MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
MB-przegląd prasy https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=1&t=3599 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | VALENTINE123 [ pt wrz 05, 2003 11:26 pm ] |
Tytuł: | MB-przegląd prasy |
Przygotowałem małą prasówkę z artykułów o MB z prasy motoryzacyjnej. PRZEGLĄD PRASY MB część 1 PRZEGLĄD PRASY MB część 2 Jeżeli ktoś posiada jakiś ciekawy artykuł dotyczący MB ,proszę o kontakt. |
Autor: | Bukol [ pn wrz 08, 2003 12:15 pm ] |
Tytuł: | |
Bardzo dobry pomysł. Dzięki - zwłaszcza za 108. Ten artykuł gdzieś mnie ominął. |
Autor: | Luk [ czw wrz 11, 2003 9:52 pm ] |
Tytuł: | |
Artykuły są świetne. Dzięki. |
Autor: | alpha_one [ pt wrz 12, 2003 7:23 pm ] |
Tytuł: | |
Jest co poczytać do poduszki... |
Autor: | Mitu [ sob wrz 13, 2003 11:18 am ] |
Tytuł: | |
Po przeczytaniu artykułu o W 109, chyba już każdy zrozumiał powód istnienia listy MB pod moimi postami ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor: | alpha_one [ ndz wrz 14, 2003 10:23 pm ] |
Tytuł: | |
Mitu pisze: Po przeczytaniu artykułu o W 109, chyba już każdy zrozumiał powód istnienia listy MB pod moimi postami
![]() ![]() ![]() ![]() W tym artykule najbardziej podobał mi się fragment o docieraniu się silnika V8 ![]() |
Autor: | VALENTINE123 [ ndz wrz 14, 2003 11:54 pm ] |
Tytuł: | |
alpha_one pisze: W tym artykule najbardziej podobał mi się fragment o docieraniu się silnika V8
![]() A mnie to się podobało: ,,Średnie spalanie 25-28l/100km .....no cóż konie trzeba karmić...'' ![]() |
Autor: | VALENTINE123 [ wt wrz 16, 2003 5:45 pm ] |
Tytuł: | |
Jest już druga cześć artykułów dotyczących MB (link w pierwszym poście).Głównie materiały dotyczą nowych modeli ,poza tym o W107 który powinien być w częsci pierwszej ,ale się zawieruszył. |
Autor: | Mitu [ ndz wrz 21, 2003 3:38 pm ] |
Tytuł: | |
W artykule p. Pertyńskiego o W 109 jest (chyba?) pomyłka, ponieważ z tego co wiem to w W109 były dwa rodzaje kierownicy: ![]() Ten rodzaj kierownicy był montowany od początku produkcji do 1967 r., czyli do mementu pojawienia się /8. ![]() To drugi rodzaj kierownicy znany z W 114/115. Z tego co wiem to W 108/109 nie miał fabrycznie montowanej kierownicy takiej jaką można zobaczyć w tym artykule. Wiem, że była jeszcze jedna kierownica dla wersji AMG, ale była zupełnie inna - zdecydownie mniejsza średnica. Czy ktoś coś o tym wie? Pozdrawiam |
Autor: | Bukol [ pn wrz 22, 2003 11:29 am ] |
Tytuł: | |
Mitu pisze: W artykule p. Pertyńskiego o W 109 jest (chyba?) pomyłka, ponieważ z tego co wiem to w W109 były dwa rodzaje kierownicy:
Ten rodzaj kierownicy był montowany od początku produkcji do 1967 r., czyli do mementu pojawienia się /8. To drugi rodzaj kierownicy znany z W 114/115. Z tego co wiem to W 108/109 nie miał fabrycznie montowanej kierownicy takiej jaką można zobaczyć w tym artykule. Wiem, że była jeszcze jedna kierownica dla wersji AMG, ale była zupełnie inna - zdecydownie mniejsza średnica. Czy ktoś coś o tym wie? Pozdrawiam To prawda - pierwszy obrazek to kierownica starszego typu, jednak była potem stosowana po '67 w niższych modelach (250 i 280S). Wtryskowe od '67 miały kierownicę z drugiego zdjęcia, identyczną z /8. Kierownica pokazana na zdjęciu w artykule pochodzi (chyba) od 116 i na 100% nie była montowana do 108/109 (jak to w ogóle wygląda???). Co do kierownicy w wersjach AMG nic mi nie wiadomo ![]() |
Autor: | Mitu [ pn wrz 22, 2003 5:36 pm ] |
Tytuł: | |
Bukol pisze: Mitu pisze: W artykule p. Pertyńskiego o W 109 jest (chyba?) pomyłka, ponieważ z tego co wiem to w W109 były dwa rodzaje kierownicy: Ten rodzaj kierownicy był montowany od początku produkcji do 1967 r., czyli do mementu pojawienia się /8. To drugi rodzaj kierownicy znany z W 114/115. Z tego co wiem to W 108/109 nie miał fabrycznie montowanej kierownicy takiej jaką można zobaczyć w tym artykule. Wiem, że była jeszcze jedna kierownica dla wersji AMG, ale była zupełnie inna - zdecydownie mniejsza średnica. Czy ktoś coś o tym wie? Pozdrawiam To prawda - pierwszy obrazek to kierownica starszego typu, jednak była potem stosowana po '67 w niższych modelach (250 i 280S). Wtryskowe od '67 miały kierownicę z drugiego zdjęcia, identyczną z /8. Kierownica pokazana na zdjęciu w artykule pochodzi (chyba) od 116 i na 100% nie była montowana do 108/109 (jak to w ogóle wygląda???). Co do kierownicy w wersjach AMG nic mi nie wiadomo ![]() Dobra pomyliłem się. Faktycznie pierwszy rodzaj kierownicy był montowany po 1967 r., ale tylko i wyłącznie w wersji 250 S. Przynajmniej z tego co wiem. O kierownicy AMG to tak tylko wspomniałem, bo pasuje ona do W 108/109 jeszcze mniej jak ta od W 116 (późniejszych W 114/115 i wczesnych W 123), którą można zobaczyć w artykule. Pozdrawiam. P.S. Przecież 280 S/SE debiutował w 1967 r. (zastępując 300 SE), więc bezsensem byłoby dawanie nowemu modelowi starej kierownicy. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |