MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest śr lip 30, 2025 5:54 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna
Autor Wiadomość
Post: wt wrz 30, 2003 12:39 am 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr lis 27, 2002 6:40 pm
Posty: 4100
Lokalizacja: Polska
Witam,

Najpierw ginie z naski, niepowtarzalny jaguarek (ponoc wzgledy bezpieczenstwa), pozniej na IAA nowy model, ma pokryte progi, srokiem wprost z pl125 - chropowaty baranek i na to lakier, co wygladalo conajmniej troche dziwnie, a dzis w radiu reklama Jagi z silnikiem Diesla. Co by nie mowic o nowoczenych dieslach, zabezpieczeniu antykorozyjnym made in Ford i bezpieczenstwie, to juz nie ta Jaga, ktorej starsze egzemparze zachwycaja oko i ucho.

Obrazek
Obrazek
Obrazek

_________________
w123


Na górę
 Tytuł:
Post: wt wrz 30, 2003 10:26 am 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 26, 2003 12:24 pm
Posty: 7489
Lokalizacja: WWL
Myślę, że wprowadzenie silników diesla było nieuniknione - takie czasy, a diesle coraz lepsze. Jak BMW wprowadziło silnik wysokoprężny, to też był rumor że to już nie BMW, a dzisiej po kilkunastu latach Beemka tds to normalka. Ale co do designu to zgadzam się w 100% - gdzieś zostały zatracone korzenie i styl Jaguara. Ale za to legendarną awaryjność i dziadowskie wykonanie Ford postanowił zostawić jako aspekty historyczne [zlosnik] [zlosnik] ;)

_________________
pzdr - Maciek
41 Buick Special x2, 49 Chevy "Deratyzator", 50 Olds "Patton", 53 Chevy Bel Air, 55 Chevy 3800 panel, 70 Chevy Impala conv, 77 Chevy Monte Carlo, 87 Chevy G20, 89 Chevy K5, 03 Chevy S10 = 86 garow, 59.7 L, 2480KM


Na górę
 Tytuł:
Post: wt wrz 30, 2003 2:22 pm 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr lis 27, 2002 6:40 pm
Posty: 4100
Lokalizacja: Polska
Bukol pisze:
Ale za to legendarną awaryjność i dziadowskie wykonanie Ford postanowił zostawić jako aspekty historyczne [zlosnik] [zlosnik] ;)


Az tak bardzo Ford sie chyba nie poswiecil w tym wzgledzie [zlosnik]

_________________
w123


Na górę
 Tytuł:
Post: wt wrz 30, 2003 2:34 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 26, 2003 12:24 pm
Posty: 7489
Lokalizacja: WWL
laudan pisze:
Bukol pisze:
Ale za to legendarną awaryjność i dziadowskie wykonanie Ford postanowił zostawić jako aspekty historyczne [zlosnik] [zlosnik] ;)


Az tak bardzo Ford sie chyba nie poswiecil w tym wzgledzie [zlosnik]


Na tak - trudnego zadanie nie mieli, a i doświadczenie spore ;)

_________________
pzdr - Maciek
41 Buick Special x2, 49 Chevy "Deratyzator", 50 Olds "Patton", 53 Chevy Bel Air, 55 Chevy 3800 panel, 70 Chevy Impala conv, 77 Chevy Monte Carlo, 87 Chevy G20, 89 Chevy K5, 03 Chevy S10 = 86 garow, 59.7 L, 2480KM


Na górę
 Tytuł:
Post: wt wrz 30, 2003 3:28 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt cze 03, 2003 8:50 pm
Posty: 798
Lokalizacja: Warszawa
Mercedes od zawsze był kojarzony z dieselkami, ale Jaguar tylko z cztero lub pięciolitrowymi silnikami BENZYNOWYMI. Stracił wszystko!

_________________
W116 450SE 75' -"Niunia"-na emeryturze.
W116 280SE 75'-"Manual"-sprzedam(3500zł)
Opel Kadett 1,3S 81' - "Kwadrat" - kupiony z przebiegiem 18Kkm w stanie idealnym
503 076 116


Na górę
 Tytuł:
Post: wt wrz 30, 2003 5:35 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 26, 2003 12:24 pm
Posty: 7489
Lokalizacja: WWL
Luk pisze:
Mercedes od zawsze był kojarzony z dieselkami, ale Jaguar tylko z cztero lub pięciolitrowymi silnikami BENZYNOWYMI. Stracił wszystko!


Ja zawsze kojarzyłem Jaguara z typowo brytyjską elegancją (do połowy lat '80 i do wczesnych '90 - Daimler Double Six). Niezależnie od silników. Skoro Mercedesowi wypada robić A klasę i "sportowe" coupe z common railem, to dlaczego Fordowi nie wypada robić Jaguara z dieslem? Takie czasy - dziś mało kto kupi noweV8 lub V12.
Koniec klasycznego Jaguara to nie zastosowanie takiej czy innej jednostki napędowej, tylko design - gdy pod koniec lat 80-tych zaprezentowano nowy model (z prostokątnymi lampami z przodu i z tyłu).

_________________
pzdr - Maciek
41 Buick Special x2, 49 Chevy "Deratyzator", 50 Olds "Patton", 53 Chevy Bel Air, 55 Chevy 3800 panel, 70 Chevy Impala conv, 77 Chevy Monte Carlo, 87 Chevy G20, 89 Chevy K5, 03 Chevy S10 = 86 garow, 59.7 L, 2480KM


Na górę
 Tytuł:
Post: wt wrz 30, 2003 8:50 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 07, 2002 8:23 pm
Posty: 1547
Lokalizacja: karlikowo, sopot
Jakos na diesle pod maska niektorych limuzyn Jaguara jestem w stanie przymknac oko, zwlaszcza ze nowoczesne jednostki wysokoprezne nie maja wiele wspolnego z odpowiednikami chocby z MB/8 - nie sa ani slabe, ani malo elastyczne, ani nieekologiczne a do tego sa bardzo oszczedne. Jednak zaupelnie nie widze ich a serii XK.
Natomiast wprowadzenie pierwszego kombi w historii Jaguara (Frankfurt 2003 - Jaguar X-Type Estate, sprzedaz od wiosny przyszlego roku) nie bedzie latwe dla moich oczu. Coz, kiedys nie bylo Mercedesa T, nie bylo pieknych BMW Touring, nie bylo atrakcyjnych Audi Avant, nie bylo tez seksownych Alf Sportwagon, byly za to toporne VW1600... Do dnia dzisiejszego wiele sie zmienilo, jak widac kombi tez sie moga podobac (czetokroc wygladaja wiele lepiej niz blizniacze sedany). Jednak niektorym nie przystoi noszenie zbyt ekstrawaganckich nadwozi. Jaguar powinien zostac konserwatywnym.
PS. XJS (Lynx) jako trzydrzwiowe kombi wyglada apetycznie [zlosnik]

_________________
Michał

[url=http://tinyurl.com/ynncqo]C wie cool[/url]
[url=http://tinyurl.com/yqlveg]T wie toll[/url]
[url=http://tinyurl.com/29p2sb]V wie volksschubkarre[/url]
[url=http://tinyurl.com/26282p]W wie... volvo[/url]


Na górę
 Tytuł:
Post: śr paź 01, 2003 10:45 am 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 26, 2003 12:24 pm
Posty: 7489
Lokalizacja: WWL
To w XK też ma być diesel???
Firma Arden od wielu lat przerabia Jagi na kombi, w tym także XJS.

_________________
pzdr - Maciek
41 Buick Special x2, 49 Chevy "Deratyzator", 50 Olds "Patton", 53 Chevy Bel Air, 55 Chevy 3800 panel, 70 Chevy Impala conv, 77 Chevy Monte Carlo, 87 Chevy G20, 89 Chevy K5, 03 Chevy S10 = 86 garow, 59.7 L, 2480KM


Na górę
 Tytuł:
Post: śr paź 01, 2003 12:50 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 07, 2002 8:23 pm
Posty: 1547
Lokalizacja: karlikowo, sopot
Bukol pisze:
To w XK też ma być diesel???


Mam nadzieje, ze nie [zlosnik] Choc sadzac po tym, co wyczynia konkurencja, wielu rzeczy mozna sie spodziewac...
Co do Ardena, rzeczywiscie oni tez maja w ofercie obok tuningu calej gamy Jagow, takze nazwijmy to nadwozia specjalne [zlosnik]

_________________
Michał

[url=http://tinyurl.com/ynncqo]C wie cool[/url]
[url=http://tinyurl.com/yqlveg]T wie toll[/url]
[url=http://tinyurl.com/29p2sb]V wie volksschubkarre[/url]
[url=http://tinyurl.com/26282p]W wie... volvo[/url]


Na górę
 Tytuł:
Post: śr paź 01, 2003 1:20 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 07, 2002 8:23 pm
Posty: 1547
Lokalizacja: karlikowo, sopot
A nie mowilem! [zlosnik]
Przegladam wlasnie dzisiejszy Auto-Swiat. W artykule "Samochody koncepcyjne na salonie samochodowym we Frankfurcie" pojawia sie Jaguar R-D6 - niby-coupe (skonstruowany wg tej samej zasady co nalezaca do koncernu Mazda RX7) czyli auto czterodrzwiowe z zamaskowana tylna para drzwi otwieranych pod wiatr. I co? "Pod maska zamiast olbrzymiego silnika V8 pracuje 6-cylindrowy diesel o pojemnosci 2,7 litra i mocy 230KM, ktory powstal we wspolpracy firmy matki Jaguara - Forda - i francuskiej grupy PSA"

_________________
Michał

[url=http://tinyurl.com/ynncqo]C wie cool[/url]
[url=http://tinyurl.com/yqlveg]T wie toll[/url]
[url=http://tinyurl.com/29p2sb]V wie volksschubkarre[/url]
[url=http://tinyurl.com/26282p]W wie... volvo[/url]


Na górę
 Tytuł:
Post: śr paź 01, 2003 1:37 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 26, 2003 12:24 pm
Posty: 7489
Lokalizacja: WWL
misiek pisze:
A nie mowilem! ........[zlosnik]


Świat stanowczo zmieża w złym kierunku!!! ;)

_________________
pzdr - Maciek
41 Buick Special x2, 49 Chevy "Deratyzator", 50 Olds "Patton", 53 Chevy Bel Air, 55 Chevy 3800 panel, 70 Chevy Impala conv, 77 Chevy Monte Carlo, 87 Chevy G20, 89 Chevy K5, 03 Chevy S10 = 86 garow, 59.7 L, 2480KM


Na górę
 Tytuł:
Post: śr paź 01, 2003 4:30 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: sob kwie 06, 2002 2:00 am
Posty: 390
Lokalizacja: WWA
misiek pisze:
niby-coupe (skonstruowany wg tej samej zasady co nalezaca do koncernu Mazda RX7) czyli auto czterodrzwiowe z zamaskowana tylna para drzwi otwieranych pod wiatr.


to jest jakis najnowszy trend - czyli tzw 4-drzwiowe coupe :o czyli niby mamy auto o sportowym charakterze ale zeby wygodniej sie wsiadalo do tylu to mamy z tylu male drzwiczki pod wiatr, nawet mercedes mial cos takiego zrobic w swoim nowym CLS, ale chyba drzwi beda sie otwieraly normalnie jak w sedanie(ale oni dalej na to mowia 'coupe' :roll: :o )

http://f27.parsimony.net/forum66434/messages/5199.htm

tak samo teraz wszyscy rzucili sie na vany z drzwiami otwieranymi w 2 strony i bez slupka ( mercedes tez - klasa gst)

http://f27.parsimony.net/forum66434/messages/4570.htm

_________________
Candy
Wymiary: 124/202/203/163


Na górę
 Tytuł:
Post: czw paź 02, 2003 12:40 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 07, 2002 8:23 pm
Posty: 1547
Lokalizacja: karlikowo, sopot
Takie trendy dyktowane sa przez ksiegowych i specow od marketingu a nie stylistow.

_________________
Michał

[url=http://tinyurl.com/ynncqo]C wie cool[/url]
[url=http://tinyurl.com/yqlveg]T wie toll[/url]
[url=http://tinyurl.com/29p2sb]V wie volksschubkarre[/url]
[url=http://tinyurl.com/26282p]W wie... volvo[/url]


Na górę
 Tytuł:
Post: czw paź 02, 2003 11:17 am 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 26, 2003 12:24 pm
Posty: 7489
Lokalizacja: WWL
misiek pisze:
Takie trendy dyktowane sa przez ksiegowych i specow od marketingu a nie stylistow.


Eeee, no trochę przy w/w projektach styliści popracowali. Ale na przykładzie Vana już widać, że to co wyjedzie na nasze drogi to będzie inne auto - tańsze, mniej ekstrawaganckie, raczej pospolite. Ale koncepcja drzwi przeciwstawnych bez słupka "B" nie jest zła - ułatwia wsiadanie. Ten pomysł kupuję.

_________________
pzdr - Maciek
41 Buick Special x2, 49 Chevy "Deratyzator", 50 Olds "Patton", 53 Chevy Bel Air, 55 Chevy 3800 panel, 70 Chevy Impala conv, 77 Chevy Monte Carlo, 87 Chevy G20, 89 Chevy K5, 03 Chevy S10 = 86 garow, 59.7 L, 2480KM


Na górę
 Tytuł:
Post: czw paź 02, 2003 6:04 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 07, 2002 8:23 pm
Posty: 1547
Lokalizacja: karlikowo, sopot
Bukol pisze:
Ten pomysł kupuję.


Ja zdecydowanie nie.
Albo coupe albo czterodrzwiowe costam. Nie znosze wyrobow "czekoladopodobnych" [zlosnik]

_________________
Michał

[url=http://tinyurl.com/ynncqo]C wie cool[/url]
[url=http://tinyurl.com/yqlveg]T wie toll[/url]
[url=http://tinyurl.com/29p2sb]V wie volksschubkarre[/url]
[url=http://tinyurl.com/26282p]W wie... volvo[/url]


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl