| MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
| no to dzisiaj zaliczyłem glebę CE :/ urwany sworzeń https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=1&t=37008 |
Strona 1 z 2 |
| Autor: | kruszyn [ pn lis 03, 2008 10:28 pm ] |
| Tytuł: | no to dzisiaj zaliczyłem glebę CE :/ urwany sworzeń |
Żeby było wesoło ... 10m od domu zachrobotało i tyle.. koło wlazło pod błotnik i koniec .. lowrider jak nic... potem już tylko laweta i do miejsca naprawy. Jak na razie do wymiany na pewno sworznie i na pewno błotnik przedni co dalej wyjdzie po zdjęciu koła i podniesieniu auta... A jutro rano miałem jechać do warsztatu w celu zdiagnozowania co dodatkowo przy okazji wymiany sworznia zmienić :/ Szczęście w nieszczęściu wczoraj złapałem gumę i po zmianie tegoż koła stwierdziliśmy że pojedziemy solniczką żonki do Szczecina... można sobie pogdybać jak by się to skończyło a skończyło by się na pewno smutno. Trzeby kilka zdrowasiek wyśpiewać leżąc krzyżem No i przestroga ... jak coś zacznie trzeszczeć nie ma co czekać ani dnia bo potem mogą być tego takie efekty Pozdrawiam |
|
| Autor: | roadrunner [ pn lis 03, 2008 10:50 pm ] |
| Tytuł: | |
kruszyn pisze: auto było na trzepaku i niestety żadnego luzu nie dało się wyczuć ...
A na tym forum bylo juz pisane kilkanaście razy, ze przy trzepaki nie sa w stanie wykryc luzów w tego typu zawieszeniach. Zmień mechanika. |
|
| Autor: | MERCEDES 4 EVER [ pn lis 03, 2008 11:06 pm ] |
| Tytuł: | |
Dokładnie- na szarpaku auto swoim cięzzarem dociska Sworzen i dupa blada.Poza tym jak jest sworzen na zatarciu to sie kreci jeszcze cięzej a nie ma luzow
|
|
| Autor: | filippo [ pn lis 03, 2008 11:45 pm ] |
| Tytuł: | |
Miałem kiedyś podobnie
Cały wątek o tej przygodzie |
|
| Autor: | zebda [ pn lis 03, 2008 11:57 pm ] |
| Tytuł: | |
Kruszyn a ze ostatnio deszcze padaja to pewnie nie bylo slychac zadnego piszczenia itp dzwiekow przy kreceniu kierownica prawda?
Jak na autach sie nie znam to jesli znow bede posiadal MB to sworznie to bedzie chyba jedyna rzecz ktora bede umial rozpoznawac ze juz sie konczy - Kruszyn teraz pewnie tez
|
|
| Autor: | _me: how_ [ wt lis 04, 2008 12:05 am ] |
| Tytuł: | |
Wujek, nie peniaj, w przyszłym roku ma jeździć po kraju coś jak mammobus i prześwietlać za darmo te sworznie, bo naród nie chce się badać, a co dopiero wymieniać coś, co nie wydaje z siebie dźwięków. |
|
| Autor: | MrBrutus [ wt lis 04, 2008 12:09 am ] |
| Tytuł: | |
To jak to sprawdzić na 100% ? U mnie trzeszczało i piszczało po deszczu wydawało mi się, że włąśnie na sworzniu. Na przeglądzie i trzepakach wszystko OK - tylko czy na pewno ? Sam próbowałem z kanału wkładać łyżkę między wachacz a zwrotnicę i podwarzać ale nie wiem z jaką siłą trzeba się przymierzyć do tego i czy lepiej na zdjętym kole i wiszącym wachaczu, czy na stojącym na kole aucie. |
|
| Autor: | kruszyn [ wt lis 04, 2008 8:58 am ] |
| Tytuł: | |
ale ja świetnie zdawałem sobie sprawę z tego że to sworzeń.. w niedzielę nie pojechaliśmy z żonką do ZS mecedesem właśnie z powodu trzeszczenia przy skręcaniu. Wcześniej było cicho niestety dlatego nic nie robiłem tym bardziej że jeszcze sprawdzałem to niedawno dla świętego spokoju... no i święty spokój ma ode mnie auto teraz:P A jak pisałem dzisiaj rano byłem już umówiony z mechanikiem na wymianę wszystkich 4 tak dla spokojniejszej psychiki... Niestety pech i tyle a z drugiej strony wielkie szczęście że przy prędkości zjeżdżania z krawężnika a nie w czasie jazdy. Po prostu zakres robót trochę się powiększy i koszty wzrosną poza tym wszystko prawie jak zaplanowane MrBrutus pisze: To jak to sprawdzić na 100% ? Sam próbowałem z kanału wkładać łyżkę między wachacz a zwrotnicę i podwarzać ale nie wiem z jaką siłą trzeba się przymierzyć do tego i czy lepiej na zdjętym kole i wiszącym wachaczu, czy na stojącym na kole aucie. mi to sprawdzali i na trzepaku i łyżką i nawet na zdjętym kole niestety ciężko to zdiagnozować bo ciasno tam jak jasna cholera. <br>Dodano po 14 minutach.:<br> filippo pisze:
u mnie aż tak brutalnie nie było tego widać ... za to mam teraz błotnik prawie jak od 500E/E500 |
|
| Autor: | roadrunner [ wt lis 04, 2008 10:55 pm ] |
| Tytuł: | |
kruszyn pisze: byłem już umówiony z mechanikiem na wymianę wszystkich 4 2 w wahaczach a te 2 pozostałe to w drzwiach pewnie Cytuj: To jak to sprawdzić na 100% ? Na kanale lub na podnośniku ( trzeba podeprzeć wahacz aby amortyzator nie był całkowicie rozciągniety) i normalnie kawałek metalu w postaci łoma miedzy wahacz a zwrotnice i sie patrzy czy nie ma luzu. kruszyn pisze: łyżką i nawet na zdjętym kole
Większe znaczenie od tego czy kolo jest zdjete czy nie ma miejsce podlożenia lewarka. Lewarek powinien byc podłożony pod wachacz tak aby zniwelowac siłe docisku sprężyny i rozluznić sworzeń. |
|
| Autor: | kruszyn [ śr lis 05, 2008 10:14 pm ] |
| Tytuł: | |
wstyd się przyznać ale cały czas przekonany byłem że są 4 po 2 na stronę - góra, dół:P a tu zonk Teraz muszę poszukać blacharz |
|
| Autor: | marcin280e [ śr lis 05, 2008 11:54 pm ] |
| Tytuł: | Re: no to dzisiaj zaliczyłem glebę CE :/ urwany sworzeń |
kruszyn pisze: Żeby było wesoło ... 10m od domu zachrobotało i tyle.. koło wlazło pod błotnik i koniec .. lowrider jak nic... potem już tylko laweta i do miejsca naprawy
E tam mogłeś dojechać... http://pl.youtube.com/watch?v=HpF6yT1a2Os
|
|
| Autor: | kruszyn [ czw lis 06, 2008 8:44 am ] |
| Tytuł: | |
huehue no w sumie ponoć mercedes nawet zepsuty jedzie |
|
| Autor: | roadrunner [ czw lis 06, 2008 9:28 am ] |
| Tytuł: | |
kruszyn pisze: wstyd się przyznać ale cały czas przekonany byłem że są 4 po 2 na stronę
tak miales w 126 |
|
| Autor: | kruszyn [ czw lis 06, 2008 9:46 am ] |
| Tytuł: | |
roadrunner pisze: kruszyn pisze: wstyd się przyznać ale cały czas przekonany byłem że są 4 po 2 na stronę tak miales w 126 no właśnie tak się zastanawiałem czy to wspomnienie z kijka czy z fiata 125p |
|
| Autor: | kruszyn [ wt lis 11, 2008 2:14 pm ] |
| Tytuł: | |
no i niby auto już sobie jeździ ale po deszczyku przy kręceniu kierownicą coś mi dalej popiskuje teraz z prawej strony..... jako że sworzeń wymieniony co to może być ?? (drążek środkowy nowy, końcówki też ok) ... |
|
| Strona 1 z 2 | Strefa czasowa UTC+01:00 |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |
|