MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest śr lip 30, 2025 5:52 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: ndz lip 20, 2003 11:20 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 07, 2002 8:23 pm
Posty: 1547
Lokalizacja: karlikowo, sopot
Bukol pisze:
misiek pisze:
Marzy mi sie jedyneczka:D


A jakaś konkretna? Cabrio? GTI? Czy dowolna idealna?


Wiesz, najchetniej GTI, a jeszcze lepiej GTI Pirelli, ale ta ostatnia nawet w Niemczech jest rzadkoscia. A u nas znaczaca wiekszosc Golfow GTI to skromniejsze wersje przyozdobione platikowymi, pseudosportowymi, odpadajacymi dodatkami zwanymi tuningiem. Fuj!
W gre wchodzi dowolna wersja, raczej od lipca '80 (II seria Golfa I - najlatwiej rozpoznawalna po duzych lampach z tylu) i chetnie trzydrzwiowa. Takie wygladaja wiele lepiej. Cabrio to nie to wg mnie. Owszem, widzialem wiele ladnych egzemplarzy, jednak ladne GTI wyglada o niebo lepiej niz ladne Cabrio. Takie jest moje zdanie.
W maju znalazlem ciekawego Golfa I. Lipiec '80 (II seria), czerwony, silnik 1,5D, wersja trzydrzwiowa, wyposazenie standart wzbogacone o wycieraczke tylnej szyby oraz fabryczny hak. Niby nic szczegolnego, ALE:
- kupiony w Wolfsburgu prosto z fabryki (rachunek)
- sprowadzony przez warszawska spolke, nie pamietam teraz nazwy, ale nie Polmozbyt
- od poczatku zarejestrowany w Sopocie, JEDEN wlasciciel
- serwisowany tylko i wylacznie u Gajosa (sopocki przedstawiciel VW-Audi-Porsche)
- kompletna ksiazka serwisowa wraz ze wszystkimi rachunkami potwierdzajacymi powyzsze
- stan dobry, potrzebuje troche blacharki (progi, prawe drzwi) oraz lakierowania/polerowania
- auto jest w pelni sprawne, kompletne (brakuje tylko znaczka GOLF na klapie) i na chodzie
Jest tylko drobny problem. Wlasciciel nie jest do konca przekonany, czy chce go sprzedac, nekam go juz troche, ale bezskutecznie. A szkoda, bo stoi sobie samotnie na parkingu, chyba nie jest wcale odpalany, o jezdzeniu nie wspomninajac. A molgby przezyc swoja druga mlodosc.

_________________
Michał

[url=http://tinyurl.com/ynncqo]C wie cool[/url]
[url=http://tinyurl.com/yqlveg]T wie toll[/url]
[url=http://tinyurl.com/29p2sb]V wie volksschubkarre[/url]
[url=http://tinyurl.com/26282p]W wie... volvo[/url]


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lip 21, 2003 9:52 am 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 26, 2003 12:24 pm
Posty: 7489
Lokalizacja: WWL
Idzik pisze:
Bukol pisze:

A jakaś konkretna? Cabrio? GTI? Czy dowolna idealna?


Cabrio chętnie bym łyknął, aczkolwiek ostatnio widziałem tak ztjunowanego , że od razu niechęć człeka bierze...

PS. A pamiętasz fotki tej jedyneczki mojego brata ?? Też troszkę przegiął [oczko]


Troszkę???!!!
Ale na ładne, oryginalne i idealne cabrio też bym się pokusił, tyle że to chyba jednak auto sezonowe. Kiedyś miałem Kadetta cabrio i służył mi cały rok, ale wtedy byłem młody [zlosnik]

_________________
pzdr - Maciek
41 Buick Special x2, 49 Chevy "Deratyzator", 50 Olds "Patton", 53 Chevy Bel Air, 55 Chevy 3800 panel, 70 Chevy Impala conv, 77 Chevy Monte Carlo, 87 Chevy G20, 89 Chevy K5, 03 Chevy S10 = 86 garow, 59.7 L, 2480KM


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lip 21, 2003 11:39 am 
Offline
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lip 14, 2002 6:38 pm
Posty: 5464
Lokalizacja: Warszawa
Bukol pisze:
Troszkę???!!!


Delikatny chciałem być - w końcu to rodzina [zlosnik] [zlosnik] [zlosnik]

_________________
MB W123 230E '80 Chinablau & W123 230 '77 Saharagelb
MB GLC 220d 4MATIC - plastik na co dzień ;)
Prezes MB/8 Club Poland
"Chcę umrzeć spokojnie, we śnie - tak jak mój znajomy, a nie wrzeszcząc z
przerażenia - tak jak jego pasażerowie."


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lip 21, 2003 12:02 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 26, 2003 12:24 pm
Posty: 7489
Lokalizacja: WWL
misiek pisze:
Bukol pisze:
misiek pisze:
Marzy mi sie jedyneczka:D


A jakaś konkretna? Cabrio? GTI? Czy dowolna idealna?


Wiesz, najchetniej GTI, a jeszcze lepiej GTI Pirelli(...)[quote]

Nie znam tej wersji - chyba to musi być totalny ''biały kruk''. W Niemczech nawet zwykłe, oryginalne GTi to rarytas. W poprzednim Auto Motor & Sport Klassik jest obszerny artykół o Golfie MkI, szczególnie GTi: jak kupować, słabe punkty, ceny ( :o :o :o ). Oryginalny GTi, najlepiej czarny - piękna rzecz, ale z racji na pogodę wybrał bym cabrio, a Golfik dla mnie to tylko pierwsza seria (małe tylne lampki).

_________________
pzdr - Maciek
41 Buick Special x2, 49 Chevy "Deratyzator", 50 Olds "Patton", 53 Chevy Bel Air, 55 Chevy 3800 panel, 70 Chevy Impala conv, 77 Chevy Monte Carlo, 87 Chevy G20, 89 Chevy K5, 03 Chevy S10 = 86 garow, 59.7 L, 2480KM


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lip 21, 2003 9:06 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 07, 2002 8:23 pm
Posty: 1547
Lokalizacja: karlikowo, sopot
Golf GTI Pirelli - oficjalnie, w katalogach VW nazywal sie na poczatku Sondermodell Golf GTI, dopiero pozniej zyskal nazwe GTI Pirelli. Produkowano go tylko i wylacznie w 1983 roku, cena na 1 sierpnia 1983 to 20.285DM za wersje podstawowa GTI Pirelli.
Wyposazenie to:
- silnik R4 1781ccm 112KM K-Jetronic, innych w tej wersji nie montowano
- pieciostopniowa, manualna skrzynia biegow
- specjalne kolory nadwozia: Heliosblau Metallic, Marsrot, Lhasa Metallic (zieleń) oraz biały, lakiery metaliczne za doplata 354DM, specjalne rodzaje tapicerki kolorystycznie wspolgrajace z barwami nadwozia
- opony Pirelli P6 w rozmiarze 185/60 HR 14 na alufelgach Pirelli
- podwojne reflektory przod
- czerwony pasek dokola grilla (jak wszystkie GTI)
- znaczek VW na grillu czarny mat
- czteroramienna kierownica obita skora
- stopka lusterka wewnetrznego czarny mat
- dwa lusterka zewnetrzne, lakierowane w kolorze nadwozia
- MFA (Multifunktionsanzeige) - komputer pokladowy (pokazywal wtedy temp.otoczenia, temp.oleju, przejechany dystans, srednia predkosc, zuzycie paliwa oraz czas przejazdu)
- obrotomierz
- ekonomizer (wskaznik chwilowego zuzycia paliwa)
- przciemniane, zielone szyby
- poszerzone nadkola w kolorze nadwozia
- zderzaki w kolorze nadwozia
- spoiler przedni pod zderzakiem czarny mat
- oslony slupkow A czarne mat

Ponizej kilka fotek:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Wiecej info na stronie http://www.der-pirelli.de/
Rzeczywiscie, jest to perelka, no ale przypadki chodza po ludziach [zlosnik][/url]

_________________
Michał

[url=http://tinyurl.com/ynncqo]C wie cool[/url]
[url=http://tinyurl.com/yqlveg]T wie toll[/url]
[url=http://tinyurl.com/29p2sb]V wie volksschubkarre[/url]
[url=http://tinyurl.com/26282p]W wie... volvo[/url]


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lip 22, 2003 11:00 am 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 26, 2003 12:24 pm
Posty: 7489
Lokalizacja: WWL
Piękny - najbardziej odpowiada mi biały z czerwono/czarnym wnętrzem - CZAD.
Wczoraj przewertowałem trochę niemieckie ogłoszenia: oryginalny GTi (nie wiem czy Pirelli) z drugiej ręki, mały przebieg, stan 2+ kosztuje ponad 19.000 EURO - uffffffffffff, za 14 - 15 tyś można posiąść R107 350 SL w stanie 2+, nie mówiąc o 114 C i innych Youngtimerach z gwiazdą.

_________________
pzdr - Maciek
41 Buick Special x2, 49 Chevy "Deratyzator", 50 Olds "Patton", 53 Chevy Bel Air, 55 Chevy 3800 panel, 70 Chevy Impala conv, 77 Chevy Monte Carlo, 87 Chevy G20, 89 Chevy K5, 03 Chevy S10 = 86 garow, 59.7 L, 2480KM


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lip 22, 2003 1:34 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 07, 2002 8:23 pm
Posty: 1547
Lokalizacja: karlikowo, sopot
No niestety, do latwodostepnych ani tym bardziej tanich one (GTI) nie naleza. A wersja Pirelli juz w ogole. Z tego, co wiem, spotyka sie wersje pseudo-Pirelli, jednak latwo to, znajac temat, zweryfikowac.
Ja, gdybym mial mozliwosc wyborku lakieru, np kupujac to auto jako nowe dwadziescia lat temu, z powodu braku srebrnego i czarnego w ofercie dla modelu GTI Pirelli, wybralbym Heliosblau Metallic albo Marsrot z wnetrzem schwarzsibler/schwarz (pierwsze od gory).

Pozdrawiam

_________________
Michał

[url=http://tinyurl.com/ynncqo]C wie cool[/url]
[url=http://tinyurl.com/yqlveg]T wie toll[/url]
[url=http://tinyurl.com/29p2sb]V wie volksschubkarre[/url]
[url=http://tinyurl.com/26282p]W wie... volvo[/url]


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lip 31, 2003 12:27 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 07, 2002 8:23 pm
Posty: 1547
Lokalizacja: karlikowo, sopot
No i minela sadna data. Dzien wczorajszy (30 lipca 2003) był ostatnim, kiedy z tasm w Puebla zjezdzal Garbus. Dzis juz zostaja tylko wspomnienia.

_________________
Michał

[url=http://tinyurl.com/ynncqo]C wie cool[/url]
[url=http://tinyurl.com/yqlveg]T wie toll[/url]
[url=http://tinyurl.com/29p2sb]V wie volksschubkarre[/url]
[url=http://tinyurl.com/26282p]W wie... volvo[/url]


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lip 31, 2003 1:27 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 07, 2002 8:23 pm
Posty: 1547
Lokalizacja: karlikowo, sopot
A to zdjecie ostatniego, 21529464 Garbusa:

Obrazek

_________________
Michał

[url=http://tinyurl.com/ynncqo]C wie cool[/url]
[url=http://tinyurl.com/yqlveg]T wie toll[/url]
[url=http://tinyurl.com/29p2sb]V wie volksschubkarre[/url]
[url=http://tinyurl.com/26282p]W wie... volvo[/url]


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lip 31, 2003 11:25 am 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 26, 2003 12:24 pm
Posty: 7489
Lokalizacja: WWL
Buuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu :cry: :cry: :cry:
Szkoda, stało się nieuniknione.

PS - wracając do naszej dyskusji o jeszcze produkowanych Oldtimerach, w najnowszym numerze Oldtimer Markt jest obszerny artykół o Lotusie 7, obecnie Caterham 7, nadal produkowany od 1957 roku, bez większych zmian (w zasadzie tylko silniki).

_________________
pzdr - Maciek
41 Buick Special x2, 49 Chevy "Deratyzator", 50 Olds "Patton", 53 Chevy Bel Air, 55 Chevy 3800 panel, 70 Chevy Impala conv, 77 Chevy Monte Carlo, 87 Chevy G20, 89 Chevy K5, 03 Chevy S10 = 86 garow, 59.7 L, 2480KM


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lip 31, 2003 3:47 pm 
Offline
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lip 14, 2002 6:38 pm
Posty: 5464
Lokalizacja: Warszawa
misiek pisze:
No i minela sadna data. Dzien wczorajszy (30 lipca 2003) był ostatnim, kiedy z tasm w Puebla zjezdzal Garbus. Dzis juz zostaja tylko wspomnienia.


Bye, bye Herbie :cry:

_________________
MB W123 230E '80 Chinablau & W123 230 '77 Saharagelb
MB GLC 220d 4MATIC - plastik na co dzień ;)
Prezes MB/8 Club Poland
"Chcę umrzeć spokojnie, we śnie - tak jak mój znajomy, a nie wrzeszcząc z
przerażenia - tak jak jego pasażerowie."


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lip 31, 2003 4:11 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt cze 03, 2003 8:50 pm
Posty: 798
Lokalizacja: Warszawa
A co powiedzieć o samochodzie Jaguar XJ? Stracił klasę moim zdaniem. Do 90 lat był to Jaguar. Znajomy jeździł XJ z tych nowszych. Żadna rewelacja.

_________________
W116 450SE 75' -"Niunia"-na emeryturze.
W116 280SE 75'-"Manual"-sprzedam(3500zł)
Opel Kadett 1,3S 81' - "Kwadrat" - kupiony z przebiegiem 18Kkm w stanie idealnym
503 076 116


Na górę
 Tytuł:
Post: pt sie 01, 2003 9:12 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 07, 2002 8:23 pm
Posty: 1547
Lokalizacja: karlikowo, sopot
Dla mnie Jaguar byl Jaguarem dopoty, dopoki w ofercie firmy byly tylko dwa modele: limuzyna XJ oraz sportowe coupe/cabriolet XK (co prawda na przelomie lat osiemdziesiatych i dziewiecdziesiatych nie obylo sie bez wpadki w postaci prostokatnych lamp w XJ :roll: ).
Od czasu, kiedy zaczely wchodzic na rynek limuzyny mniejsze niz XJ, marka ta stracila w moich oczach, no a w tym roku to juz koncertowo dala PLAME - wprowadzajac pierwszego w historii firmy Jaguara z silnikiem wysokopreznym. Dla mnie to jak siodlanie swini. :evil:

_________________
Michał

[url=http://tinyurl.com/ynncqo]C wie cool[/url]
[url=http://tinyurl.com/yqlveg]T wie toll[/url]
[url=http://tinyurl.com/29p2sb]V wie volksschubkarre[/url]
[url=http://tinyurl.com/26282p]W wie... volvo[/url]


Na górę
 Tytuł:
Post: sob sie 02, 2003 12:11 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt cze 03, 2003 8:50 pm
Posty: 798
Lokalizacja: Warszawa
"Siodłanie świni" [zlosnik] [zlosnik] [zlosnik] [zlosnik] [usmiech] dobre!
ale to prawda

_________________
W116 450SE 75' -"Niunia"-na emeryturze.

W116 280SE 75'-"Manual"-sprzedam(3500zł)

Opel Kadett 1,3S 81' - "Kwadrat" - kupiony z przebiegiem 18Kkm w stanie idealnym

503 076 116


Na górę
 Tytuł:
Post: sob sie 02, 2003 1:34 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 07, 2002 8:23 pm
Posty: 1547
Lokalizacja: karlikowo, sopot
Tak, siodlanie swini, bo sa pewne auta, ktore nie powinny ujrzec swiatla dziennego, do nich wlasnie zaliczam Jaguara z silnikami diesla i wiele wiele innych (w tym rowniez kilka MB, ale nie bede zbaczal z tematu [zlosnikhihi] )

_________________
Michał

[url=http://tinyurl.com/ynncqo]C wie cool[/url]
[url=http://tinyurl.com/yqlveg]T wie toll[/url]
[url=http://tinyurl.com/29p2sb]V wie volksschubkarre[/url]
[url=http://tinyurl.com/26282p]W wie... volvo[/url]


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl