| MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
| silnik okrętowy https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=1&t=23880 |
Strona 1 z 4 |
| Autor: | Sokol [ wt lut 13, 2007 1:23 pm ] |
| Tytuł: | silnik okrętowy |
trochę jest tego silniczka http://halbot.haluze.sk/?id=1356 |
|
| Autor: | BamBam [ wt lut 13, 2007 1:32 pm ] |
| Tytuł: | |
wow, ponad 25k litrow, ponad 108k koni przy tylko 102 obrotach na minute... toz to 2 obroty na sekunde |
|
| Autor: | MacKuz [ wt lut 13, 2007 2:32 pm ] |
| Tytuł: | |
no co silniczek jak silniczek - kiedyś podobny ujeżdzałem a stomek do dzisia sie z takimi styka |
|
| Autor: | Wiktor Chilon [ wt lut 13, 2007 2:34 pm ] |
| Tytuł: | |
No jak kupie beczke to sobie taki wstawie
|
|
| Autor: | zebda [ wt lut 13, 2007 2:45 pm ] |
| Tytuł: | |
Kumpel placze na mysl o tym silniku...Bo kiedys rekord wielkosci silnika nalezal do fabryki polskiej - nie wiem czy nie Cegielskiego. |
|
| Autor: | MercSwir [ wt lut 13, 2007 3:28 pm ] |
| Tytuł: | |
Mój ojciec pracuje w Zakładach im Hipolita Cegielskiego. Te silniki widziałem na własne oczy i słyszałem jak to chodzi. To ostatnie zdjęcie to korobwód. Korbowód jest złożony z 2 części. to jest tylko jedna z nich. Naprawde wrażenie jest niesamowite jak koleś robi coś przy głowicy i krzyczy do tego który jest przy wale korbowym wysokość ok o ile sie nie myle 10 M . Są to apropos dwusuwy. tzn mają jeden zawór wydechowy. Odpalane są spręzonym powietrzem. Pracują na mazut. Wiem praktycznie wszystko o tych maszynkach <br>Dodano po 4 minutach.:<br> Acha i prosze nie wciskać next msg!!!!!!
|
|
| Autor: | Emil200D [ wt lut 13, 2007 6:28 pm ] |
| Tytuł: | |
kto wymieni tam poduszki pod silnikiem? |
|
| Autor: | MercSwir [ wt lut 13, 2007 6:54 pm ] |
| Tytuł: | |
To chyba raczej kołdry
|
|
| Autor: | Emil200D [ wt lut 13, 2007 7:59 pm ] |
| Tytuł: | |
pierzyny babci
|
|
| Autor: | tyberiusz [ wt lut 13, 2007 8:27 pm ] |
| Tytuł: | |
2- suw?????????/
to, że mają takie ogromne prędkości obrotowe to wiedziałem, ale że są to 2-suwy to się zdziwiłem.... |
|
| Autor: | Debesciak [ wt lut 13, 2007 8:37 pm ] |
| Tytuł: | |
z ciekawostek slinik ma tylko 102 obroty poniewaz sruba nie moze krecic sie szybciej bo wytwarzalaby tz dziury w wodzie i statek plynal by wolniej |
|
| Autor: | Jarzyn [ wt lut 13, 2007 9:16 pm ] |
| Tytuł: | |
Mnie z kolei dziwi jak przewożenie różnych towarów kontenerowcami może być opłacalne. Taki silnik z pewnością pali od groma na sekundę, nie mówiąc o pozostałych kosztach... |
|
| Autor: | wacky [ wt lut 13, 2007 9:24 pm ] |
| Tytuł: | |
paliva za hodinu prevádzky tj - 104,7litra/min łatwo policzyć ile potrzebuje na tydzięn rejsu |
|
| Autor: | MercSwir [ wt lut 13, 2007 9:31 pm ] |
| Tytuł: | |
wacky pisze: łatwo policzyć ile potrzebuje na tydzięn rejsu lekko ponad milion litrów wachy
I nadal nie myślą nad rzepakiem
|
|
| Autor: | filippo [ wt lut 13, 2007 11:53 pm ] |
| Tytuł: | Mazut... |
Debesciak pisze: bardzo fajnie wyglada szlifowanie cylindrow wlazi facet do cylindra z pnelmatyczna szlifirka i szlifuje
Widziałem na zdjęciu Stomka gdy podobną czynność wykonywał przy silniczku a także serię innych ciekawych zadań przy nich wykonywanych. Robi wrażenie. A paliwko do nich ładuje się widłami (przed wirowaniem)
|
|
| Strona 1 z 4 | Strefa czasowa UTC+01:00 |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |
|