Bukol pisze:
Tydzień minął, tak więc podzielę się kilkoma spostrzeżeniami nt SEC'a. Jak to zwykle po zakupie zaczynają wyłazić mniejsze lub większe sprawy wymagające interwencji, oto one:
- dziura w lewym tylnym nadkolu, trzeba zaspawać (wg blacharza drobiazg),
Ja mam na przednim progu.. ale nie sam prog, tylko zdarte zabezpieczenie antykorozyjne i lekko odksztalcone platyki z listy = w sumie pikus
Zawieszenie przednie do przegladniecia, dzis wlasnie wstawilem do kumpla na kanal i czekam na liste sprzeta do kupienia
![[diabel]](./images/smilies/diabel1.gif)
Cytuj:
- opony raczej słabe, jedna do wyrzucenia, bo zostałe załatana
U mnie jeszcze moga pojezdzic, ale poniewaz maja niski profil (50), to chce je wymienic na 60-65
Cytuj:
- kosmetyka nadwozia, likwidacja drobnych ognisk korozji
Ja nie musze nic takiego robic = nie ma rudego
![[ok]](./images/smilies/ok.gif)
Za to kosmetyka wnetrza mnie czeka: dokladne przymocowanie drewna, podswietlenia przyciskow do poprawy, i takie tam
Cytuj:
Co do jazdy - poezja: cicho, komfortowo, szybko, a do tego wcale nie tak drogo jak by się można było spodziewać. Skrzynia przełącza
Ja ostatnio jezdze nawet i 50-60km/h, i to nawet moze byc calkiem przyjemne
![[zlosnik]](./images/smilies/zlosnik.gif)
[hehe]
A spalanie calkiem niezle, jak na 5,6litra ~10-12l
Cytuj:
ma jednak pewien kruczek, który mnie przestraszył. Dopiero przeczytanie instrukcji

rozwiało moje wątpliwości. Otóż samochód ze startu zatrzymanego nie przyspieszał tak, jak powinien to robić SEC 500, przyczyna: skrzynie 500-tki w pozycji D ruszają z 2 biegu, aby ruszyć z 1 trzeba od razu wcisnąć kick-down, taka ciekawostka.
Na skrzyni jest takie miejsce, gdzie po (po)wdlaczeniu czegos tam, auto zaczyna startowac z 1ki
U mnie jest to odlaczone, bo tylne opony ida z dymem baaaardzo szybko, i ciezko cos z tym zrobic
![[hehe]](./images/smilies/hehe.gif)
_________________
Pozdrawiam,
Jarek, w123 230TE '85, w126 500 SEC '88, w126 560SEC '88, w116 450 '73
jareg@mb.org.pl
http://www.mb.org.pl/