Bukol pisze:
lysy2 pisze:
a dupa tam
to jest troszke tylko przerobiony Trabant jakiego uzywala niemiecka straz graniczna jezdzaca na partole wzdluz muru berlinskiego itp.
robiono takie cuda w fabryce...
A nie!!! Trabant o którym piszesz występował jako wersja wojskowa i cywilna Tramp. Przód auta (maska, blotniki, lampy itp) byl identyczny z klasycznym Trabim. Otwarty nie miał drzwi tylko otwory na wzór Jeepa, tył kanciasty bez skrzydeł, inne tylne światła, dach brezentowy. Obecnie dość poszukiwany przez miłośników tego klasycznego auta i nawet w Niemczech jest to niezly rarytas.
Lysy, Bukol ma racje. Tak wlasnie wygladala wersja terenowo-wojskowa. W jednym z pierwszych numerow miesiecznika Auto-International (obecnie Auto, motor i sport) o ile dobrze pamietam w numerze lipcowym albo sierpniowym 1991 byl artykul poswiecony historii Trabiego pt "Tschuess Trabi" (artykul na zakonczenie probukcji Trabiego) i tam wlasnie oprocz wersji standartowych byly i zdjecia wersji wojskowych.
Jak bardzo chcesz to zeskanuje i wrzuce do tego watku.
A numer ten doskonale pamietam z racji na doskonaly artykul o Daimlerze Double-Six, ehh...
Pozdrawiam