http://mackuz.bolinko.org/is/img4/11160 ... czepa1.jpg
http://mackuz.bolinko.org/is/img4/11160 ... czepa2.jpg
http://mackuz.bolinko.org/is/img4/11160 ... czepa3.jpg
http://mackuz.bolinko.org/is/img4/11160 ... czepa5.jpg
mam ciekawe plany co do jej wizerunku ... cdn.
oto opis :
_________________________________________________________
Została ona zbudowana w latach 80-tych przez inzyniera pracującego w Głównym Biurze Konstrukcyjnym i był to projekt najwyższego lotu. Udało się zbudować przyczepkę która zachowując odpowiednie wymiary zapewniające mozliwość przebywania w srodku 4-ech osób jest bardzo lekka (waga poniżej 450 kg) i aerodynamiczna.
Przyczepka jest zbudowana na stalowej ramie przestrzennej pokrytej w całości blachą aluminiową co zapewnia jej niesamowitą trwałość co zresztą widać na zdjęciach. Zawieszenie kół jest w pełni niezależne i zapewnia naprawdę wysoki komfort holowania tej przyczepki.
A jeżeli jestesmy przy temacie holowania tej przyczepy to jest to czysta przyjemność w odróżnieniu od innych przyczep campingowych. Bardzo niska masa w połączeniu z wzorową aerodynamiką sprawiają że nawet słabe samochody nie mają problemów z tą przyczepką. Np.Maluch z tą przyczepą jest się w stanie rozpędzić do 80 km/h !!!
Przyczepka posiada opuszczaną podłogę dzięki czemu w środku spokojnie stoi wyprostowana osoba o wzroście 1,82 cm. Znajdziemy tu takze wiele schowków
Miejsca do spania jest dla 4 osób dorosłych lub dla 5 osób z dziećmi tak więc naprawdę sporo..
Przyczepka w latach 80-tych była opisywana w wielu publikacjach prasowych oraz zdobyła wiele tytułów i nagród - także za granicą.
Do przyczepki dokłądamy kuchenkę gazową.
A teraz troszkę o wadach. Co nalezy zrobić w przyczepce ay cieszyć się jej nietuzinkowym charakterem w pełni:
porwana tkanina przy opuszczanej podłodze
porwane i poplamione pokrowce na materacach
urwane niazdko elektryczne
pomieszane kable we wtyczce elektrycznej
____________________________________
pozdr.