MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest ndz lip 27, 2025 7:22 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: wt kwie 22, 2003 4:10 pm 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr lis 27, 2002 6:40 pm
Posty: 4100
Lokalizacja: Polska
[zlosnik] A przed chwila byl zal 300D, ze ktos chcial sprawdzic, czy ma druty w oponach [zlosnikz]

_________________
w123


Na górę
 Tytuł:
Post: wt kwie 22, 2003 7:39 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 26, 2003 12:24 pm
Posty: 7489
Lokalizacja: WWL
Kowal pisze:
Na dodatek na polskich drogach to strach nawet przepisowo jeździć :(


Nie Defenderem. Ponad miesiąc temu miałem taki wypadek: jechałem około 70 km/h i wyprzedzałem Toyotę Avensis, w trakcie wyprzedzania Toyota skręciła prosto pod moje koła - efekt: Toyota - cały lewy bok do wymiany, prawe drzwi przednie (auto zostało dopchnięte do górki zmarzniętego śniegu), Land Rover - lekko zderzak, orurowanie, kierunkowskaz, błotnik prawy i nadkole - LR był w stanie dalej jechać. Koszt naprawy LR będzie raczej symboliczny - zderzak i orurowanie sam sobie poprostuję, kierunkowskaz jest tańszy niż do Żuka, jedyny poważniejszy koszt to błotnik i lakiernik (błotnik znalazłem w firmie [zlosnikz] [zlosnikz] [zlosnikz] ). Tak więc najlepsze na polskie drogi są czołgi (4x4) a te z gwiazdą są najlepsze - Galandewagen- poezja [milosc2]

_________________
pzdr - Maciek
41 Buick Special x2, 49 Chevy "Deratyzator", 50 Olds "Patton", 53 Chevy Bel Air, 55 Chevy 3800 panel, 70 Chevy Impala conv, 77 Chevy Monte Carlo, 87 Chevy G20, 89 Chevy K5, 03 Chevy S10 = 86 garow, 59.7 L, 2480KM


Na górę
 Tytuł:
Post: śr kwie 23, 2003 12:47 am 
Offline
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lip 14, 2002 6:38 pm
Posty: 5464
Lokalizacja: Warszawa
Bukol pisze:
Tak więc najlepsze na polskie drogi są czołgi (4x4) a te z gwiazdą są najlepsze - Galandewagen- poezja [milosc2]



Tak, rzeczywiście są piękne, ale te ceny... :roll: Szkoda by ich było na ten nasz autostradowy off-road... [zlosnik]

_________________
MB W123 230E '80 Chinablau & W123 230 '77 Saharagelb
MB GLC 220d 4MATIC - plastik na co dzień ;)
Prezes MB/8 Club Poland
"Chcę umrzeć spokojnie, we śnie - tak jak mój znajomy, a nie wrzeszcząc z
przerażenia - tak jak jego pasażerowie."


Na górę
 Tytuł:
Post: śr kwie 23, 2003 1:18 am 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: czw lis 14, 2002 7:10 pm
Posty: 1039
Lokalizacja: Lublin
Bukol pisze:

Nie Defenderem

No tak ale jakby zamiast Toyoty byl drugi Defender to by było trochę inaczej...

_________________
128 220SE'59 Ponton
BMW R71 '38
Honda Prelude 2,2 VTi '98
Honda CB650SC Nighthawk '82
Honda CX500 Cafe Racer '81


Na górę
 Tytuł:
Post: śr kwie 23, 2003 11:19 am 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 26, 2003 12:24 pm
Posty: 7489
Lokalizacja: WWL
marcin280e pisze:
Bukol pisze:

Nie Defenderem

No tak ale jakby zamiast Toyoty byl drugi Defender to by było trochę inaczej...


Ale wtedy bym nie wyprzedzał [zlosnik] [zlosnik] [zlosnik]

_________________
pzdr - Maciek
41 Buick Special x2, 49 Chevy "Deratyzator", 50 Olds "Patton", 53 Chevy Bel Air, 55 Chevy 3800 panel, 70 Chevy Impala conv, 77 Chevy Monte Carlo, 87 Chevy G20, 89 Chevy K5, 03 Chevy S10 = 86 garow, 59.7 L, 2480KM


Na górę
 Tytuł:
Post: śr kwie 23, 2003 11:21 am 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 26, 2003 12:24 pm
Posty: 7489
Lokalizacja: WWL
Idzik pisze:
Bukol pisze:
Tak więc najlepsze na polskie drogi są czołgi (4x4) a te z gwiazdą są najlepsze - Galandewagen- poezja [milosc2]



Tak, rzeczywiście są piękne, ale te ceny... :roll: Szkoda by ich było na ten nasz autostradowy off-road... [zlosnik]


Ceny nowych - owszem, zgroza. Mój klient jeździ G 400 CDi czarnym, pełna opcja, ale dał ponad 350 kpln. Ale używane można kupić za niewiele ponad 20k - to bardzo dobra cena za G.

_________________
pzdr - Maciek
41 Buick Special x2, 49 Chevy "Deratyzator", 50 Olds "Patton", 53 Chevy Bel Air, 55 Chevy 3800 panel, 70 Chevy Impala conv, 77 Chevy Monte Carlo, 87 Chevy G20, 89 Chevy K5, 03 Chevy S10 = 86 garow, 59.7 L, 2480KM


Na górę
 Tytuł:
Post: śr kwie 23, 2003 11:50 am 
Offline
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lip 14, 2002 6:38 pm
Posty: 5464
Lokalizacja: Warszawa
Bukol pisze:
. Ale używane można kupić za niewiele ponad 20k - to bardzo dobra cena za G.


OK, ale generalnie za 20k są one z pocz. lat 80-tych... Szczerze mówiąc bał bym się kupić 20-letnią terenówkę...

_________________
MB W123 230E '80 Chinablau & W123 230 '77 Saharagelb
MB GLC 220d 4MATIC - plastik na co dzień ;)
Prezes MB/8 Club Poland
"Chcę umrzeć spokojnie, we śnie - tak jak mój znajomy, a nie wrzeszcząc z
przerażenia - tak jak jego pasażerowie."


Na górę
 Tytuł:
Post: śr kwie 23, 2003 11:59 am 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 26, 2003 12:24 pm
Posty: 7489
Lokalizacja: WWL
Idzik pisze:
Bukol pisze:
. Ale używane można kupić za niewiele ponad 20k - to bardzo dobra cena za G.


OK, ale generalnie za 20k są one z pocz. lat 80-tych... Szczerze mówiąc bał bym się kupić 20-letnią terenówkę...


Niekoniecznie - znakomita większość terenówek (w tym i G) widziały dużo terenu, ale ZABUDOWANEGO [zlosnik] . Takie auto, nawet z początku lat 80tych warto kupić. Zobacz na naszą armię: mają G i rozwożą nimi wojsko pod ambasady na Saskiej Kępie, a opony mają jakieś Dębica w rozmiarze mniejszym niż ma moja Martusia na wózku spacerowym. Wiele w tych samochodów które były w prywatnych rękach ma podobną historię. Znam kilka osób w Polsce posiadających LR lub G z takich powodów: mam domek na Mazurach i to odpowiednie auto dla mojego image, mam jacht i muszę go raz w roku zaholować nad wodę, po prostu podoba mi się ten wóz i stać mnie na to.

_________________
pzdr - Maciek
41 Buick Special x2, 49 Chevy "Deratyzator", 50 Olds "Patton", 53 Chevy Bel Air, 55 Chevy 3800 panel, 70 Chevy Impala conv, 77 Chevy Monte Carlo, 87 Chevy G20, 89 Chevy K5, 03 Chevy S10 = 86 garow, 59.7 L, 2480KM


Na górę
 Tytuł:
Post: śr kwie 23, 2003 12:12 pm 
Offline
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lip 14, 2002 6:38 pm
Posty: 5464
Lokalizacja: Warszawa
Być może jednak ja uważam że trudno byłoby trafić taki egzemplarz... G jest w Polsce b. mało więc i wybór mniejszy :( Poza tym te nowsze mają pięknę wnętrze, a te za 20k - mało atrakcyjne - plastikowe, kwadratowe itp(od razu widać, że pchałbym się w ciężki teren [zlosnik] )

_________________
MB W123 230E '80 Chinablau & W123 230 '77 Saharagelb
MB GLC 220d 4MATIC - plastik na co dzień ;)
Prezes MB/8 Club Poland
"Chcę umrzeć spokojnie, we śnie - tak jak mój znajomy, a nie wrzeszcząc z
przerażenia - tak jak jego pasażerowie."


Na górę
 Tytuł:
Post: śr kwie 23, 2003 12:27 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 26, 2003 12:24 pm
Posty: 7489
Lokalizacja: WWL
Idzik pisze:
Być może jednak ja uważam że trudno byłoby trafić taki egzemplarz... G jest w Polsce b. mało więc i wybór mniejszy :( Poza tym te nowsze mają pięknę wnętrze, a te za 20k - mało atrakcyjne - plastikowe, kwadratowe itp(od razu widać, że pchałbym się w ciężki teren [zlosnik] )


Są w Polsce ludzie którzy zajmują się sprowadzaniem G i Defenderów - TYLKO. Mój znajomy, właściciel dużej posiadłości pod W-wą kupił od nich kilka G (do celów komercyjnych) i jest baaardzo zadowolony. A to że wnętrze jest surowe to dla auta terenowego bardzo dobrze - ja Defendera w środku czyszczę (nie za często [zlosnikz] ) Karcherem [zlosnik] .

_________________
pzdr - Maciek
41 Buick Special x2, 49 Chevy "Deratyzator", 50 Olds "Patton", 53 Chevy Bel Air, 55 Chevy 3800 panel, 70 Chevy Impala conv, 77 Chevy Monte Carlo, 87 Chevy G20, 89 Chevy K5, 03 Chevy S10 = 86 garow, 59.7 L, 2480KM


Na górę
 Tytuł:
Post: śr kwie 23, 2003 2:39 pm 
Offline
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lip 14, 2002 6:38 pm
Posty: 5464
Lokalizacja: Warszawa
Bukol pisze:
. A to że wnętrze jest surowe to dla auta terenowego bardzo dobrze - ja Defendera w środku czyszczę (nie za często [zlosnikz] ) Karcherem [zlosnik] .


Tak tylko, że Ty raczej używasz LR w terenie - wtedy im mniej "pierdołów" tym lepiej, ale jeśli traktować terenówkę jako limuzynę na każdą drogę (a do tego obecnie wyewoluowały) to wnętrze powinno być miłe, wygodne i "przyjemne w dotyku" [zlosnik]

_________________
MB W123 230E '80 Chinablau & W123 230 '77 Saharagelb
MB GLC 220d 4MATIC - plastik na co dzień ;)
Prezes MB/8 Club Poland
"Chcę umrzeć spokojnie, we śnie - tak jak mój znajomy, a nie wrzeszcząc z
przerażenia - tak jak jego pasażerowie."


Na górę
 Tytuł:
Post: śr kwie 23, 2003 2:51 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 26, 2003 12:24 pm
Posty: 7489
Lokalizacja: WWL
Idzik pisze:
Bukol pisze:
. A to że wnętrze jest surowe to dla auta terenowego bardzo dobrze - ja Defendera w środku czyszczę (nie za często [zlosnikz] ) Karcherem [zlosnik] .


Tak tylko, że Ty raczej używasz LR w terenie - wtedy im mniej "pierdołów" tym lepiej, ale jeśli traktować terenówkę jako limuzynę na każdą drogę (a do tego obecnie wyewoluowały) to wnętrze powinno być miłe, wygodne i "przyjemne w dotyku" [zlosnik]


Defender służy mi do jazdy na codzień. 1,5 roku temu byliśmy z Kasią Defenderem w Grecji, zrobiliśmy ponad 9000 km i było OK. Wnętrze Defendera czy starej G ma swój niepowtarzalny urok - tak jak wnętrza starych mercedesów, w mojej 108ce na próżno by szukać luksusu w dzisiejszym tego słowa znaczeniu, a jeździ się super.

_________________
pzdr - Maciek
41 Buick Special x2, 49 Chevy "Deratyzator", 50 Olds "Patton", 53 Chevy Bel Air, 55 Chevy 3800 panel, 70 Chevy Impala conv, 77 Chevy Monte Carlo, 87 Chevy G20, 89 Chevy K5, 03 Chevy S10 = 86 garow, 59.7 L, 2480KM


Na górę
 Tytuł:
Post: śr kwie 23, 2003 2:54 pm 
Offline
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lip 14, 2002 6:38 pm
Posty: 5464
Lokalizacja: Warszawa
Bukol pisze:
. Wnętrze Defendera czy starej G ma swój niepowtarzalny urok - tak jak wnętrza starych mercedesów, w mojej 108ce na próżno by szukać luksusu w dzisiejszym tego słowa znaczeniu, a jeździ się super.


Z tym się zgodzę... Mają urok !!! Na wnętrze mojej pospolite beczki także nie narzekam, a przecież jest to poprzednik (x3) dzisiejszej E-klasy...

_________________
MB W123 230E '80 Chinablau & W123 230 '77 Saharagelb
MB GLC 220d 4MATIC - plastik na co dzień ;)
Prezes MB/8 Club Poland
"Chcę umrzeć spokojnie, we śnie - tak jak mój znajomy, a nie wrzeszcząc z
przerażenia - tak jak jego pasażerowie."


Na górę
 Tytuł:
Post: śr kwie 23, 2003 5:37 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 26, 2003 12:24 pm
Posty: 7489
Lokalizacja: WWL
Idzik pisze:
Bukol pisze:
. Wnętrze Defendera czy starej G ma swój niepowtarzalny urok - tak jak wnętrza starych mercedesów, w mojej 108ce na próżno by szukać luksusu w dzisiejszym tego słowa znaczeniu, a jeździ się super.


Z tym się zgodzę... Mają urok !!! Na wnętrze mojej pospolite beczki także nie narzekam, a przecież jest to poprzednik (x3) dzisiejszej E-klasy...


W latach gdy beka była nowa to jej deska była szczytem nowoczesności (wg standardów Mercedesa oczywiście) ,a i dzisiaj trudno odmówić jej elegancji i uroku - i na tym to polega: deska, wnętrze i karoseria muszą stanowić jedność pod względem stylistycznym, dlatego ,,terenówki,, ze skórą, drewnem itp to dla mnie NIE JEST TO.

_________________
pzdr - Maciek
41 Buick Special x2, 49 Chevy "Deratyzator", 50 Olds "Patton", 53 Chevy Bel Air, 55 Chevy 3800 panel, 70 Chevy Impala conv, 77 Chevy Monte Carlo, 87 Chevy G20, 89 Chevy K5, 03 Chevy S10 = 86 garow, 59.7 L, 2480KM


Na górę
 Tytuł:
Post: śr kwie 23, 2003 8:26 pm 
Offline
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lip 14, 2002 6:38 pm
Posty: 5464
Lokalizacja: Warszawa
Bukol pisze:
deska, wnętrze i karoseria muszą stanowić jedność pod względem stylistycznym, dlatego ,,terenówki,, ze skórą, drewnem itp to dla mnie NIE JEST TO.


Może nie pasuje, ale musisz przyznać że wnętrze nowego G jest przepiękne (taki mnie respekt wziął, jak w kościele [zlosnik] [oczko] ) - wiele limuzyn odpada w przedbiegach !!!

_________________
MB W123 230E '80 Chinablau & W123 230 '77 Saharagelb
MB GLC 220d 4MATIC - plastik na co dzień ;)
Prezes MB/8 Club Poland
"Chcę umrzeć spokojnie, we śnie - tak jak mój znajomy, a nie wrzeszcząc z
przerażenia - tak jak jego pasażerowie."


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl