MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
Zagazowani !!!! https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=1&t=2504 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | Brandon [ ndz maja 04, 2003 6:51 pm ] |
Tytuł: | Zagazowani !!!! |
Szanowne Grono Zagazowanych!!!! ![]() ![]() ![]() Przypadkiem wpadłem na zaj.... stronkę o LPG, a dokładnie GPL... www.autogas.pl Zobaczcie sobie tam "Przewodnik LPG" !!!! Jest tam pięknie opisany schemat i działanie inst. BRC, ale tak samo działają też inne. Dla tych co choć trocję majstrują przy gazie, to informacje tam zawarte będą bardzo przydatne!!!!!! Miłego majstrowania przy instalacjach!!!! PS. Teraz się dowiecie dlaczego M110 z gaźnikiem jest tak ciężko ożenić z gazem... (str. 11/19 w przewodniku LPG) ![]() |
Autor: | Samsung1 [ sob cze 04, 2005 2:23 am ] |
Tytuł: | |
Faktycznie - katalog mikserów i poradnik moga okazac sie przydatne ![]() S1 |
Autor: | and6412 [ ndz cze 05, 2005 12:18 am ] |
Tytuł: | |
Z nieba mi z tym spadłeś ![]() |
Autor: | Artur 4x4 [ czw cze 09, 2005 10:53 am ] |
Tytuł: | |
Tylko ze zagazowywanie z mixserem to tak jak by sie cofać w rozwoju. Np do silnika 2,8 wstawic mixser to tak jak z wtrysku przejsc na gaznik i to jeszcze ze słabszym paliwem. Z 180kników zejsc na 140 albo mniej. Własnie bawie sie takim silnikiem i daje gaz pod zawór. |
Autor: | michau [ czw cze 09, 2005 11:39 am ] |
Tytuł: | |
Artur 4x4 pisze: Tylko ze zagazowywanie z mixserem to tak jak by sie cofać w rozwoju. Np do silnika 2,8 wstawic mixser to tak jak z wtrysku przejsc na gaznik i to jeszcze ze słabszym paliwem. Z 180kników zejsc na 140 albo mniej. Własnie bawie sie takim silnikiem i daje gaz pod zawór.
Czy mozesz napisac cos wiecej na ten temat/Opisac konkretne rozwiazania? |
Autor: | chateaux [ pt cze 10, 2005 10:29 pm ] |
Tytuł: | |
Tez jestem zainteresowany tym 'gazem pod zawór" ![]() |
Autor: | Artur 4x4 [ śr cze 15, 2005 1:35 pm ] |
Tytuł: | |
Chwilkę musicie poczekać bo wszytko jest w fazie testów znaczy próba udana pomyslnie ale na silniku w stojaku jak na załączonej małej fotce lada chwila wtawiam ten silnik do G . A wszysto jest bardzo proste wykombinowałem rozdzielacz gazu gaz podawany jest z ciśn 3 Bar na wtryskiwacze wszystko zblozone do K-jetronika tyle że na gaz nima komputera wsio mechaniczne banalne niezawodne . Pozostawiłem tylko wtrysk sania na benz coby zimą szło uruchamiać . |
Autor: | Antoni Janikowski [ wt cze 21, 2005 10:23 pm ] |
Tytuł: | |
Artur byleby to nie wy..bało ci kiedyś. Mogą być problemy z wolnymi obrotami i pracą pod obciążeniem. |
Autor: | georem [ czw cze 23, 2005 7:30 am ] |
Tytuł: | |
Zniknęło kilka merytorycznych i mniej merytorycznych wypowiedzi ![]() Pozdrawiam ![]() |
Autor: | Artur 4x4 [ pt cze 24, 2005 8:20 am ] |
Tytuł: | |
Antoni Janikowski pisze: Artur byleby to nie wy..bało ci kiedyś. Mogą być problemy z wolnymi obrotami i pracą pod obciążeniem.
Na wolnych obrotach to pracuje jak zegareczek. Zrobione jest tak że dost impuls z rozrusznika i dopiero otwiera gaz pali na dotyk. A wybuchają instalacje domorosłych monterów którzy tak naprawde nie maja pojęcia o silnikach on tylko wie że to tu trza podłaczyć a to tam. A rurka na przepustnicy mnie nie interesuje bo mi jest moc potrzebna. |
Autor: | erio [ czw cze 30, 2005 8:13 am ] |
Tytuł: | |
Z niecierpliwoscią czekam na szczegóły, wtrysk gazu do KJeta - REWELACJA ( mowie to jako były użytkownik 2.8E z mixerem itd.) Podaj proszę orientacyjne koszty wykonania takiej instalacji Czy wtrysk gazu podłączasz zamiast benzyny, do wtryskiwaczy od benzyny ????? poprawcei mnie jesli się mylę ale .. jesli ci się uda to: - spalanie gazu bedzie równe spalaniu benzyny - miewszanka wybuchowa będzie powstawała dopiero po wrysku tam gdzie benzyna ... a nie juz pod klapą przepływomierza (hip hipp HURA) - będzie się bezpiecznie zbierał z samego dołu, i będzie miał bdb górę ... praktycznie w calym zakresie obrotów nie bedzie odstawał od benzyny - jak nawet zgubi iskrę to nie ma prawa kichnąć jakie będą wady ? - koszt? - brak mozliwosci podpięcia benzyny do wtryskó i zamiennego korzeystania z paliwa? napisz kiedy bedziesz mial przetestowany samochód .. az bym przyjechal to zobaczyc ... wyobrazcie sobie w107 450 SLC z wtryskiem gazu ... spalanie na poziomie benzyny, komfortowe użytkowanie itd itp ![]() Czekam z niecierpliwoscią |
Autor: | and6412 [ czw cze 30, 2005 12:48 pm ] |
Tytuł: | |
erio pisze: wyobrazcie sobie w107 450 SLC z wtryskiem gazu ... spalanie na poziomie benzyny, komfortowe użytkowanie itd itp
![]() Jek jaki z siebie wydalem mówił wszystkao ![]() |
Autor: | erio [ pn lip 11, 2005 12:06 pm ] |
Tytuł: | |
Artur 4x4 pisze: Chwilkę musicie poczekać bo wszytko jest w fazie testów znaczy próba udana pomyslnie ale na silniku w stojaku jak na załączonej małej fotce lada chwila wtawiam ten silnik do G . A wszysto jest bardzo proste wykombinowałem rozdzielacz gazu gaz podawany jest z ciśn 3 Bar na wtryskiwacze wszystko zblozone do K-jetronika tyle że na gaz nima komputera wsio mechaniczne banalne niezawodne . Pozostawiłem tylko wtrysk sania na benz coby zimą szło uruchamiać .
czekam i czekam ... wstawiles juz silnik do auta ? mozesz sypnac fotkami i opisem ? czy to co zrobiles zadziala w 450SLC??? tez z mechanicznym wtryskiem |
Autor: | Noon [ pt lip 15, 2005 4:02 pm ] |
Tytuł: | |
Czy może w temacie się coś się ruszyło ??? Temat arcy interesujący !!! |
Autor: | erio [ ndz paź 02, 2005 9:36 pm ] |
Tytuł: | |
Ruszyło się coś w temacie ... jesli ktoś zna numer tel. do Artura 4x4 to bedę zobowiązany!!!! chcę wrócić do silniczka M110 ... ale tylko po ocenie efektów i opisu Atrura !! |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |