napinacz paska PK (wycierają się tulejki i staje bokiem)
- nie ma pompy paliwa i w przypadku braku paliwa bardzo ciężko odpowietrzyć
3. Poleciłbym Ci Transita 2.4 DI (nie TDCi !!!) 120 lub 125 KM z roczników 2000 - 2006. 2.4 występuje tylko z tylnym napędem - 2.0 z przednim. Auto niezniszczalne i niezawodne, mamy jednego z przebiegiem ponad 400 000 a kolega prawie 500 000 i nie dzieje się absolutnie nic. Pali 8 - 10 litrów, tańszy od Sprintera lub LT-ka, tańszy w utrzymaniu.