MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest śr sie 06, 2025 8:10 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: ndz wrz 05, 2004 11:36 pm 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn cze 28, 2004 4:16 am
Posty: 31
Lokalizacja: Bytów
Dzięki wszystkim ;)

Sebian pisze:
Zgodnie z powiedzeniem "pokaż mi swój samochód, a powiem Ci, kim jesteś" po tym zdjęciu widać, kto wcześniej jeździł tym autem

Hehe, sprzedawca zwalił to na swojego poprzednika... ;)

adi pisze:
Co to za dziura w lewych, przednich drzwiach ?? :o

Jak wyżej, dziura na głośnik zapewne ;/

Samsung1 pisze:
To być może jest to nawet silnik z którym auto wyjechało z fabryki – tak więc warto zadbać o niego!

Eks-właściciel twierdzi, że silnik był wymieniany... z benzyny właśnie. Benzyna się ,,skończyła''. Być może nie opłacało się remontować, być może Diesel jest tańszy w utrzymaniu.

Maniek pisze:
a jak by się jeszcze okazało że to 114 to już wogóle

He? ;)
A kolorek sprawdzę. Ale faktycznie, czerwonego nigdzie tam raczej nie widziałem.

_________________
Marcin ryży Ryżycki

W115 I '72 (aktualnie w rozbiorze)


Na górę
 Tytuł:
Post: pn wrz 06, 2004 12:03 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn cze 16, 2003 10:46 pm
Posty: 1972
Lokalizacja: Królewskie Stołeczne i Rezydencjalne Miasto Wrocław
ryży pisze:
Sebian pisze:
Zgodnie z powiedzeniem "pokaż mi swój samochód, a powiem Ci, kim jesteś" po tym zdjęciu widać, kto wcześniej jeździł tym autem

Hehe, sprzedawca zwalił to na swojego poprzednika... ;)


[zlosniki]


ryży pisze:
Samsung1 pisze:
To być może jest to nawet silnik z którym auto wyjechało z fabryki – tak więc warto zadbać o niego!

Eks-właściciel twierdzi, że silnik był wymieniany... z benzyny właśnie. Benzyna się ,,skończyła''. Być może nie opłacało się remontować, być może Diesel jest tańszy w utrzymaniu.


Benzyniak miał prawo się skończyć przez tyle lat - tzn wymagać remontu który przerastał możliwości finansowe właściciela. Diesel pod względem finansowym ma tylko plusy - bardziej dostępny, twarszy, prostszy, tańsze cześci i ekploatacja

_________________
Supposed Former Automotive Journalist


Na górę
 Tytuł:
Post: pn wrz 06, 2004 10:17 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lip 26, 2001 2:00 am
Posty: 3441
Numer GG: 1442573
Lokalizacja: Trzebnica
Hej

Z numeru nadwozia wynika że to jest seria 1,5 natomiast wnętrze mówi że jest to seria 0,5 więc chyba ktoś coś kiedyś mu zrobił :-( ale generalnie auto ładne do odbudowania. Licznik jest od 230/250 więc przy tym drugim mają prawo wystepować z przodu podwójne zderzaki a o kierownicy nie wspomnę. Bedzie piekne napewno. Mozna tak dalej wymieniać ale wg mnie to był benzyniak a przednia belka uległa wymianie co widać nawet z fotek. Niestety była to reguła w tamtych latach. Wg mojej wiedzy na 90% masz dawną 114tkę ale kto to teraz dojdzie do prawdy, do 250 też brakuje wielu elementów.

Pozdr. i gratuluje.

_________________
Pozdrawiam Sebi

http://www.zelazko.com.pl


Na górę
 Tytuł:
Post: pn wrz 06, 2004 10:55 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn maja 06, 2002 3:23 pm
Posty: 477
Lokalizacja: Poznan-WLKP
oczywiscie, ze wlacznik kierunkowskazow jest naprawialny.
trzeba podpilowac rowki, na pewno do tego sam dojedziesz. operacja wystarcza na 1/2 roku.
gratuluje i powodzenia.

_________________
P.P.
MB L206 DG, '75
SAAB 900i, 2.0, '88
VW T3, Reimo mit Hochdach Syro, '88

"DAS BESTE ODER NICHTS,
HAT EINMAL GOTTLIEB DAIMLER GESAGT"


Na górę
 Tytuł:
Post: pn wrz 06, 2004 11:52 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt kwie 09, 2004 7:30 am
Posty: 4307
Lokalizacja: Czestochowa
Przepraszam ale czy sprawe odwiecznego sledztwa i dochodzenia czy to była 114 czy 115, nie rozwiazało by posiadanie oryg.BRIEFU ?. Jak by był to tam czasem nie pisało npW 114 250? .W terazniejszych brifach tez jest nie wesoło bo jest numer nadwozia(silnika oczywiscie nie ma) ale w wypadku mercedesa nie wiem czy oznaczenie modelu Typu np w 124 jest wpisane.Ma ktos Brief od 124 lub 190?.Oczywiscie wiekszosc 115 w naszym kraju Briefu nie ma a nawet niekopanych numerow a co dalej mowic i pozniej schody jak sie chce dojsc prawdy co to za auto wogole było...

_________________
Bez Gwiazdy Nie Ma Jazdy......
MB 308 automatic

Ludziom brak kultury zupełnie,wczoraj jak wychodziłem z knajpy ktos mi nadepnął na rekę!!!


Na górę
 Tytuł:
Post: pn wrz 06, 2004 4:27 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: sob sie 21, 2004 10:39 am
Posty: 196
Lokalizacja: Dolnyśląsk
Gratulacje ! Wybrales piękne autko [zlosnik]


Na górę
Post: pn wrz 06, 2004 8:52 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: śr gru 25, 2002 12:51 pm
Posty: 29
Lokalizacja: Warszawa
ryży pisze:
Hello wszystkim ;)

Kupiłem panie i panowie... w końcu kupiłem W115. 200D, I seria, 1972, w miarę kompletna jak sądzę. Cała do roboty, lecz IMO idealna na bazę do restauracji.


Gratulacje!

ryży pisze:
Przy okazji mam prośbę do wszystkich forumowiczów, by jeśli zauważą w nim coś dziwnego, coś nie tak, coś nieoryginalnego - o uwagi (prócz kierownicy nie z tej serii i zderzaka). Jeden z forumowiczów zasugerował, że w nim mogła być kiedyś benzyna... i być może automat (poprzedni właścicel dorzucił mi nawet skrzynię automatyczną bez sprzęgła) - też chciałbym to ustalić zanim zacznę remontować 200D.


Hmmm... Wydaje mi sie, ze zegar predkosciomierza jest od wersji benzynowej. A w kazdym razie w mojej 115 (rowniez 200D i rowniez I seria) jest wyskalowany do 160.

pozdrawiam,

Michal.


Na górę
Post: wt wrz 07, 2004 1:50 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn cze 16, 2003 10:46 pm
Posty: 1972
Lokalizacja: Królewskie Stołeczne i Rezydencjalne Miasto Wrocław
respector pisze:
Hmmm... Wydaje mi sie, ze zegar predkosciomierza jest od wersji benzynowej. A w kazdym razie w mojej 115 (rowniez 200D i rowniez I seria) jest wyskalowany do 160.

pozdrawiam,

Michal.


Zegar prędkościomierza jest jedną wielką zagadką, ponieważ zwykle wyskalowane do 180 wyglądają tak jak np w moim maleństwie...

Obrazek

_________________
Supposed Former Automotive Journalist


Na górę
 Tytuł:
Post: wt wrz 07, 2004 1:14 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 29, 2003 7:31 pm
Posty: 3225
Lokalizacja: Kraków
MERCEDES 4 EVER pisze:
Przepraszam ale czy sprawe odwiecznego sledztwa i dochodzenia czy to była 114 czy 115, nie rozwiazało by posiadanie oryg.BRIEFU ?. Jak by był to tam czasem nie pisało npW 114 250? .W terazniejszych brifach tez jest nie wesoło bo jest numer nadwozia(silnika oczywiscie nie ma) ale w wypadku mercedesa nie wiem czy oznaczenie modelu Typu np w 124 jest wpisane.Ma ktos Brief od 124 lub 190?.Oczywiscie wiekszosc 115 w naszym kraju Briefu nie ma a nawet niekopanych numerow a co dalej mowic i pozniej schody jak sie chce dojsc prawdy co to za auto wogole było...


Nie byłbym taki pewny:
Mój ma w briefie (to juz drugi brief, bo pierwszy sie skonczył wiec byl wymieniony w '83) ze jest to SLC 450 5,0 [zlosnik] chciałbym, ale niestety nie ma tak pieknie ;-). A sprawa po moim dosc dlugim rozpacxzaniu wszystkich wariantow wyglada najprawdopodbniej tak: To juz jest 3 silnik w tym aucie, poprzedni byl 5.0 i stad wpis do briefu. Naszczescie obecny mam identyczny jak fabryczny.

_________________
pozdrawiam Andrzej
Mercedes Benz 450 SLC - było
MGB 1965
GMail: anwojcik (at) gmail.com


Na górę
 Tytuł:
Post: wt wrz 07, 2004 7:56 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 02, 2003 11:44 am
Posty: 1802
Lokalizacja: Warszawa
Gratuluję. Moim zdaniem raczej wart tej kasy. Z numeru nadwozia jasno wynika, że powinien tam być manual.

_________________
Nur fünfzylindrige Diesel!


Na górę
 Tytuł:
Post: śr wrz 08, 2004 11:05 am 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn cze 28, 2004 4:16 am
Posty: 31
Lokalizacja: Bytów
sebi pisze:
Wg mojej wiedzy na 90% masz dawną 114tkę


Dzięki sebi.
W takim razie nie wiem... robić ją na W114 czy W115? Wstawić 250 czy zostawić 200D? Ktoś wspomniał, że chłodnica oleju, po prawej występowała w wersjach z automatem. 250 automat... to byłoby coś. Pytanie tylko czy można potem przywrócić 114 w dowodzie rej? Podejrzewam, że skoro ktoś zrobił przejście 114->115, to w drugą stronę też da (tylko jak?). Zastanawiam się też, czy jest potem szansa przerejestrowania takiej Mercedes na żółte tablice...?

_________________
Marcin ryży Ryżycki

W115 I '72 (aktualnie w rozbiorze)


Na górę
 Tytuł:
Post: śr wrz 08, 2004 11:21 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 13, 2003 8:09 pm
Posty: 4194
Lokalizacja: Szczecin
ryży pisze:
Zastanawiam się też, czy jest potem szansa przerejestrowania takiej Mercedes na żółte tablice...?

Jezeli przywrócisz stan pierwotny, to tak. Silnik nie musi byc ten sam co przy narodzinach, ale musi "pasować" do auta.

_________________
W107024 '77 Smoczyca, za niedługo będzie już 10 lat razem.
w trakcie namyślania się: W116; ex: W201018 '90 Murzyn.

"bułka tarta to nasz narodowy symbol bohaterski... to nasz wkład w światową kuchnię"


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl