MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest czw lip 31, 2025 1:38 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna
Autor Wiadomość
Post: sob wrz 13, 2003 2:26 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz cze 01, 2003 5:09 pm
Posty: 975
Lokalizacja: szczecin
j.w.
chciałbym założyć, jak by Ktoś miał, byłbym wdzięczny za wytłumaczenie
cennik czas itd itp

_________________
W126 300SE czyli Second Edition :)

Ex W123 200D


Na górę
 Tytuł:
Post: sob wrz 13, 2003 4:15 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr maja 08, 2002 9:20 pm
Posty: 230
Lokalizacja: Warszawa
cześć

Mam

Czas bez ograniczeń

W przypadku podpisania umowy na rok cena w tej chwili to 1 zł za aktywację i 150 zł miesięczny abonament.

Szybkość to 64 KB/s do ciebie i 16 KB/s od ciebie.

To chyba najważniejsze.

_________________
W 201 2.6 87'


Na górę
 Tytuł:
Post: sob wrz 13, 2003 4:41 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz cze 01, 2003 5:09 pm
Posty: 975
Lokalizacja: szczecin
dzięki, co prawda te cyferki są dla mnie czarną magią ale rozumiem że polecasz [usmiech]

_________________
W126 300SE czyli Second Edition :)



Ex W123 200D


Na górę
 Tytuł:
Post: sob wrz 13, 2003 8:42 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr maja 08, 2002 9:20 pm
Posty: 230
Lokalizacja: Warszawa
Właściwie tak.

Mimo pewnych chwilowych problemów ze sprzętem TPSA, głównie z routerami ( za duży natłok ), choć te problemy zależą tez bardzo od twojej lokalizacji, a ściślej od centrali do której jesteś podłączony.

_________________
W 201 2.6 87'


Na górę
 Tytuł:
Post: sob wrz 13, 2003 11:11 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lut 15, 2002 1:00 am
Posty: 3709
Lokalizacja: Szczecin
Jeśli mieszkasz na jakimś osiedlu to radził bym Ci poszukać jakiejś sieci osiedlowej. Może macie. Ja właśnie do takiej jestem podłączony i jestem, BARDZO zadowolony. Płacimy 50 zł miesięcznie i mamy 1MB/s na całą sieć. Jak ostatnio jeszcze mielismy 512Kb/s i ściągałem kilka teledysków na raz to miałem przepust ok 50-70 KB/s. Czyli bardzo dużo. A teraz jak mamy od 2 dni 1 MB no to już wszystko chodzi jak malina :D

_________________
Pozdrowki
adi
W Polsce sprzedaje się tylko godność i wódka


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz wrz 14, 2003 4:38 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz cze 01, 2003 5:09 pm
Posty: 975
Lokalizacja: szczecin
Niestety domki 4-rodz. i sama Polska bieda :cry:

_________________
W126 300SE czyli Second Edition :)



Ex W123 200D


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz wrz 14, 2003 9:04 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lut 15, 2002 1:00 am
Posty: 3709
Lokalizacja: Szczecin
Szkoda :(

_________________
Pozdrowki

adi

W Polsce sprzedaje się tylko godność i wódka


Na górę
 Tytuł:
Post: pn wrz 15, 2003 2:41 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz maja 05, 2002 12:11 pm
Posty: 1685
Lokalizacja: Wrocław
512kb/s to się ma jak się używa lipnego oprogramowania Tepsy. Jak się używa zwykłego Winblows’kiego to transfer dochodzi nawet do 630kb/s !!!!
na ISDN jest to samo. ( 56kb/s i 115kb/s )

_________________
pozdrawia:
.:Pszczoła:.
W115 2.0 '71; W123 2.3E '83; W124 3.0D '89, W201 2.0E '89


Na górę
 Tytuł:
Post: pn wrz 15, 2003 7:36 pm 
Offline
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lip 14, 2002 6:38 pm
Posty: 5464
Lokalizacja: Warszawa
Mała poprawka ISDN umożliwia transfer 64kb/s, przy wykorzystaniu jednego kanału i 128kb/s przy dwóch kanałach [oczko]

_________________
MB W123 230E '80 Chinablau & W123 230 '77 Saharagelb
MB GLC 220d 4MATIC - plastik na co dzień ;)
Prezes MB/8 Club Poland
"Chcę umrzeć spokojnie, we śnie - tak jak mój znajomy, a nie wrzeszcząc z
przerażenia - tak jak jego pasażerowie."


Na górę
 Tytuł:
Post: wt wrz 16, 2003 12:06 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz maja 05, 2002 12:11 pm
Posty: 1685
Lokalizacja: Wrocław
Idzik pisze:
Mała poprawka ISDN umożliwia transfer 64kb/s, przy wykorzystaniu jednego kanału i 128kb/s przy dwóch kanałach [oczko]

no ciekawe ale ja mam 115 i to przy jednym kanale :)

_________________
pozdrawia:
.:Pszczoła:.
W115 2.0 '71; W123 2.3E '83; W124 3.0D '89, W201 2.0E '89


Na górę
 Tytuł:
Post: wt wrz 16, 2003 7:54 am 
Offline
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lip 14, 2002 6:38 pm
Posty: 5464
Lokalizacja: Warszawa
Pszczola pisze:
no ciekawe ale ja mam 115 i to przy jednym kanale :)


No ciekawe... [zlosnik]

_________________
MB W123 230E '80 Chinablau & W123 230 '77 Saharagelb
MB GLC 220d 4MATIC - plastik na co dzień ;)
Prezes MB/8 Club Poland
"Chcę umrzeć spokojnie, we śnie - tak jak mój znajomy, a nie wrzeszcząc z
przerażenia - tak jak jego pasażerowie."


Na górę
 Tytuł:
Post: pt wrz 19, 2003 12:06 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw kwie 24, 2003 10:02 pm
Posty: 178
Lokalizacja: Łódź
Pszczola pisze:
512kb/s to się ma jak się używa lipnego oprogramowania Tepsy. Jak się używa zwykłego Winblows’kiego to transfer dochodzi nawet do 630kb/s !!!!
na ISDN jest to samo. ( 56kb/s i 115kb/s )


A moze mi coś poradzisz, mam SDI, moze jakies inne oprogramowanie?

_________________
Pozdrawiam
Sobiecha
MB W201 2.0D 86r.

Pan Bóg stworzył kobiete.... a Niemcy Mercedesa


Na górę
 Tytuł:
Post: pt wrz 19, 2003 9:36 am 
Offline
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lip 14, 2002 6:38 pm
Posty: 5464
Lokalizacja: Warszawa
A tak a propos - dostałem ostatnio takiego maila:

wg niezadowolonego klienta Telekomunikacji Polskiej; oparte na faktach,
które wydarzyły się w pierwszym tygodniu września 2003 r.

KROK 1. Zgłosiłem chęć posiadania Neostrady na stronie
www.neostrada.pl.
Ucieszyłem się.
KROK 2. Minęło kilka dni. Cierpliwie czekałem, aż ktoś z TP zadzwoni do
mnie
i poinformuje o przyjęciu zgłoszenia (w zgłoszeniu podałem swój numer
kontaktowy). Nie zadzwonił nikt, więc ja zadzwoniłem do TP pod numer 0
800
102 102 i dowiedziałem się, że moja linia jest już od kilku dni
„scrossowana” (cokolwiek miałoby to znaczyć) i czeka na
podłączenie
urządzeń
niezbędnych do aktywacji Neostrady. Dowiedziałem się również, że jeśli
jestem właścicielem linii, sprzęt mogę odebrać w dowolnym Telepunkcie.
Na
pytanie: „Gdzie w Warszawie znajdują się Telepunkty?” pani z
infolinii nie
była w stanie odpowiedzieć. Jako, że właścicielem nie byłem, musiałem
załatwić od właściciela odpowiednie upoważnienie. Upoważnienie
załatwiłem.
KROK 3. Znalazłem ów Telepunkt (Świętokrzyska/Nowy Świat). Przede
mną stał
tylko jeden człowiek. Pomyślałem: „Pójdzie szybko...”. Dlaczego
tak
pomyślałem...? Po 45 minutach zwolniło się jedno stanowisko.
Podszedłem do
niego, przedłożyłem upoważnienie i dowiedziałem się, że podpis
właściciela
musi być poświadczony notarialnie. Do domu wróciłem bardzo smutny.
KROK 4. Poprosiłem właściciela, aby osobiście zgłosił się do Telepunktu i
wszystkie formalności załatwił za mnie. O notariuszu zapomniałem
natychmiast. Właściciel zgodził się bardzo chętnie, a następnego dnia
przyniósł mi pakiet instalacyjny Neostrady, który załatwiał, bagatela, ok.
60 minut ponieważ w Telepunkcie przy Świętokrzyskiej zawiesił się
system.
Dobrze, że mnie przy tym nie było.
KROK 5. Zadzwoniłem pod numer 0 800 102 102 z zapytaniem, czy moja
linia
jest gotowa na przyjęcie Neostrady. Pani z infolinii powiedziała, że nie
jest i teraz nie mam na co liczyć, bo w weekend monterzy nie pracują,
więc
najwcześniej we wtorek, środę... Poszedłem spać.
KROK 6. Środa. Zadzwoniłem pod numer 0 800 102 102 z zapytaniem,
czy moja
linia jest gotowa na przyjęcie Neostrady. Pan z infolinii sprawdził i
powiedział, że moja linia nie jest nawet „scrossowana”.
Stanowczo
upierałem
się przy ponownym sprawdzeniu mojej linii, ponieważ zapewniano mnie
wcześniej, że linia jest „scrossowana” od 28 sierpnia! Pan
sprawdził i
przyznał mi rację. Mało tego, powiedział, że mogę już podłączyć
Neostradę.
Dawno się tak nie cieszyłem.
KROK 7. Przyjechałem do domu i pilnie śledząc instrukcję, instalowałem
Neostradę. Po rzeczywiście krótkim procesie instalacji (samo się zrobiło)
okazało się, że na modemie nie pali się bardzo ważna lampka ADSL.
Pomyślałem: „Zadzwonię po pomoc...” Dlaczego tak pomyślałem?
KROK 8. Zadzwoniłem pod numer 0 800 102 102. Choć to może wydać
się
niewiarygodne, czekałem 20 minut aż ktoś podniesie słuchawkę.
Doczekałem
się! Wyjaśniłem, że na moim modemie po instalacji i podłączeniu go do
aktywnej linii nie świeci się lampka ADSL. O aktywności linii zapewniano
mnie kilka razy – gdyby było inaczej, nie instalowałbym Neostrady
tylko
cierpliwie czekał na aktywność linii. Pan z infolinii nie wiedział, jak mi
pomóc, a jak powiedziałem, że pracuję na Macintoshu i do niego właśnie
ma
być podłączona Neostrada, to zamilkł na kilka sekund, po czym poprosił,
abym
poczekał i zniknął z eteru na jakieś 5 minut. Jego diagnoza była taka:
„Odłączyć modem, restartować komputer i powinno być dobrze.” To
takie
proste
i oczywiste... Podziękowałem, odłączyłem, restartowałem, podłączyłem i
poszedłem spać. Lampka ADSL nawet nie mrugnęła.
KROK 9. W nocy śniła mi się Neostrada. W Polsce nigdy takiej nie
widziałem.
KROK 10. Następnego dnia wieczorem zadzwoniłem ponownie pod numer
0 800 102
102 i innemu panu naświetliłem mój problem. Pan stwierdził, że modem
jest
uszkodzony i mogę go wymienić na nowy. Na miłość boską, nie ja tylko
właściciel numeru! Mogę oczywiście skorzystać z instalatora, ale jeśli
okaże
się, że to ja uszkodziłem modem – będę płacił 400 PLN. Przestraszyłem
się.
KROK 11. Kolega z pracy zasugerował ściągnięcie ze strony SAGEM
(producenta
modemów dla Neostrady) aktualnych sterowników. Ściągnąłem,
zainstalowałem i
nic.
KROK 12. Postanowiłem sprawdzić modem. Zadzwoniłem pod numer 0
800 102 102 i
dowiedziałem się, że mogę sprawdzić jego działanie w dowolnym
Telepunkcie
lub w byłych biurach obsługi klienta. Pani podała mi wszystkie adresy
Telepunktów i miejsc, gdzie mogę sprawdzić modem (służę obszerną listą
wszystkim niekompetentnym bęcwałom siedzącym na infolinii 0 800 102
102).
Wybrałem najbliższy taki punkt przy Przybyszewskiego 20. Pojechałem
tam,
opowiedziałem o swoim modemowym problemie i usłyszałem, że na
infolinii
zostałem wprowadzony w błąd, ponieważ „...modemów nie
sprawdzamy”.
Wybiegłem
stamtąd rozgoryczony i postanowiłem rozstać się z Neostradą raz na
zawsze.
KROK 13. Zadzwoniłem na infolinię 0 800 102 102 i zapytałem, co trzeba
zrobić, aby zrezygnować z usługi Neostrada. To było zdecydowanie
prostsze,
niż zgłoszenie chęci jej posiadania. Zadzwoniłem do właściciela i
umówiłem
się na rezygnację w Telepunkcie przy Świętokrzyskiej. To chyba była
mądra
decyzja.
KROK 14. Poranek. Wsiadłem w samochód i pojechałem do Telepunktu
na
spotkanie w sprawie rezygnacji. Zadzwoniła komórka: „Dzień dobry.
Jestem
instalatorem z Telekomunikacji Polskiej, dzwonię w sprawie instalacji
Neostrady u pana w domu. Stoję teraz pod klatką, ale nikt nie
otwiera.”
Zdębiałem! „A kto pana ze mną umawiał?” – zapytałem, nie
mogąc wyjść
z
osłupienia. „Jak to kto, Telekomunikacja Polska!” –
usłyszałem. Otoż,
zostałem umówiony z instalatorem między godz. 10 a 12, tylko że ja o
tym nic
nie wiedziałem. Stwierdziłem, że właśnie jestem kilka kroków od
zrezygnowania z tej usługi, której nie dane mi było nawet sprawdzić. Panu
monterowi było przykro.
KROK 15. W Telepunkcie bardzo sprawnie, razem z właścicielem,
rozwiązaliśmy
umowę o świadczenie usługi Neostrada. To nieprawda, że tylko to
Telekomunikacja Polska potrafi robić najszybciej i najlepiej. Pani w
Telepunkcie było przykro.

_________________
MB W123 230E '80 Chinablau & W123 230 '77 Saharagelb
MB GLC 220d 4MATIC - plastik na co dzień ;)
Prezes MB/8 Club Poland
"Chcę umrzeć spokojnie, we śnie - tak jak mój znajomy, a nie wrzeszcząc z
przerażenia - tak jak jego pasażerowie."


Na górę
 Tytuł:
Post: pt wrz 19, 2003 9:46 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw kwie 24, 2003 10:02 pm
Posty: 178
Lokalizacja: Łódź
Niezle. Ale ja to znam. Na SDI czekalem 6 mies. (prawie centrum lodzi) - bo nie mieli odp. urzadzen na centrali. Skonczylo sie na awanturze i "zjeb...u" dyrektora oddzialu - efekt: w ciagu 2 tyg. bylo SDI.
Znajomy tez sobie zalozyl, bardzo szybko mu to zalatwili, ale: 7 dni czekal na niby podlaczenie u nich. Jak przyjechalem do niego to byl zalamany. Wiec wykonalem tel. od razu do dyrektora, a trafilem na asystentke - ambitna i za 20 min przyjechala ekipa technikow i wymienili modem :). Jaja przed nimi byly niezle, np: kolega uziemnial komputer :) (jedna z rad infolini)

_________________
Pozdrawiam

Sobiecha

MB W201 2.0D 86r.



Pan Bóg stworzył kobiete.... a Niemcy Mercedesa


Na górę
 Tytuł:
Post: pt wrz 19, 2003 9:50 am 
Offline
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lip 14, 2002 6:38 pm
Posty: 5464
Lokalizacja: Warszawa
I pomyśleć, ze miałem Internet z kablówki już po 3 dniach od zgłoszenia telefonicznego... [cool]

_________________
MB W123 230E '80 Chinablau & W123 230 '77 Saharagelb
MB GLC 220d 4MATIC - plastik na co dzień ;)
Prezes MB/8 Club Poland
"Chcę umrzeć spokojnie, we śnie - tak jak mój znajomy, a nie wrzeszcząc z
przerażenia - tak jak jego pasażerowie."


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl