MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://www.forum.w114-115.org.pl/

Może takie coś
https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=1&t=10887
Strona 1 z 1

Autor:  Andrzej [ sob mar 05, 2005 7:04 pm ]
Tytuł:  Może takie coś

Co wy na to wydaje się być w ładnym stanie.
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C13865

Autor:  krzstian [ sob mar 05, 2005 7:17 pm ]
Tytuł: 

Jeżeli przebieg prawdziwy to faktycznie ale ciężko oceniać po jednej fotce ... ciekawe czy wyposażenie karetki się uchowało [oczko]

Autor:  AMG [ sob mar 05, 2005 7:23 pm ]
Tytuł:  Re: Może takie coś

Obserwowałem to auto na allegro.
Jest od dawna w ogłoszeniach cały czas cena oscyluje w okolicy 9 000zł .

Zaciekawił mnie przebieg oraz skórzana tapicerka :o po co ??
Nie wiem dlaczego w karetkach najczesciej wystepuje silnik M123 ??

Autor:  krzstian [ sob mar 05, 2005 7:26 pm ]
Tytuł: 

To samo jest w wersjach przedłużonych a co do skóry to stawiam na taxi leder albo coś w tym stylu [zlosnik] [/list]

Autor:  AMG [ sob mar 05, 2005 7:31 pm ]
Tytuł: 

krzstian pisze:
To samo jest w wersjach przedłużonych a co do skóry to stawiam na taxi leder albo coś w tym stylu [zlosnik] [/list]


No ja też stawiam na MB-tex [zlosnik] [zlosnik] [happy]

Autor:  mycha [ sob mar 05, 2005 8:50 pm ]
Tytuł: 

koputyer pokładowy :o w beczułce :o

Autor:  .:SPEEDYRIDER:. [ sob mar 05, 2005 9:18 pm ]
Tytuł: 

hmm jak na moje oko to gościu troche przesadzil z tym wyposażeniem autka, albo np przed napisem "skóra" zapomniał dodać "sztuczna" ;) . A co do karetek to raczej bym sie nie łapał za nią bo przecież widomo, że z takim autem to jak z TAXI, cały czas w pracy, nawet czasu nie miał ten samochod żeby się psuć [zlosnik]

Autor:  Maniek [ sob mar 05, 2005 9:22 pm ]
Tytuł: 

Ostatnio przejeżdżając przez Błonie widziałem w komisie przy trasie stały dwa karawany 123 i 124, ale nie miałem czasu się zatrzymać. Jakby ktoś przejeżdżał to myslę, że warto by było rzucić na nie okiem, choćby z ciekawości.
Pozdrawiam

Autor:  Mitu [ sob mar 05, 2005 9:47 pm ]
Tytuł: 

krzstian pisze:
To samo jest w wersjach przedłużonych a co do skóry to stawiam na taxi leder albo coś w tym stylu [zlosnik] [/list]


W wersjach dlugich byl tylko jeden motor benzynowy - wlasnie M 123 (250) i dwa Diesle 240 D i 300 D (bez turbo). Zastosowali mocne i jednoczesnie sprawdzone jednostki (a przynajmniej tak uwazali). 250 bazuje na starszych, sprawdzonych konstrukcjach, ale juz w chwili debiutu nie byl to zbyt nowoczesny motor, a do tego najbardziej paliwozerny w calej palecie. Nie wiem czemu nie zrezygnowali z niego po wprowadzeniu M 102, szczególnie wersji 230 E. Wprawdzie 4 cylindry (M 102) to nie 6 (M 123), ale osiagi wlasciwie te same, a wytrzymalosc na korzysc M 102, ze o ekonomii nie wspomne. Z reszta wyniki sprzedazy nie klamia. Limuzyn 230 E sprzedano ponad dwukrotnie wiecej niz limuzyn 250, a 230 E bylo produkowane o polowe krocej :roll: . Co do wersji T sprawa wyglada podobnie. 230 TE sprzedano prawie 5,5 razy wiecej niz 250 T. Tylko, ze tu fabryka "poszla po rozum do glowy" i 250 T wycofano ze sprzedazy w sierpniu 1982 roku. Tym samym jedynym T w wersji gaznikowej pozostalo 200 T (M 102), bo 230 T (M 115) zostalo zastapione przez 230 TE, a motor M 110 (280) w wersji gaznikowej nie wystepowal w T wcale (tylko limuzyna i coupe). M 123 na tle pozostalych motorow benzynowych byl przestarzaly (szczegolnie po ukazaniu sie motoru M 102). Oczywiscie ma swietne walory akustyczne, tak jak stare "szostki" z lat 60 tych. (m.in. M 180), ale to troche za malo. Mimo wszystko firma produkowala go do samego konca. Troche mnie dziwi fakt, ze nie montowano M 123 do dwudrzwiowych W 123. W W 114 przeciez pod maska ladowaly tylko "szostki". Zdecydowano sie na 4 cylindry na gazniku do W 123 coupe. Wersja W 123 230 C byla "ospala" nawet jak na tamte czasy. Oczywiscie M 115, szczegolnie w wersji 230 (lub 230.4 jak to bylo w W 115) mial wiele zalet. Byl to silnik wolnoobrotowy i jazda nim byla podobna do jazdy Dieslem, a przy tym byl sporo dynamiczniejszy i szybszy. Nawet w porownaniu z najwiekszym i za razem najzwawszym Dieslem w W 123: 300 D lub w nomenklaturze 115: 240 D 3.0 (czyli OM 617, nie liczac wersji turbo). Poza tym byla to pierwsza "czworka" o tak duzej pojemnosci. Wczesniej takie pojemnosci uzyskiwano tylko z szesciu cylindrow. Dlatego uwazam, ze M 115 jak najbardziej tak, ale nie w coupe czy kombi, tylko w limuzynie i lepiej w W 115 niz w W 123. Wracajac do M 123 to montowano go do wersji dlugich przeznaczonych pod zabudowe (np. sanitarka), ale montowano rowniez do tych aut M 110 na wtrysku (280 E), a z Diesli standardowo i tradycyjnie 240 D (OM 616) i 300 D (OM 617 bez turbo).

AMG pisze:
No ja też stawiam na MB-tex [zlosnik] [zlosnik] [happy]


Co do skaju to Adam zapewne ma racje, a jesli tam jest prawdziwa skora
to uszyta pozniej lub przelozona z innego auta.

Pozdrawiam - Lukasz.

P.S. Wybaczcie mi moje rozwazania, ale nie mam komu marudzic, a komus musze [zlosnik] ;) .

Autor:  Stawros [ ndz mar 06, 2005 1:06 pm ]
Tytuł: 

Maniek pisze:
Ostatnio przejeżdżając przez Błonie widziałem w komisie przy trasie stały dwa karawany 123 i 124, ale nie miałem czasu się zatrzymać. Jakby ktoś przejeżdżał to myslę, że warto by było rzucić na nie okiem, choćby z ciekawości.
Pozdrawiam


Rzuciłem... [zlosnik] stoją w tym komisie od zeszłego lata, co Cię interesuje?

Autor:  janusz_W123 [ ndz mar 06, 2005 1:32 pm ]
Tytuł: 

Na Białołęce stoi karawan do sprzedania na krakowskich blachach, ale bliżej sie nim nie interesowałame, bo mam złe wspomnienia co do karawanów... [oczko]

Autor:  Maniek [ ndz mar 06, 2005 2:01 pm ]
Tytuł: 

Stawros pisze:
.... co Cię interesuje?
Bynajmniej nie wynajem [zlosnik] T
eż bym rzucił okiem na nie. Ale jeszce chyba będę miał okazje.

Autor:  krzstian [ ndz mar 06, 2005 2:03 pm ]
Tytuł: 

jak byłem się dowiadywać u foty ile będzie mnie kosztować zawieszenie do mojego kombiaka to przy okazji wyszło że karetki i karawany mają inne nivo tzn inne sprężeny i amortyzatory jeszcze droższe niż do T [szalone]

Autor:  Gabi [ wt mar 15, 2005 3:25 pm ]
Tytuł: 

Chcesz powiedzieć że w karetce są inne amortyzatory niż w T...
Mam karetke na dawce motoru i nivo do T i nie zauważyłem róznic. Co jest inne??

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/