MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest śr sie 13, 2025 6:39 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: ndz gru 12, 2004 12:16 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 29, 2003 7:31 pm
Posty: 3225
Lokalizacja: Kraków
Ocet pisze:
Kiedys w "Wiadomosciach" mignal 1000SEL, zdaje sie informacja byla z Japonii... Potem znalazlem katalog...

Obrazek

Obrazek


Ale za kazdym razem czcionkja tego napisu byla bardziej swojaska...

A i ten japonski byl jakis mniej wycudowany...

A 1000SEL to oznaczenie silnika 10l. :o czy tylko niezgodne z konwencją oznaczenie budy??

_________________
pozdrawiam Andrzej
Mercedes Benz 450 SLC - było
MGB 1965
GMail: anwojcik (at) gmail.com


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz gru 12, 2004 1:53 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob wrz 25, 2004 7:38 pm
Posty: 665
Lokalizacja: Puławy
art pisze:
A dlacego chcesz usunąć tę instalację dlatego że nie żle na niej jeżdżi czy tylko pod wpływem ludzi z forum. Bez przesady ale jeżeli tylko pod wpływem wypowiedzi na forum to sorry.


Z powodu całokształtu, w tym również z powodu dążenia do oryginału.
Na benzynie mam więcej mocy, nareszcie będzie pełnowartościowy bagażnik, a tak w ogóle to po prostu czuć, że autko lepiej się czuje.
Przyznasz że nikt nie zakłada gazu bo mu się na nim lepiej jeździ ...
Ja po prostu wolę jeździć mniej ale na benzynie :)

_________________
EX:Mercedes W115 '72, Mercedes W126 '82, BMW E30 '91
BMW E32 '89


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz gru 12, 2004 2:59 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: czw lis 18, 2004 11:56 pm
Posty: 309
Lokalizacja: częstochowa
Nie uważam że na gazie jeżdżi się lepiej niż na benzynie ale tak naprawdę jeżeli jest dobry reduktor porządek z układem WN to jeżdżi się podobnie w moich m110 w zasadzie nie ma różnicy pomiędzy gazem a benzyną.Ale wracając do sprawy chodzi mi o to że nie ma się sugerować co ktoś mówi dlatego pytałem czy masz kłopoty z gazem czy chcesz zdemontować pod wpływem kolegów z forum de facto najwięksi przeciwnicy gazu jeżdża zazwyczaj dieslami dobre to jest podoba mi się to buhaha a pozatym jeżeli ma się chociaż trochę pojęcia to samemu powinno się zrobić porządek z gazem u nas wszystkie 4 benzyny są również na gazie i nie ma z nimi problemu typu wystrzały czy jakiś drastyczny spadek mocy.
Pozdro ART.

_________________
W124 300D TURBO

C126 E56


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz gru 12, 2004 3:50 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 29, 2003 7:31 pm
Posty: 3225
Lokalizacja: Kraków
Bader pisze:
Przyznasz że nikt nie zakłada gazu bo mu się na nim lepiej jeździ ...


Błąd [zlosnik]
Mi się zdecydowanie lepiej jeździ na LPG niż benzynie. I to nie jest wina tego, że mam coś nie halo z układem benzyny, w starym aucie tez wolalem LPG niż benzyne.

_________________
pozdrawiam Andrzej
Mercedes Benz 450 SLC - było
MGB 1965
GMail: anwojcik (at) gmail.com


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz gru 12, 2004 5:25 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob wrz 25, 2004 7:38 pm
Posty: 665
Lokalizacja: Puławy
Nie chcę wywoływać rozmowy na temat LPG, bo już takowe były na forum - nie ma sensu ciągnąć tematu gazu. A instalację zdejmuje, bo tak mi pasuje, a nie bo ktoś mnie na to namówił (wręcz przeciwnie - od nikogo żadnego złego słowa o instalacji gazowej nie słyszałem).

_________________
EX:Mercedes W115 '72, Mercedes W126 '82, BMW E30 '91

BMW E32 '89


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz gru 12, 2004 11:25 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz maja 25, 2003 12:53 am
Posty: 438
Lokalizacja: Opole/Wrocław
Ale wracając do tematu....moze ktos napisze cos o silniku takiego 1000SEL [cool]

_________________
W123 280 E '77 "Merlin"
W123 250
W201 2.0 '85


Na górę
 Tytuł:
Post: pn gru 13, 2004 8:17 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn cze 16, 2003 10:46 pm
Posty: 1972
Lokalizacja: Królewskie Stołeczne i Rezydencjalne Miasto Wrocław
Fuuura pisze:
Ale wracając do tematu....moze ktos napisze cos o silniku takiego 1000SEL [cool]


Tu jest jeszcze jeden link z tjunowanymi W126 http://www.geocities.com/w126s/Tuner.htm a jeśli chodzi o silnik, mam we francuskim katalogu motoryzacyjnym z 1983 roku krótką wzmiankę o tym, że 1000SEL by "Styling Garage" nie posiada żadnych poważnych modyfikacji w obrębie silnika.

A tu dla porządku jeszcze fotka wnętrza samochodu od którego zaczął się ten temat.

Obrazek

_________________
Supposed Former Automotive Journalist


Na górę
 Tytuł:
Post: pn gru 13, 2004 9:31 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn maja 17, 2004 6:54 am
Posty: 2088
Lokalizacja: Kielce
art pisze:
Nie uważam że na gazie jeżdżi się lepiej niż na benzynie ale tak naprawdę jeżeli jest dobry reduktor porządek z układem WN to jeżdżi się podobnie w moich m110 w zasadzie nie ma różnicy pomiędzy gazem a benzyną.Ale wracając do sprawy chodzi mi o to że nie ma się sugerować co ktoś mówi dlatego pytałem czy masz kłopoty z gazem czy chcesz zdemontować pod wpływem kolegów z forum de facto najwięksi przeciwnicy gazu jeżdża zazwyczaj dieslami dobre to jest podoba mi się to buhaha a pozatym jeżeli ma się chociaż trochę pojęcia to samemu powinno się zrobić porządek z gazem u nas wszystkie 4 benzyny są również na gazie i nie ma z nimi problemu typu wystrzały czy jakiś drastyczny spadek mocy.
Pozdro ART.


jakie masz mixery i parowniki w tych M110 ?

ja mam Lovato major ( największy Lovato) i mixer taki z kolankiem na górze i srednicą wew ok. 6-7 cm . W srodku mixera są dziurki i taki grzybek odwrócony na 2 srubkach o śr 4 cm. W sumie b. ograniczony pzrelot powietrza. I regulację na srubę :(

Też masz ręczne regulowanie mieszanki czy za pomocą sondy ,
Manuale czy automaty ?
Jakie masz spalanie ?
Mi chodzi trochę lepiej na benzynie, Vmax większe ( 210 w stosunku do 190 na gazie) chyba przez ten przytkany przez mixer wlot powietrza ( ale cięgna gazu tez w czasie tamtej jazdy testowej mialem tak przykręcone ze nie do konca sie pzrepustnica otwierala, moze to + mixer powodowalo niższy Vmax, 210 bylo w drodze na założenie gazu)

_________________
ex W123 280E "CZOŁG" sprawił że pokochałem M110
C123 280CE '79 "QP" Klimaanlage, ASB, heated seats, Lampewiperanlage, Becker Mexico with Kurier
C123 280CE "Carlsson"
W107 560sl
W108 280se 3.5 Rote Sau


Na górę
 Tytuł:
Post: pn gru 13, 2004 11:27 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: czw lis 18, 2004 11:56 pm
Posty: 309
Lokalizacja: częstochowa
Heh też miałem lovato na początku w srebrnej CE jak pierwszy raz zakładałem gaz i jeszcze sami nic nie grzebaliśmy z bratem ale ten parownik mały i samochód chodził tak sobie. Lovato super major mieliśmy w w126 5.0 ale się kręcił na nim do 4,5 tyś.I w końcu po dłuższych doświadczeniach trafiliśmy na największy z parowników tartarini (chociaż wymiarami jest dużo mniejszy od lovato)i 2.8ce niebieska na 17 200km/h idzie ale podkreślam że na 17 bo na orginalnych 14 ronalach nie sprawdzałem ale widziałem że jest różnica ok 10-15 km we wskazaniach. Po za tym ten reduktor tartarini ma też kolega w 124 ce 3.0 i też wkręca się bez problemu. W126 5.0 chodził na jednym reduktorze tartarini nieżle lepiej niż na lovtecu ale doszliśmy do wniosku i zamontowaliśmy dwa reduktory no i teraz to jeżdżi na tarsie do krakowa 235 a pewnie zamknął by zegar tyle że non stop jakieś zwężenia tam były.Aha wszystkie parowniki są regulowane ręcznie.

_________________
W124 300D TURBO

C126 E56


Na górę
 Tytuł:
Post: pn gru 13, 2004 11:32 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: czw lis 18, 2004 11:56 pm
Posty: 309
Lokalizacja: częstochowa
Aha mixery mam podobne w m110 i 123 ce i 126 są na automacie z tym że niebieska 2.8 chodzi lepiej od srebrnej ale w srebrnej jest silnik 177ps a w niebieskiej 185ps. A jakie masz ciśnienie oleju na mega rozgrzanym silniku??

_________________
W124 300D TURBO

C126 E56


Na górę
 Tytuł:
Post: pn gru 13, 2004 1:15 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz maja 25, 2003 12:53 am
Posty: 438
Lokalizacja: Opole/Wrocław
TrickyKid pisze:
Fuuura pisze:
Ale wracając do tematu....moze ktos napisze cos o silniku takiego 1000SEL [cool]


jeśli chodzi o silnik, mam we francuskim katalogu motoryzacyjnym z 1983 roku krótką wzmiankę o tym, że 1000SEL by "Styling Garage" nie posiada żadnych poważnych modyfikacji w obrębie silnika.

A tu dla porządku jeszcze fotka wnętrza samochodu od którego zaczął się ten temat.

Obrazek


łeeee myślałem, że tam jest olbrzymi agregat pod maską ;)
A na tym zdjęciu widać jakiś nieporządek na prawym fotelu...no i karafka pusta [zlosnik]

_________________
W123 280 E '77 "Merlin"

W123 250

W201 2.0 '85


Na górę
 Tytuł:
Post: pn gru 13, 2004 1:32 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn cze 16, 2003 10:46 pm
Posty: 1972
Lokalizacja: Królewskie Stołeczne i Rezydencjalne Miasto Wrocław
Fuuura pisze:
łeeee myślałem, że tam jest olbrzymi agregat pod maską ;)


No jasne - V16 zrobiony z dwóch sklejonych V8 5.0 [zlosniki] Ale to musiałoby mieć moment :-)

_________________
Supposed Former Automotive Journalist


Na górę
 Tytuł:
Post: pn gru 13, 2004 1:46 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz maja 25, 2003 12:53 am
Posty: 438
Lokalizacja: Opole/Wrocław
TrickyKid pisze:
Fuuura pisze:
łeeee myślałem, że tam jest olbrzymi agregat pod maską ;)


No jasne - V16 zrobiony z dwóch sklejonych V8 5.0 [zlosniki] Ale to musiałoby mieć moment :-)


Nasi mechanicy dali by rade pospawać dwa silniki do kupy i gdzies tam to cudo upchnąć [zlosnik]

_________________
W123 280 E '77 "Merlin"

W123 250

W201 2.0 '85


Na górę
 Tytuł:
Post: pn gru 13, 2004 2:45 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn maja 17, 2004 6:54 am
Posty: 2088
Lokalizacja: Kielce
art pisze:
Aha mixery mam podobne w m110 i 123 ce i 126 są na automacie z tym że niebieska 2.8 chodzi lepiej od srebrnej ale w srebrnej jest silnik 177ps a w niebieskiej 185ps. A jakie masz ciśnienie oleju na mega rozgrzanym silniku??


cisnienie nie spadlo mi ponizej 1,5, castrol 15W40 ( zalalem taki bo nie wiedzialem co poprzedni wlasciciel lal ... a juz 300kkm jest.

Reasumując sugerujesz zeby zmienic lovato major na cos wiekszego ? polecano mi BRC 150 , ael jak pojechalem montowac gaz do warszawy dopiero na miejscu dowiedzialem sie ze chlopaki nie mogli go znalesc ;(( ale powiedzieli ze major wystarczy. Jakie masz spalanie w w123 280 ? odpalasz na benzynie i jezdzisz na niej az sie rozgrzeje , czy od razu po dodani ugazu sie przelączasz na gaz ?

_________________
ex W123 280E "CZOŁG" sprawił że pokochałem M110
C123 280CE '79 "QP" Klimaanlage, ASB, heated seats, Lampewiperanlage, Becker Mexico with Kurier
C123 280CE "Carlsson"
W107 560sl
W108 280se 3.5 Rote Sau


Na górę
 Tytuł:
Post: pn gru 13, 2004 3:30 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz maja 25, 2003 12:53 am
Posty: 438
Lokalizacja: Opole/Wrocław
TrickyKid pisze:
No jasne - V16 zrobiony z dwóch sklejonych V8 5.0 [zlosniki] Ale to musiałoby mieć moment :-)


Z tego co zauwazyłem Tricky, to jest to Twój 1000 post :)

_________________
W123 280 E '77 "Merlin"

W123 250

W201 2.0 '85


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl