And pisze:
a podobno na 98 lub 99 można było zamknąć licznik (nie wiem czy to prawda)
Nic Ci nie da w gaznikowcu lepsze oktanowo paliwo, bo zaplon jest ustawiony statycznie na 95. Jedynie brak wiatru, wiatr w plecy, niezla gora.
Chyba , ze wersja 110LS - dwa gazniki i moc 52KM z pojemnosci 1,1oo cm to bylo wtedy w Skodzie cos! Mysle, ze LSem dalbys rade poleciec w zwyklych warunkach 160 kph.
Duzo mlodsza Zastava z silnikiem 1100 miala 55KM - wywodzacy sie z rodziny Fiata (protoplasta serii Fire).
Za to do driftu niema lepszej fury - nie mam filmiku, ale sam sie zaskoczylem, jak latwo wprowadzic ja w slizg. Co moze byc mniej fajne dla malo wprawnego szofera, czy w niesprzyjajacym momencie...
czerowana Skoda S100 jest zainteresowany moj przyjaciel, ktory tych Skod ma kilkanascie - od modelu 1201 Station Wagon z lat 50-tych, przez
Octavie Super z lat 60-tych,
1000MB, S100, S110, 110R, 105,
120,
Sanitke oraz mlodsze Youngtimerowo - Favority. Kolekcja jest raz po raz uzupelniania ;)
_________________
o-----------------------------------o
KajTan
www.fiacik.plPolski Fiat 125p 1968 1300cc
Opel Olympia-Rekord B 1966 17ooL
o-----------------------------------o