MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest śr sie 13, 2025 6:40 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Post: ndz gru 19, 2004 10:46 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz maja 25, 2003 12:53 am
Posty: 438
Lokalizacja: Opole/Wrocław
Czytaliście to?
Jeśli nie to zapraszam do lektury, szczególnie tych "dbających" o swoje auta :)
http://auto.gazeta.pl/auto/1,48316,2447592.html

_________________
W123 280 E '77 "Merlin"
W123 250
W201 2.0 '85


Na górę
Post: ndz gru 19, 2004 11:00 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 03, 2001 2:00 am
Posty: 2496
Lokalizacja: Warszawa
Wytykaja czesto popełniane błedy (czesto bezwiednie) !!

_________________
Pozdrowienia Adam
W116 300SD Turbo Diesel

MIKE SANDERs Korrosionsschutzfett
www.bezkorozji.pl
535-466-616


Na górę
 Tytuł:
Post: pn gru 20, 2004 12:35 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 13, 2003 8:09 pm
Posty: 4194
Lokalizacja: Szczecin
Dobre, coś takiego powinni drukować na pierwszej stronie instrukcji. :lol:

_________________
W107024 '77 Smoczyca, za niedługo będzie już 10 lat razem.
w trakcie namyślania się: W116; ex: W201018 '90 Murzyn.

"bułka tarta to nasz narodowy symbol bohaterski... to nasz wkład w światową kuchnię"


Na górę
 Tytuł:
Post: pn gru 20, 2004 12:54 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 24, 2004 9:39 pm
Posty: 1395
Lokalizacja: Warszawa
Przyznaje się do kręcenia kierownicą na postoju :oops:
Al mam taki cholerny parking, że inaczej zużył bym skrzynię (1 i R) dużo bardziej niż moje biedne wspomaganie...

żałuję za grzechy...

_________________
ex:
W140 TurboDiesel - Brilliant silver metallic "Frantz"
W123 Diesel - Cypress green '81


Na górę
 Tytuł:
Post: pn gru 20, 2004 1:47 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 25, 2004 5:36 pm
Posty: 89
Lokalizacja: Wrocław - Szkocja
Ja również kręce kierownicą na postoju,
ale za to na kilka innych rzeczy zwracam szczególną uwagę i nie niszcze samochodu.
Nigdy nie skąpie paliwa i niedopuszczam do braku paliwa w baku, nie gazuje na zimno, pierwszy raz słysze o strzelaniu ze sprzęgła, a co do mycia to tylko wtedy kiedy trzeba (święta, spot, itd.)

Znaczy chyba że jestem dobrym właścicielem dla mojego mercedesa [zlosnik]

_________________
W123 240D 81 - sprzedany ale nadal w rodzinie
W123 230TE 86 automat - wersja brytyjska - sprzedany czlonkowi klubu http://www.mercedes-benz-club.co.uk/
Renault megane 98 - wersja UK /sluzbowy/


Na górę
 Tytuł:
Post: pn gru 20, 2004 9:46 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz maja 25, 2003 12:53 am
Posty: 438
Lokalizacja: Opole/Wrocław
very3 pisze:
Ja również kręce kierownicą na postoju,
ale za to na kilka innych rzeczy zwracam szczególną uwagę i nie niszcze samochodu.
Nigdy nie skąpie paliwa i niedopuszczam do braku paliwa w baku, nie gazuje na zimno, pierwszy raz słysze o strzelaniu ze sprzęgła, a co do mycia to tylko wtedy kiedy trzeba (święta, spot, itd.)

Znaczy chyba że jestem dobrym właścicielem dla mojego mercedesa [zlosnik]


Sądze, że nawet strzał ze sprzęgła niewiele by dał przy woim silniku...pewnie beczunia łagodnie by ruszyła :)

_________________
W123 280 E '77 "Merlin"

W123 250

W201 2.0 '85


Na górę
 Tytuł:
Post: pn gru 20, 2004 9:59 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: sob sie 09, 2003 1:13 pm
Posty: 308
Lokalizacja: Warszawa
czytalem ten artykul- niby fajny, ale jakis taki bez filingu ( czyli bez jaj ) napisany... nuda ...

_________________
Albert
Honda CRX ED9
Mitsubishi L300 4x4


Na górę
 Tytuł:
Post: czw gru 23, 2004 10:13 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz gru 12, 2004 5:30 pm
Posty: 714
Lokalizacja: ze stolicy Śląska
[quote="MercBeginner"]Przyznaje się do kręcenia kierownicą na postoju :oops:
quote]

No tak ale weźmy pod uwage ze MB mają chyba najlepsze wspomagania i to bylby grzech gdybyśmy nie kręcili na postoju, wkońcu to takie piekne uczycie ja ty to robisz jednym palcem a obok spocony gościu w poldku ma męczarnie dla obu rąk

Mi wyszlo ze troche męcze ten samochod ale jak mu to tak bardzo szkodzi to obiecuje że przestane :lol:

Więcej nie bede katowal auta, a za to co juz zrobilem to szczerze żałuje [zlosnikz]

_________________
-410D 2,9D '86
-308D 2,3D '94
-Sprinter 312D 2,9TD '97
-307D 2,4D '87
-Vito 2,2 CDI '03
-210 2,2 CDI '00
-190 200D '88
-190 200D '86
-126 300 SDL '84 USA
-124 E300TD '94
-124 250TD '86
-190 2,0E '86
-123 300D '81


Na górę
 Tytuł:
Post: pt gru 24, 2004 9:42 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt gru 17, 2004 12:15 pm
Posty: 184
Numer GG: 282401
Lokalizacja: 3ciTy
.:SPEEDYRIDER:. pisze:
No tak ale weźmy pod uwage ze MB mają chyba najlepsze wspomagania i to bylby grzech gdybyśmy nie kręcili na postoju, wkońcu to takie piekne uczycie ja ty to robisz jednym palcem a obok spocony gościu w poldku ma męczarnie dla obu rąk


Hmm....
Nieladnie nasmiewac sie z blizniego - szczegolnie, ze Polonezy Caro Plus mialy w standardzie wspomaganie, a i gros mlodych uzytkownikow zaklada sobie takie udogodnienie do starszych modeli, rowneiz tych pierwszych, zwanych Borewiczami.

Za to chyba najlzejsze wspomaganie kierownicy, do tego progresywne, udalo mi sie uzytkowac w Hondzie Accord IV generacji.

Zycze wszystkim Swiatecznych Wesolow i Lysej Choinki, coby prezenty bylo widac ;))

_________________
o-----------------------------------o
KajTan
www.fiacik.pl
Polski Fiat 125p 1968 1300cc
Opel Olympia-Rekord B 1966 17ooL
o-----------------------------------o


Na górę
 Tytuł:
Post: pt gru 24, 2004 10:06 am 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: sob lip 06, 2002 12:52 pm
Posty: 1226
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Przyznam się ,że z powodu kręcenia kierownicą na postoju nie zdałem egazminu na prawo jazdy za pierwszym podejściem . :oops:
Rozumiem , że w autach starszej generacji jak np. fiat 126 P kręcenie kierownicą podczas postoju mogło spowodować uszkodzenia w konstrukcji przekładni ale dlaczego ten przepis obowiązuje do dzisiaj,kiedy rozwiązania techniczne są tak zaawansowane ( np. wspomaganie elektryczne ,czujniki parkowania ) .

Moim zdaniem przepis jest bzdurny i służy tylko oblewaniu egzaminujących .
Oczywiście można zakręcić na jezdni , kręcąc kierownicą dojeżdżając do krawędzi ale można też dojechać do krawędzi , skręcić kołami w miejscu i nawrócić i jest to nawet bezpieczniejsze !!!

P.S. A jeśli chodzi o wspomaganie , to przesiadając się z W140 do 124 przez pierwsze chwile mam odczucie jakby w 124 nie działało . :lol:



[/list]

_________________
Witek J.
'95 S 350 Turbodiesel żaba
'01 E46 320D Touring
'07 E60 530D Sedan
'03 Aprilia SR50


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz gru 26, 2004 12:13 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: czw sie 07, 2003 10:39 am
Posty: 1026
KajTan pisze:
.:SPEEDYRIDER:. pisze:
No tak ale weźmy pod uwage ze MB mają chyba najlepsze wspomagania i to bylby grzech gdybyśmy nie kręcili na postoju, wkońcu to takie piekne uczycie ja ty to robisz jednym palcem a obok spocony gościu w poldku ma męczarnie dla obu rąk


Hmm....
Nieladnie nasmiewac sie z blizniego - szczegolnie, ze Polonezy Caro Plus mialy w standardzie wspomaganie, a i gros mlodych uzytkownikow zaklada sobie takie udogodnienie do starszych modeli, rowneiz tych pierwszych, zwanych Borewiczami.

Za to chyba najlzejsze wspomaganie kierownicy, do tego progresywne, udalo mi sie uzytkowac w Hondzie Accord IV generacji.


zgadzam sie z KajTan'em - w PN C+ jest wspomaganie na pokładzie - jednak co do jego jakości mam bardzo duzo zastrzeżeń ( ale czego od Poldka wymagać [zlosnik] , ale odpadająca pompa od silnika - pęknięcie łapy pompy wpomagania - tandetne aluminium :evil: - to już chyba szczyt wszystkiego ) .... jednak nie zmienia to faktu że kręcenie jest mniej wymagające [usmiech] , no i adaptacja od nowego plusa jest łatwa....

pozdrowionka dla fsoautoklub.pl [zlosnik]


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz gru 26, 2004 12:31 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz gru 12, 2004 5:30 pm
Posty: 714
Lokalizacja: ze stolicy Śląska
No to pokarało mnie ! :( Wczoraj padlo mi w Harpaganie wspomagnanie, prawie bym rozwalił autko jak się okazało podczas parkowania, że kierownicy nie da jednym paluszkiem skręcić. A jak wjeżdzałem do garażu to wisiałem na kierownicy bo nie umialem jej przekręcić :oops:

Wiec szacuneczek dla wszystkim którzy mają jakiekolwiek wspomaganie :lol:

_________________
-410D 2,9D '86
-308D 2,3D '94
-Sprinter 312D 2,9TD '97
-307D 2,4D '87
-Vito 2,2 CDI '03
-210 2,2 CDI '00
-190 200D '88
-190 200D '86
-126 300 SDL '84 USA
-124 E300TD '94
-124 250TD '86
-190 2,0E '86
-123 300D '81


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl