MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
V6 CDI https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=1&t=12041 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Grzegi [ pt maja 06, 2005 10:56 am ] |
Tytuł: | V6 CDI |
Podrzucam link. Warto przeczytać. To jest siła trójramiennej gwiazdeczki. Pozdrawiam ![]() http://motoryzacja.interia.pl/news?inf=620186 |
Autor: | Stomek [ pt maja 06, 2005 2:30 pm ] |
Tytuł: | |
Wszystko pięknie, ale jest to trochę chwyt marketingowy. Robiono kiedyś podobne testy z BMW 325e (E30 w wersji silnika 2.7), które przejechało 500 tys. km, rozmontowano silnik i w środku wyglądał jak nowy. Takie testy to są warunki prawie idealne dla eksploatacji silnika: jedna osoba, praktycznie stała prędkość obrotowa silnika przy obciążeniu silnika około 80% (225 km/h), czyli żadnych pozostałości z niecałkowitego spalania, sprężarka doładowania też prawie na jednych obrotach. Niestety nie bardzo to się ma do rzeczywistości. Za kilka lat wyjdzie w praniu, czy nowe V6 CDI dotrzyma kroku strarym silnikom OM 6..... i będzie kręcić przebiegi bliskie 1 mln km bez napraw głównych. |
Autor: | MERCEDES 4 EVER [ pt maja 06, 2005 4:11 pm ] |
Tytuł: | |
Ale osiagi ma niesamowite ponad 500Nm i moc ponad 220 PS to napewno gwarantuje sportowe osiagi......Z trwałoscia napewno bedzie słabo-dosc wyzyłowany silnik.... |
Autor: | airkomin [ pt maja 06, 2005 4:25 pm ] |
Tytuł: | |
a dlaczego ma byc suabo? to 68,7 konia z litra, czyli tak normalnie jak na wspouczesnosc. 1.3 sde ("multijet", czy jak go tam zwa w sklepie, fiata/opla w kazdym razie) ma 69,23 i faktycznie po 1000 godzinach w warunkach hamownianych (charakterystyka zewnetrzna = 100% dawki), jedyna czescia po ktorej widac zuzycie jest uancuch rozrzadu. fakt ze zimnych rozruchow to w tym tescie razczej nie ma, ale technologia sie nieco pozmieniaua od czasu OM 615. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |