| MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
| E39 540i manual '97 kusi mnie to V8... https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=1&t=37893 |
Strona 1 z 5 |
| Autor: | trocin [ wt gru 16, 2008 8:41 am ] |
| Tytuł: | E39 540i manual '97 kusi mnie to V8... |
Witam, czy da rade do BMW 540i '97 dolozyc szpere, czy trzeba caly dyfer od np. M5 zakladac? Pewnie jakies czujniki itp. tam sa i nie wiem czy to bedzie prosta sprawa... Chodzi o to, zeby auto baki na miejscu krecilo, bo jak nie ma blokady to czasem za szeroko go nosi
Jakbyscie mieli info albo namiary na kogos kto to zrobi-piszcie smialo Najlepiej okolice W-wy, Pulaw, Piotrkowa |
|
| Autor: | THC [ wt gru 16, 2008 9:00 am ] |
| Tytuł: | |
Szpera w E39 była montowana tylko w M5 i tylko ta pasuje . Most M5 ma przełożenie 3,15:1 .I takiego mostu szukaj.I od razu powodzenia i więcej tak ciekawych planów hehe |
|
| Autor: | trocin [ wt gru 16, 2008 9:57 am ] |
| Tytuł: | |
Hmmm... czyli jednak caly most trzeba zmienic... oki dzieki |
|
| Autor: | zebda [ wt gru 16, 2008 11:10 am ] |
| Tytuł: | |
A czegos tam zaspawac nie mozesz? Tak jak to robia Panowie w autach do driftu
|
|
| Autor: | Nilovitz [ wt gru 16, 2008 11:20 am ] |
| Tytuł: | |
czyzby pasowal most od poloneza? pardon, od żuka pasuje, jest duzy i mocny |
|
| Autor: | MERCEDES 4 EVER [ wt gru 16, 2008 4:21 pm ] |
| Tytuł: | |
Nilovitz pisze: czyzby pasowal most od poloneza? pardon, od żuka pasuje, jest duzy i mocny
Nilo jak zwykle fachowo i merytorycznie |
|
| Autor: | trocin [ wt gru 16, 2008 4:29 pm ] |
| Tytuł: | |
Nilo - wez sie lepiej do jakiejs konkretnej roboty a nie zasmiecasz forum, masz chyba za duzo wolnego czasu Most od M5 juz kupiony, (2300zł) jutro montaz, ale bedzie jazda
|
|
| Autor: | BoogieCE [ wt gru 16, 2008 10:08 pm ] |
| Tytuł: | |
W E32 mam szperę i jest razem z mostem |
|
| Autor: | Grigorij [ śr gru 17, 2008 12:32 am ] |
| Tytuł: | |
BoogieCE pisze: W E32 mam szperę i jest razem z mostem
A jak miała by być? Osobno? Szpera to po prostu dodatkowe sprzęgiełka w środku mechanizmu różnicowego. Ja ma szperę w e23, ale same sprzęgła brałem od e28 (535i), ponieważ moja szpera była uszkodzona, poprzedni właściciel zalał ją hipolem
|
|
| Autor: | trocin [ śr gru 17, 2008 5:09 pm ] |
| Tytuł: | |
Okazalo sie ze oprocz mostu trzeba bylo zmienic przeguby i wal (od M5 jest dluzszy) ale warto bylo, teraz baki w miejscu
|
|
| Autor: | beet [ śr gru 17, 2008 5:39 pm ] |
| Tytuł: | |
trocin pisze: ale warto bylo, teraz baki w miejscu
Za takie pieniadze? Puszka fasoli i polowa populacji jest w stanie zrobic to samo
|
|
| Autor: | BoogieCE [ śr gru 17, 2008 7:26 pm ] |
| Tytuł: | |
Grigorij pisze: A jak miała by być? Osobno?
oj skrót myślowy, chodziło mi że trzeba most wymienić |
|
| Autor: | trocin [ czw gru 18, 2008 8:09 am ] |
| Tytuł: | |
Szpera zostala zalozona zeby mozna bylo bardziej poszalec, jezdzilem M5 za szpera i jest spora roznica, a 540i fabrycznie nie miala szpery to teraz juz ma |
|
| Autor: | Popey [ czw gru 18, 2008 8:10 pm ] |
| Tytuł: | |
Trocin masz filmik z katowania tylnonapędowca? |
|
| Autor: | trocin [ czw gru 18, 2008 8:56 pm ] |
| Tytuł: | |
Beemce jeszcze nie nakrecilem filmu, mam pare zdjec z telefonu ale kiepskiej jakosci, przed zalozeniem szpery... Mam filmiki nagrane telefonem z palenia gumy qpeta i moze kiedys je wrzuce
|
|
| Strona 1 z 5 | Strefa czasowa UTC+01:00 |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |
|