MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
NEOSTRADA KTO MA? https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=1&t=3668 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | Rad.ek [ sob wrz 13, 2003 2:26 pm ] |
Tytuł: | NEOSTRADA KTO MA? |
j.w. chciałbym założyć, jak by Ktoś miał, byłbym wdzięczny za wytłumaczenie cennik czas itd itp |
Autor: | elvis [ sob wrz 13, 2003 4:15 pm ] |
Tytuł: | |
cześć Mam Czas bez ograniczeń W przypadku podpisania umowy na rok cena w tej chwili to 1 zł za aktywację i 150 zł miesięczny abonament. Szybkość to 64 KB/s do ciebie i 16 KB/s od ciebie. To chyba najważniejsze. |
Autor: | Rad.ek [ sob wrz 13, 2003 4:41 pm ] |
Tytuł: | |
dzięki, co prawda te cyferki są dla mnie czarną magią ale rozumiem że polecasz ![]() |
Autor: | elvis [ sob wrz 13, 2003 8:42 pm ] |
Tytuł: | |
Właściwie tak. Mimo pewnych chwilowych problemów ze sprzętem TPSA, głównie z routerami ( za duży natłok ), choć te problemy zależą tez bardzo od twojej lokalizacji, a ściślej od centrali do której jesteś podłączony. |
Autor: | adi [ sob wrz 13, 2003 11:11 pm ] |
Tytuł: | |
Jeśli mieszkasz na jakimś osiedlu to radził bym Ci poszukać jakiejś sieci osiedlowej. Może macie. Ja właśnie do takiej jestem podłączony i jestem, BARDZO zadowolony. Płacimy 50 zł miesięcznie i mamy 1MB/s na całą sieć. Jak ostatnio jeszcze mielismy 512Kb/s i ściągałem kilka teledysków na raz to miałem przepust ok 50-70 KB/s. Czyli bardzo dużo. A teraz jak mamy od 2 dni 1 MB no to już wszystko chodzi jak malina |
Autor: | Rad.ek [ ndz wrz 14, 2003 4:38 pm ] |
Tytuł: | |
Niestety domki 4-rodz. i sama Polska bieda ![]() |
Autor: | adi [ ndz wrz 14, 2003 9:04 pm ] |
Tytuł: | |
Szkoda ![]() |
Autor: | Pszczola [ pn wrz 15, 2003 2:41 pm ] |
Tytuł: | |
512kb/s to się ma jak się używa lipnego oprogramowania Tepsy. Jak się używa zwykłego Winblows’kiego to transfer dochodzi nawet do 630kb/s !!!! na ISDN jest to samo. ( 56kb/s i 115kb/s ) |
Autor: | Idzik [ pn wrz 15, 2003 7:36 pm ] |
Tytuł: | |
Mała poprawka ISDN umożliwia transfer 64kb/s, przy wykorzystaniu jednego kanału i 128kb/s przy dwóch kanałach ![]() |
Autor: | Pszczola [ wt wrz 16, 2003 12:06 am ] |
Tytuł: | |
Idzik pisze: Mała poprawka ISDN umożliwia transfer 64kb/s, przy wykorzystaniu jednego kanału i 128kb/s przy dwóch kanałach
![]() no ciekawe ale ja mam 115 i to przy jednym kanale ![]() |
Autor: | Idzik [ wt wrz 16, 2003 7:54 am ] |
Tytuł: | |
Pszczola pisze: no ciekawe ale ja mam 115 i to przy jednym kanale
![]() No ciekawe... ![]() |
Autor: | Sobiecha [ pt wrz 19, 2003 12:06 am ] |
Tytuł: | |
Pszczola pisze: 512kb/s to się ma jak się używa lipnego oprogramowania Tepsy. Jak się używa zwykłego Winblows’kiego to transfer dochodzi nawet do 630kb/s !!!!
na ISDN jest to samo. ( 56kb/s i 115kb/s ) A moze mi coś poradzisz, mam SDI, moze jakies inne oprogramowanie? |
Autor: | Idzik [ pt wrz 19, 2003 9:36 am ] |
Tytuł: | |
A tak a propos - dostałem ostatnio takiego maila: wg niezadowolonego klienta Telekomunikacji Polskiej; oparte na faktach, które wydarzyły się w pierwszym tygodniu września 2003 r. KROK 1. Zgłosiłem chęć posiadania Neostrady na stronie www.neostrada.pl. Ucieszyłem się. KROK 2. Minęło kilka dni. Cierpliwie czekałem, aż ktoś z TP zadzwoni do mnie i poinformuje o przyjęciu zgłoszenia (w zgłoszeniu podałem swój numer kontaktowy). Nie zadzwonił nikt, więc ja zadzwoniłem do TP pod numer 0 800 102 102 i dowiedziałem się, że moja linia jest już od kilku dni „scrossowana” (cokolwiek miałoby to znaczyć) i czeka na podłączenie urządzeń niezbędnych do aktywacji Neostrady. Dowiedziałem się również, że jeśli jestem właścicielem linii, sprzęt mogę odebrać w dowolnym Telepunkcie. Na pytanie: „Gdzie w Warszawie znajdują się Telepunkty?” pani z infolinii nie była w stanie odpowiedzieć. Jako, że właścicielem nie byłem, musiałem załatwić od właściciela odpowiednie upoważnienie. Upoważnienie załatwiłem. KROK 3. Znalazłem ów Telepunkt (Świętokrzyska/Nowy Świat). Przede mną stał tylko jeden człowiek. Pomyślałem: „Pójdzie szybko...”. Dlaczego tak pomyślałem...? Po 45 minutach zwolniło się jedno stanowisko. Podszedłem do niego, przedłożyłem upoważnienie i dowiedziałem się, że podpis właściciela musi być poświadczony notarialnie. Do domu wróciłem bardzo smutny. KROK 4. Poprosiłem właściciela, aby osobiście zgłosił się do Telepunktu i wszystkie formalności załatwił za mnie. O notariuszu zapomniałem natychmiast. Właściciel zgodził się bardzo chętnie, a następnego dnia przyniósł mi pakiet instalacyjny Neostrady, który załatwiał, bagatela, ok. 60 minut ponieważ w Telepunkcie przy Świętokrzyskiej zawiesił się system. Dobrze, że mnie przy tym nie było. KROK 5. Zadzwoniłem pod numer 0 800 102 102 z zapytaniem, czy moja linia jest gotowa na przyjęcie Neostrady. Pani z infolinii powiedziała, że nie jest i teraz nie mam na co liczyć, bo w weekend monterzy nie pracują, więc najwcześniej we wtorek, środę... Poszedłem spać. KROK 6. Środa. Zadzwoniłem pod numer 0 800 102 102 z zapytaniem, czy moja linia jest gotowa na przyjęcie Neostrady. Pan z infolinii sprawdził i powiedział, że moja linia nie jest nawet „scrossowana”. Stanowczo upierałem się przy ponownym sprawdzeniu mojej linii, ponieważ zapewniano mnie wcześniej, że linia jest „scrossowana” od 28 sierpnia! Pan sprawdził i przyznał mi rację. Mało tego, powiedział, że mogę już podłączyć Neostradę. Dawno się tak nie cieszyłem. KROK 7. Przyjechałem do domu i pilnie śledząc instrukcję, instalowałem Neostradę. Po rzeczywiście krótkim procesie instalacji (samo się zrobiło) okazało się, że na modemie nie pali się bardzo ważna lampka ADSL. Pomyślałem: „Zadzwonię po pomoc...” Dlaczego tak pomyślałem? KROK 8. Zadzwoniłem pod numer 0 800 102 102. Choć to może wydać się niewiarygodne, czekałem 20 minut aż ktoś podniesie słuchawkę. Doczekałem się! Wyjaśniłem, że na moim modemie po instalacji i podłączeniu go do aktywnej linii nie świeci się lampka ADSL. O aktywności linii zapewniano mnie kilka razy – gdyby było inaczej, nie instalowałbym Neostrady tylko cierpliwie czekał na aktywność linii. Pan z infolinii nie wiedział, jak mi pomóc, a jak powiedziałem, że pracuję na Macintoshu i do niego właśnie ma być podłączona Neostrada, to zamilkł na kilka sekund, po czym poprosił, abym poczekał i zniknął z eteru na jakieś 5 minut. Jego diagnoza była taka: „Odłączyć modem, restartować komputer i powinno być dobrze.” To takie proste i oczywiste... Podziękowałem, odłączyłem, restartowałem, podłączyłem i poszedłem spać. Lampka ADSL nawet nie mrugnęła. KROK 9. W nocy śniła mi się Neostrada. W Polsce nigdy takiej nie widziałem. KROK 10. Następnego dnia wieczorem zadzwoniłem ponownie pod numer 0 800 102 102 i innemu panu naświetliłem mój problem. Pan stwierdził, że modem jest uszkodzony i mogę go wymienić na nowy. Na miłość boską, nie ja tylko właściciel numeru! Mogę oczywiście skorzystać z instalatora, ale jeśli okaże się, że to ja uszkodziłem modem – będę płacił 400 PLN. Przestraszyłem się. KROK 11. Kolega z pracy zasugerował ściągnięcie ze strony SAGEM (producenta modemów dla Neostrady) aktualnych sterowników. Ściągnąłem, zainstalowałem i nic. KROK 12. Postanowiłem sprawdzić modem. Zadzwoniłem pod numer 0 800 102 102 i dowiedziałem się, że mogę sprawdzić jego działanie w dowolnym Telepunkcie lub w byłych biurach obsługi klienta. Pani podała mi wszystkie adresy Telepunktów i miejsc, gdzie mogę sprawdzić modem (służę obszerną listą wszystkim niekompetentnym bęcwałom siedzącym na infolinii 0 800 102 102). Wybrałem najbliższy taki punkt przy Przybyszewskiego 20. Pojechałem tam, opowiedziałem o swoim modemowym problemie i usłyszałem, że na infolinii zostałem wprowadzony w błąd, ponieważ „...modemów nie sprawdzamy”. Wybiegłem stamtąd rozgoryczony i postanowiłem rozstać się z Neostradą raz na zawsze. KROK 13. Zadzwoniłem na infolinię 0 800 102 102 i zapytałem, co trzeba zrobić, aby zrezygnować z usługi Neostrada. To było zdecydowanie prostsze, niż zgłoszenie chęci jej posiadania. Zadzwoniłem do właściciela i umówiłem się na rezygnację w Telepunkcie przy Świętokrzyskiej. To chyba była mądra decyzja. KROK 14. Poranek. Wsiadłem w samochód i pojechałem do Telepunktu na spotkanie w sprawie rezygnacji. Zadzwoniła komórka: „Dzień dobry. Jestem instalatorem z Telekomunikacji Polskiej, dzwonię w sprawie instalacji Neostrady u pana w domu. Stoję teraz pod klatką, ale nikt nie otwiera.” Zdębiałem! „A kto pana ze mną umawiał?” – zapytałem, nie mogąc wyjść z osłupienia. „Jak to kto, Telekomunikacja Polska!” – usłyszałem. Otoż, zostałem umówiony z instalatorem między godz. 10 a 12, tylko że ja o tym nic nie wiedziałem. Stwierdziłem, że właśnie jestem kilka kroków od zrezygnowania z tej usługi, której nie dane mi było nawet sprawdzić. Panu monterowi było przykro. KROK 15. W Telepunkcie bardzo sprawnie, razem z właścicielem, rozwiązaliśmy umowę o świadczenie usługi Neostrada. To nieprawda, że tylko to Telekomunikacja Polska potrafi robić najszybciej i najlepiej. Pani w Telepunkcie było przykro. |
Autor: | Sobiecha [ pt wrz 19, 2003 9:46 am ] |
Tytuł: | |
Niezle. Ale ja to znam. Na SDI czekalem 6 mies. (prawie centrum lodzi) - bo nie mieli odp. urzadzen na centrali. Skonczylo sie na awanturze i "zjeb...u" dyrektora oddzialu - efekt: w ciagu 2 tyg. bylo SDI. Znajomy tez sobie zalozyl, bardzo szybko mu to zalatwili, ale: 7 dni czekal na niby podlaczenie u nich. Jak przyjechalem do niego to byl zalamany. Wiec wykonalem tel. od razu do dyrektora, a trafilem na asystentke - ambitna i za 20 min przyjechala ekipa technikow i wymienili modem ![]() ![]() |
Autor: | Idzik [ pt wrz 19, 2003 9:50 am ] |
Tytuł: | |
I pomyśleć, ze miałem Internet z kablówki już po 3 dniach od zgłoszenia telefonicznego... ![]() |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |