MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest ndz sie 10, 2025 10:41 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: czw lis 18, 2004 6:41 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 24, 2004 9:39 pm
Posty: 1395
Lokalizacja: Warszawa
Proponuję kompromis!

Jedna na przód z lewej druga na tył z prawej [zlosniki]

No ewentualnie na odwrót [zlosnik]

_________________
ex:
W140 TurboDiesel - Brilliant silver metallic "Frantz"
W123 Diesel - Cypress green '81


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lis 19, 2004 12:33 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz cze 01, 2003 5:09 pm
Posty: 975
Lokalizacja: szczecin
Wg tego co mnie uczyli na kursie gdy robiłem "C", to lepsze winny iść na tył. Można wtedy podjechać, zkontrować a przód będzie się turlał. Nie zapominać że chodzi o ciężarówkę, ona największy ciężar ma na tylnej osi.
Ale nie zapominajmy też że największa siła hamowania (około 70%) idzie na przód, i gdy hamujesz to nawet jak tył będzie wyprzedzał możesz popuścić hamulec i masz szanse go wyciągnąć. Już nie raz pojechałem do przodu ze skręconymi kołami (mając lepsze opony z tyłu oczywiście).

_________________
W126 300SE czyli Second Edition :)

Ex W123 200D


Na górę
Post: pt lis 19, 2004 1:40 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lip 16, 2004 3:01 pm
Posty: 999
Lokalizacja: Kartuzy k/Gdanska
and6412 pisze:
mareczek13 pisze:
Jak masz przyczepność z przodu a nie z tyłu, to auto zachowuje się jak te takie z tymi małymi kółeczkami dokręconymi z tyłu do imitowania poślizgów.(nie pamietam nazwy)
.

To są troleje.... 8)



A ja uważam że zimówki powinny być cztery i porządne albolepiej już lettnie....

_________________
W220 -S 500 L - VIPOWÓZ
W110 -200E automatic - SKRZYDEŁKO
EX:
R129- 500SL NALEŚNIK
W126C- 560SEC SECZYSKO
W123C- 230 CE 2.8 vel 200D BANDYTA


Na górę
Post: pt lis 19, 2004 1:43 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz cze 01, 2003 5:09 pm
Posty: 975
Lokalizacja: szczecin
qbuss007 pisze:
ja uważam że zimówki powinny być cztery i porządne albolepiej już lettnie....

slicki [zlosnik] [/b]

_________________
W126 300SE czyli Second Edition :)



Ex W123 200D


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lis 20, 2004 2:13 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 29, 2003 7:31 pm
Posty: 3225
Lokalizacja: Kraków
Artur 4x4 pisze:
preferuje 4 zimówki i naped na 4x4 i nima prawa rzucać

To zapytaj PHILL, jakiego pirueta wycięliśmy Fordem Explorerem mojego ojca rok (albo 2 ;-) ) temu, przy wyjeżdzaniu z podpożadkowanej (ruszałem z miejsca). A były 4 miesięczne zimówki.
Już wolę tylny naped, przynajmniej, wiem czego sie spodziewać [zlosnik]

_________________
pozdrawiam Andrzej
Mercedes Benz 450 SLC - było
MGB 1965
GMail: anwojcik (at) gmail.com


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lis 21, 2004 10:52 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr kwie 10, 2002 2:00 am
Posty: 345
Lokalizacja: Sulechów-Polska
moim skromnym zdaniem napęd tylni jest bardziej "przewidywalny" :lol:

_________________
W 124 230 TE 89


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 52 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl