MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://www.forum.w114-115.org.pl/

NEOSTRADA KTO MA?
https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=1&t=3668
Strona 1 z 2

Autor:  Rad.ek [ sob wrz 13, 2003 2:26 pm ]
Tytuł:  NEOSTRADA KTO MA?

j.w.
chciałbym założyć, jak by Ktoś miał, byłbym wdzięczny za wytłumaczenie
cennik czas itd itp

Autor:  elvis [ sob wrz 13, 2003 4:15 pm ]
Tytuł: 

cześć

Mam

Czas bez ograniczeń

W przypadku podpisania umowy na rok cena w tej chwili to 1 zł za aktywację i 150 zł miesięczny abonament.

Szybkość to 64 KB/s do ciebie i 16 KB/s od ciebie.

To chyba najważniejsze.

Autor:  Rad.ek [ sob wrz 13, 2003 4:41 pm ]
Tytuł: 

dzięki, co prawda te cyferki są dla mnie czarną magią ale rozumiem że polecasz [usmiech]

Autor:  elvis [ sob wrz 13, 2003 8:42 pm ]
Tytuł: 

Właściwie tak.

Mimo pewnych chwilowych problemów ze sprzętem TPSA, głównie z routerami ( za duży natłok ), choć te problemy zależą tez bardzo od twojej lokalizacji, a ściślej od centrali do której jesteś podłączony.

Autor:  adi [ sob wrz 13, 2003 11:11 pm ]
Tytuł: 

Jeśli mieszkasz na jakimś osiedlu to radził bym Ci poszukać jakiejś sieci osiedlowej. Może macie. Ja właśnie do takiej jestem podłączony i jestem, BARDZO zadowolony. Płacimy 50 zł miesięcznie i mamy 1MB/s na całą sieć. Jak ostatnio jeszcze mielismy 512Kb/s i ściągałem kilka teledysków na raz to miałem przepust ok 50-70 KB/s. Czyli bardzo dużo. A teraz jak mamy od 2 dni 1 MB no to już wszystko chodzi jak malina :D

Autor:  Rad.ek [ ndz wrz 14, 2003 4:38 pm ]
Tytuł: 

Niestety domki 4-rodz. i sama Polska bieda :cry:

Autor:  adi [ ndz wrz 14, 2003 9:04 pm ]
Tytuł: 

Szkoda :(

Autor:  Pszczola [ pn wrz 15, 2003 2:41 pm ]
Tytuł: 

512kb/s to się ma jak się używa lipnego oprogramowania Tepsy. Jak się używa zwykłego Winblows’kiego to transfer dochodzi nawet do 630kb/s !!!!
na ISDN jest to samo. ( 56kb/s i 115kb/s )

Autor:  Idzik [ pn wrz 15, 2003 7:36 pm ]
Tytuł: 

Mała poprawka ISDN umożliwia transfer 64kb/s, przy wykorzystaniu jednego kanału i 128kb/s przy dwóch kanałach [oczko]

Autor:  Pszczola [ wt wrz 16, 2003 12:06 am ]
Tytuł: 

Idzik pisze:
Mała poprawka ISDN umożliwia transfer 64kb/s, przy wykorzystaniu jednego kanału i 128kb/s przy dwóch kanałach [oczko]

no ciekawe ale ja mam 115 i to przy jednym kanale :)

Autor:  Idzik [ wt wrz 16, 2003 7:54 am ]
Tytuł: 

Pszczola pisze:
no ciekawe ale ja mam 115 i to przy jednym kanale :)


No ciekawe... [zlosnik]

Autor:  Sobiecha [ pt wrz 19, 2003 12:06 am ]
Tytuł: 

Pszczola pisze:
512kb/s to się ma jak się używa lipnego oprogramowania Tepsy. Jak się używa zwykłego Winblows’kiego to transfer dochodzi nawet do 630kb/s !!!!
na ISDN jest to samo. ( 56kb/s i 115kb/s )


A moze mi coś poradzisz, mam SDI, moze jakies inne oprogramowanie?

Autor:  Idzik [ pt wrz 19, 2003 9:36 am ]
Tytuł: 

A tak a propos - dostałem ostatnio takiego maila:

wg niezadowolonego klienta Telekomunikacji Polskiej; oparte na faktach,
które wydarzyły się w pierwszym tygodniu września 2003 r.

KROK 1. Zgłosiłem chęć posiadania Neostrady na stronie
www.neostrada.pl.
Ucieszyłem się.
KROK 2. Minęło kilka dni. Cierpliwie czekałem, aż ktoś z TP zadzwoni do
mnie
i poinformuje o przyjęciu zgłoszenia (w zgłoszeniu podałem swój numer
kontaktowy). Nie zadzwonił nikt, więc ja zadzwoniłem do TP pod numer 0
800
102 102 i dowiedziałem się, że moja linia jest już od kilku dni
„scrossowana” (cokolwiek miałoby to znaczyć) i czeka na
podłączenie
urządzeń
niezbędnych do aktywacji Neostrady. Dowiedziałem się również, że jeśli
jestem właścicielem linii, sprzęt mogę odebrać w dowolnym Telepunkcie.
Na
pytanie: „Gdzie w Warszawie znajdują się Telepunkty?” pani z
infolinii nie
była w stanie odpowiedzieć. Jako, że właścicielem nie byłem, musiałem
załatwić od właściciela odpowiednie upoważnienie. Upoważnienie
załatwiłem.
KROK 3. Znalazłem ów Telepunkt (Świętokrzyska/Nowy Świat). Przede
mną stał
tylko jeden człowiek. Pomyślałem: „Pójdzie szybko...”. Dlaczego
tak
pomyślałem...? Po 45 minutach zwolniło się jedno stanowisko.
Podszedłem do
niego, przedłożyłem upoważnienie i dowiedziałem się, że podpis
właściciela
musi być poświadczony notarialnie. Do domu wróciłem bardzo smutny.
KROK 4. Poprosiłem właściciela, aby osobiście zgłosił się do Telepunktu i
wszystkie formalności załatwił za mnie. O notariuszu zapomniałem
natychmiast. Właściciel zgodził się bardzo chętnie, a następnego dnia
przyniósł mi pakiet instalacyjny Neostrady, który załatwiał, bagatela, ok.
60 minut ponieważ w Telepunkcie przy Świętokrzyskiej zawiesił się
system.
Dobrze, że mnie przy tym nie było.
KROK 5. Zadzwoniłem pod numer 0 800 102 102 z zapytaniem, czy moja
linia
jest gotowa na przyjęcie Neostrady. Pani z infolinii powiedziała, że nie
jest i teraz nie mam na co liczyć, bo w weekend monterzy nie pracują,
więc
najwcześniej we wtorek, środę... Poszedłem spać.
KROK 6. Środa. Zadzwoniłem pod numer 0 800 102 102 z zapytaniem,
czy moja
linia jest gotowa na przyjęcie Neostrady. Pan z infolinii sprawdził i
powiedział, że moja linia nie jest nawet „scrossowana”.
Stanowczo
upierałem
się przy ponownym sprawdzeniu mojej linii, ponieważ zapewniano mnie
wcześniej, że linia jest „scrossowana” od 28 sierpnia! Pan
sprawdził i
przyznał mi rację. Mało tego, powiedział, że mogę już podłączyć
Neostradę.
Dawno się tak nie cieszyłem.
KROK 7. Przyjechałem do domu i pilnie śledząc instrukcję, instalowałem
Neostradę. Po rzeczywiście krótkim procesie instalacji (samo się zrobiło)
okazało się, że na modemie nie pali się bardzo ważna lampka ADSL.
Pomyślałem: „Zadzwonię po pomoc...” Dlaczego tak pomyślałem?
KROK 8. Zadzwoniłem pod numer 0 800 102 102. Choć to może wydać
się
niewiarygodne, czekałem 20 minut aż ktoś podniesie słuchawkę.
Doczekałem
się! Wyjaśniłem, że na moim modemie po instalacji i podłączeniu go do
aktywnej linii nie świeci się lampka ADSL. O aktywności linii zapewniano
mnie kilka razy – gdyby było inaczej, nie instalowałbym Neostrady
tylko
cierpliwie czekał na aktywność linii. Pan z infolinii nie wiedział, jak mi
pomóc, a jak powiedziałem, że pracuję na Macintoshu i do niego właśnie
ma
być podłączona Neostrada, to zamilkł na kilka sekund, po czym poprosił,
abym
poczekał i zniknął z eteru na jakieś 5 minut. Jego diagnoza była taka:
„Odłączyć modem, restartować komputer i powinno być dobrze.” To
takie
proste
i oczywiste... Podziękowałem, odłączyłem, restartowałem, podłączyłem i
poszedłem spać. Lampka ADSL nawet nie mrugnęła.
KROK 9. W nocy śniła mi się Neostrada. W Polsce nigdy takiej nie
widziałem.
KROK 10. Następnego dnia wieczorem zadzwoniłem ponownie pod numer
0 800 102
102 i innemu panu naświetliłem mój problem. Pan stwierdził, że modem
jest
uszkodzony i mogę go wymienić na nowy. Na miłość boską, nie ja tylko
właściciel numeru! Mogę oczywiście skorzystać z instalatora, ale jeśli
okaże
się, że to ja uszkodziłem modem – będę płacił 400 PLN. Przestraszyłem
się.
KROK 11. Kolega z pracy zasugerował ściągnięcie ze strony SAGEM
(producenta
modemów dla Neostrady) aktualnych sterowników. Ściągnąłem,
zainstalowałem i
nic.
KROK 12. Postanowiłem sprawdzić modem. Zadzwoniłem pod numer 0
800 102 102 i
dowiedziałem się, że mogę sprawdzić jego działanie w dowolnym
Telepunkcie
lub w byłych biurach obsługi klienta. Pani podała mi wszystkie adresy
Telepunktów i miejsc, gdzie mogę sprawdzić modem (służę obszerną listą
wszystkim niekompetentnym bęcwałom siedzącym na infolinii 0 800 102
102).
Wybrałem najbliższy taki punkt przy Przybyszewskiego 20. Pojechałem
tam,
opowiedziałem o swoim modemowym problemie i usłyszałem, że na
infolinii
zostałem wprowadzony w błąd, ponieważ „...modemów nie
sprawdzamy”.
Wybiegłem
stamtąd rozgoryczony i postanowiłem rozstać się z Neostradą raz na
zawsze.
KROK 13. Zadzwoniłem na infolinię 0 800 102 102 i zapytałem, co trzeba
zrobić, aby zrezygnować z usługi Neostrada. To było zdecydowanie
prostsze,
niż zgłoszenie chęci jej posiadania. Zadzwoniłem do właściciela i
umówiłem
się na rezygnację w Telepunkcie przy Świętokrzyskiej. To chyba była
mądra
decyzja.
KROK 14. Poranek. Wsiadłem w samochód i pojechałem do Telepunktu
na
spotkanie w sprawie rezygnacji. Zadzwoniła komórka: „Dzień dobry.
Jestem
instalatorem z Telekomunikacji Polskiej, dzwonię w sprawie instalacji
Neostrady u pana w domu. Stoję teraz pod klatką, ale nikt nie
otwiera.”
Zdębiałem! „A kto pana ze mną umawiał?” – zapytałem, nie
mogąc wyjść
z
osłupienia. „Jak to kto, Telekomunikacja Polska!” –
usłyszałem. Otoż,
zostałem umówiony z instalatorem między godz. 10 a 12, tylko że ja o
tym nic
nie wiedziałem. Stwierdziłem, że właśnie jestem kilka kroków od
zrezygnowania z tej usługi, której nie dane mi było nawet sprawdzić. Panu
monterowi było przykro.
KROK 15. W Telepunkcie bardzo sprawnie, razem z właścicielem,
rozwiązaliśmy
umowę o świadczenie usługi Neostrada. To nieprawda, że tylko to
Telekomunikacja Polska potrafi robić najszybciej i najlepiej. Pani w
Telepunkcie było przykro.

Autor:  Sobiecha [ pt wrz 19, 2003 9:46 am ]
Tytuł: 

Niezle. Ale ja to znam. Na SDI czekalem 6 mies. (prawie centrum lodzi) - bo nie mieli odp. urzadzen na centrali. Skonczylo sie na awanturze i "zjeb...u" dyrektora oddzialu - efekt: w ciagu 2 tyg. bylo SDI.
Znajomy tez sobie zalozyl, bardzo szybko mu to zalatwili, ale: 7 dni czekal na niby podlaczenie u nich. Jak przyjechalem do niego to byl zalamany. Wiec wykonalem tel. od razu do dyrektora, a trafilem na asystentke - ambitna i za 20 min przyjechala ekipa technikow i wymienili modem :). Jaja przed nimi byly niezle, np: kolega uziemnial komputer :) (jedna z rad infolini)

Autor:  Idzik [ pt wrz 19, 2003 9:50 am ]
Tytuł: 

I pomyśleć, ze miałem Internet z kablówki już po 3 dniach od zgłoszenia telefonicznego... [cool]

Strona 1 z 2 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/