MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
Zaskakujące dziecko fuzji Daimler-Chrysler https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=1&t=12207 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | TrickyKid [ sob maja 14, 2005 4:21 am ] |
Tytuł: | Zaskakujące dziecko fuzji Daimler-Chrysler |
Nie wiem jak Was, ale mnie to rozbroiło... ![]() http://www.dodge.com/sprinter/ Wszystko już chyba na tym świecie jest na sprzedaż... |
Autor: | shampoo [ sob maja 14, 2005 4:47 am ] |
Tytuł: | |
Dla mnie ten przód jak w lublinie wygląda ![]() |
Autor: | MERCEDES 4 EVER [ sob maja 14, 2005 6:08 am ] |
Tytuł: | |
no toz to przeciez DODGE... ![]() |
Autor: | MADEJ [ sob maja 14, 2005 6:43 am ] |
Tytuł: | |
Spritera z innym grillem widzialem juz na filmie BAD BOYS II ![]() |
Autor: | MERCEDES 4 EVER [ sob maja 14, 2005 7:35 am ] |
Tytuł: | |
no to jest jak wspomiałem na rynek USA tylko to juz niby nie MB tylko DODGE......Smiesznie wyglada... |
Autor: | Grakoz [ sob maja 14, 2005 10:57 am ] |
Tytuł: | |
a i tak na większości części ma pewnie znaczki MB ![]() |
Autor: | laudan [ sob maja 14, 2005 4:57 pm ] |
Tytuł: | Re: Zaskakujące dziecko fuzji Daimler-Chrysler |
Widzialem cos takiego na oczy:) Jak nic sprinter, ogladam dalej a tam znaczek Dodge:) Niezle sie zdziwilem, tylko tamten mial normalny grill. Roznica pewnie jest w materialach i cenie. MB ma swoja renome i ceny wyzsze, ale materialy tyz odpowiednie. |
Autor: | Marcin Nieszkowiecki [ sob maja 14, 2005 9:20 pm ] |
Tytuł: | |
Witam. "Toz to Ukraińska Gazela" ![]() ![]() Pozdrawiam Marcin ![]() |
Autor: | Kubitus [ ndz maja 15, 2005 11:47 pm ] |
Tytuł: | |
ze 3 lata temu jak bylem w USA to widzialem "freightliner'a" czy jak ta marka sie nazywa, taki sprinter tylko troszke inny (tak jak na zdieciu) z boku mial napisane powered by mercedes benz...... |
Autor: | AMG [ pn maja 16, 2005 8:24 pm ] |
Tytuł: | |
MADEJ pisze: Spritera z innym grillem widzialem juz na filmie BAD BOYS II
Też to zaobserwowałem, patrze jedzxie sobie sprinter no spoko ale patrze nie ma znaczka mercedesa ![]() |
Autor: | MERCEDES 4 EVER [ pn maja 16, 2005 8:47 pm ] |
Tytuł: | |
Ale widzieliscie co oni z nim zrobili w tym filmie? jak skakali nim po torach kolejowych? masakra -jedna aukcja i po nim! nawiasem mówiac to na rynek USA te niby Dodge szły tylko z 2,7 CDI (165 KM) z automatem- kurcze dlaczego na USA zawsze ida wypasione wersje a u nas jakies dychawiczne 2,2???? |
Autor: | TrickyKid [ pn maja 16, 2005 9:00 pm ] |
Tytuł: | |
MERCEDES 4 EVER pisze: kurcze dlaczego na USA zawsze ida wypasione wersje a u nas jakies dychawiczne 2,2????
Porównaj ceny paliwa to zrozumiesz... |
Autor: | MERCEDES 4 EVER [ pn maja 16, 2005 10:54 pm ] |
Tytuł: | |
eee zuzycie paliwa miedzy 2,2 a 2,7 CDI jest praktycznie niezauwazalne -zato roznica w jezdzie jest napewno......Cena paliwa nie ma znaczenia-chodziło mi o to ze na USA ida zawsze najmocniejsze i najlepiej wypasione wersje .Tak jak było z 123,124 itp,itd.Prawie wszystkie 123 z USA to 300 TURBO lub 300D |
Autor: | Samsung1 [ pn maja 16, 2005 11:33 pm ] |
Tytuł: | |
MERCEDES 4 EVER pisze: nawiasem mówiac to na rynek USA te niby Dodge szły tylko z 2,7 CDI (165 KM) z automatem- kurcze dlaczego na USA zawsze ida wypasione wersje a u nas jakies dychawiczne 2,2????
No z tego co widać na tej podanej przez Trickiego stronie to ten sprinter/dodge ma: 2.7-liter I5 Turbo Diesel engine produces 154 horsepower natomiast oferowany w Polsce ma: Silnik pięciocylindrowy wysokoprężny w technologii Common-Rail (CDI), z turbodoładowaniem i chłodnicą powietrza doładowanego, technika 4-zaworowa. Pojemność silnika 2685 cm3. Moc [KM] / Moment obrotowy [Nm] 156/330 ( http://www.mercedes-benz.pl/mb/dostawcz ... /14471.jsp ) ... tak więc nie widzę związku. ![]() S1 |
Autor: | TrickyKid [ pn maja 16, 2005 11:54 pm ] |
Tytuł: | |
MERCEDES 4 EVER pisze: eee zuzycie paliwa miedzy 2,2 a 2,7 CDI jest praktycznie niezauwazalne -zato roznica w jezdzie jest napewno......Cena paliwa nie ma znaczenia-chodziło mi o to ze na USA ida zawsze najmocniejsze i najlepiej wypasione wersje .Tak jak było z 123,124 itp,itd.Prawie wszystkie 123 z USA to 300 TURBO lub 300D
Nie chodzi o porównanie spalania tych dwóch modeli, tylko o to jaki wpływ mają ceny paliw na zwyczaje zakupowe. Niskie ceny paliwa w USA wykreowały kulturę motoryzacyjną opartą na silnikach o dużych pojemnościach. 2.2 to może mieć pod maską mały japoński sedan, a nie full size van. Moc ma marketingowo znaczenie trzeciorzędne, bo jankesi wiedza, że można wykręcić dużą moc z małej pojemności, tylko akurat nietrafia to w żaden sposób pozytywnie w odbiór przez docelową klientelę Sprinterów. W Europie wiemy, że nowoczesny diesel 2.2 potrafi jeździć, bo to nie jest jakaś rażąco mała pojemność. W USA to JEST rażąco mała pojemność, bez względu na to co mówi reszta danych technicznych. Innym faktem dla którego chude silniki nie są oferowane w USA jest to, że Amerykanie korzystają prawie wyłącznie ze skrzyń automagicznych. Mały moment + skrzynia auto, to nie jest najszczęśliwsze połączenie. Dlatego też silnik który w Europie jest dla Sprintera top wypasem, w USA będzie zaledwie "rozsądnym entry-level". |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |