| MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
| [moto] Honda VF 750 F https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=1&t=29237 |
Strona 1 z 2 |
| Autor: | amatox [ pt paź 19, 2007 5:11 pm ] |
| Tytuł: | [moto] Honda VF 750 F |
Piszę aby się pochwalić wsio pod linkiem Honda VF 750 F (zarejestrowane pojazdy) Motocykl zakupiony w celach turystycznych - korzystając z zimowych promocji Przez zimę będzie przygotowany, przetestowany i gotowy na wiosenne drogi :] chociaż jak siebie znam to i po śniegu będę nim latał... Kilka razy poprzednim moto leżałem już w zaspie
Wczoraj tym cudeńkiem przyleciałem do domciu 400 km z Krakowa Standardowo - blog, fotosów więcej: Blog :: Honda VF 750 F |
|
| Autor: | MercSwir [ pt paź 19, 2007 6:42 pm ] |
| Tytuł: | |
Gratuluje maszyny!! Ja w zeszłym tygodniu kupiłem honde MBX 80 |
|
| Autor: | butek22 [ pt paź 19, 2007 9:45 pm ] |
| Tytuł: | |
Fajny motor, ja też sobie tak składam w te jesienne wieczory Honde Xl 600, wrzucam do tej ramy silnik od Mz 250, oto foto z placu boju
|
|
| Autor: | amatox [ pt paź 19, 2007 9:56 pm ] |
| Tytuł: | |
no proszę
|
|
| Autor: | butek22 [ pt paź 19, 2007 9:57 pm ] |
| Tytuł: | |
Trzeba mieć jakieś zajęcie w te jesienne wieczory |
|
| Autor: | amatox [ pt paź 19, 2007 9:59 pm ] |
| Tytuł: | |
Tak więc na moim blogu dodany został nowy dział, poświęcony motocyklowi mati124 coupe pisze: Trzeba mieć jakieś zajęcie w te jesienne wieczory
Nom, dokładnie |
|
| Autor: | witek-sec [ sob paź 20, 2007 10:33 am ] |
| Tytuł: | |
Mialem kiedys Honde VF 750 S. Generalnie wygodny motocykl ,troche ciezki , no i rama stalowa lata '80 ,takze ciezko latalo sie w szybkich lukach. Ogolnie moj egzemplarz byl juz troche "zmeczony" ( za dlugo byl w Polsce |
|
| Autor: | amatox [ sob paź 20, 2007 10:38 am ] |
| Tytuł: | |
witek-sec pisze: wysokie spalanie + problemy z przegrzewaniem sie tylnych glowic/cylindrow
Właśnie tego przegrzewania już doświadczyłem ... objawiło mi się tym że po około 200-250 km drogi (ciągłej jazdy) i zatrzymaniu nie chciał od razu odpalić, potrzebował niewielkiej chwili. A spalanie niby miało być 6-7 (wg tabel producenta nawet 4.5 |
|
| Autor: | GrześMoto [ pn paź 22, 2007 1:06 pm ] |
| Tytuł: | |
witek-sec pisze: Honde VF 750 S. Generalnie wygodny motocykl, troche ciezki , no i rama stalowa lata '80 ,takze ciezko latalo sie w szybkich lukach.
Jeżeli on jest ciężki to ja nie wiem co mam o moim GL`u powiedzieć. I w tym wypadku stwierdzenie o VF "Prawdziwy japoński turystyk" nie jest na miejscu
Nie ma ciężkich motocykli, wszystko jest kwestią "wjeżdżenia się". Pozdrawiam |
|
| Autor: | amatox [ pn paź 22, 2007 1:31 pm ] |
| Tytuł: | |
GrześMoto pisze: "Prawdziwy japoński turystyk" to tylko taki żartobliwy zwrot Motor rozpędza się do około 220 (przetestowane) po za tym ze względu na przyspieszenie kwalifikowałby się już pod wczesnego ścigacza Jego waga to dokładnie 218kg na sucho, na full zatankowany i zalany płynami 248kg, czyli liczę sobie jego wagę średnio 230-238 kg GrześMoto pisze: nie wiem co mam o moim GL`u powiedzieć. Jakieś 20-50 kg cięższy - w zależności od wersji. Odpowiednio suchy i zalany do pełna z płynami. Model Gold Wing z silnikiem 1000 - 20-30kg Model Gold Wing z silnikiem 1100 - 30-50kg Jakoś tak Ponad to GL jest bardziej turystyczny, mniejsze zużycie paliwa, mniejsza prędkość - pewnie przez masę. Jednak ma mniejszy zbiornik paliwa niż w/w VF 750 F o jakieś 5 litrów - co raczej może powodować wyjęcie go z półki turystyków które raczej winny być dalekodystansowe.GrześMoto pisze: Nie ma ciężkich motocykli, wszystko jest kwestią "wjeżdżenia się".
No, co to to racja Sabre, czyli Honda VF 750 F, posiada zbiornik jeszcze mniejszy od GL (o chyba litr |
|
| Autor: | GrześMoto [ pn paź 22, 2007 1:53 pm ] |
| Tytuł: | |
Cytuj: Jakieś 20-50 kg cięższy - w zależności od wersji.
Odpowiednio suchy i zalany do pełna z płynami. Model Gold Wing z silnikiem 1000 - 20-30kg Model Gold Wing z silnikiem 1100 - 30-50kg hehe fajny <joke> look na GL1200 Aspencade do tego dodaj ok 20kg na lampki, relingi i inne minimum 100kg różnicy |
|
| Autor: | amatox [ pn paź 22, 2007 2:01 pm ] |
| Tytuł: | |
o mamusiu .... GL 1200 Toż to pół malucha .... 350kg .... a zresztą, jakie tam 100? ;P co najwyżej po 50 na nogę
|
|
| Autor: | witek-sec [ pn paź 22, 2007 2:14 pm ] |
| Tytuł: | |
GrześMoto pisze: Nie ma ciężkich motocykli, wszystko jest kwestią "wjeżdżenia się".
Zalezy gdzie sie chcesz wjezdzic ?
Np. BMW R1200GS mimo tego ze jest motocyklem enduro , w ciezki teren nie bardzo sie nadaje. Tak samo jak Gold Wing sie nie nadaje, do dojezdzania do pracy przez zakorkowane miasto. To ze VF jest ciezka to podtrzymuje , teraz sprzety o pojemnosci 750 potrafia wazyc ponizej 150 kg. Ale wiadomo jak juz sie jedzie , masa nie ma takiego znaczenia, z tym ze na ciezkich motocyklach typu Gold Wing podrozuje sie bardziej komfortowo. |
|
| Autor: | amatox [ pn paź 22, 2007 2:55 pm ] |
| Tytuł: | |
witek-sec pisze: teraz sprzety o pojemnosci 750 potrafia wazyc ponizej 150 kg.
Przyznaję się ) Jakby ta VF ważyła mniej, pewnie obszedłbym ją pogwizdując i nawet bym nie zerknął
|
|
| Autor: | GrześMoto [ pn paź 22, 2007 3:05 pm ] |
| Tytuł: | |
witek-sec pisze: Tak samo jak Gold Wing sie nie nadaje, do dojezdzania do pracy przez zakorkowane miasto.
eeee.. od poszerzania drogi ma się parskający głośny tłumik No i gl ma tylko 107cm szerokościwięc prawie tyle co normalna kiera w innym moto.
|
|
| Strona 1 z 2 | Strefa czasowa UTC+01:00 |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |
|