| MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
| Coś dla Kielbika i nie tylko :D https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=1&t=46555 |
Strona 1 z 3 |
| Autor: | WeebShut [ wt lut 02, 2010 11:21 am ] |
| Tytuł: | Coś dla Kielbika i nie tylko :D |
Cash for Clunkers - niektórym ten zwrot coś mówi, innym pewnie nie, ale tutaj macie jak pięknie dzięki durnym decyzjom władz, które pozorowały walkę z kryzysem, niszczono samochody które spokojnie można nazwać klasykami. W ramach całego projektu, każdy kto zezłomował swojego starego "sztrucla", dostawał rabat na samochód małolitrażowy (ratujemy fabryki napędzając im sprzedaż, jak również pseudo ekologia). Cała procedura jest ściśle uregulowana. Z silnika zostaje spuszczony olej, a wlana woda z krzemianem sodu czyli szklanym proszkiem. Następnie jest on uruchamiany i pracuje aż do zatarcia. I w ten sposób właśnie skatowany został [url=http://www.youtube.com/watch?v=WKUdDyCfNLw]MB W126 560 SEC z przebiegiem 88 tys mil ...[/url] |
|
| Autor: | BrunoGiamatti [ wt lut 02, 2010 11:43 am ] |
| Tytuł: | |
Jesteś okropny <br>Dodano po 39 sekundach.:<br> A po cholerę to zacierać??
|
|
| Autor: | tyberiusz [ wt lut 02, 2010 12:00 pm ] |
| Tytuł: | |
Cytuj: A po cholerę to zacierać??
A żeby już nigdy ten ohydny, paliwożerny silnik nie został uruchomiony. Po co k...a zostawić w spokoju piękną V8, skoro teraz produkuje się masę małolitrażowych "silników", których nie chciałby mieć nawet w swoim mikserze i które spokojnie zastąpią prawdziwe silniki, które tak kochamy. Amen |
|
| Autor: | Bukol [ wt lut 02, 2010 12:27 pm ] |
| Tytuł: | |
Znowu płaczecie nad rozlanym mlekiem? Do tego nie Waszym i nie w Waszej kuchni A gdyby ten SEC był na sprzedaż to ilu z Was by go kupiło? Wszyscy zaraz by krzyczeli, że gdyby nie remont kuchni, wakacje, ślub czy inny kataklizm to już by z kasą lecieli. Dajcie na luz - niech się Niemcy przesiadają na małolitrażowe plastiki i niech ratują Matkę Ziemię i nasze fabryki w Gliwicach.
Poza tym, jakoś ani autor wątku ani @tyberiusz, miłośnik "prawdziwych silników, które tak kochamy", nie ma V8? Czemu? Chłopaki - "śmieciowy diesel" i "2.0 Otto Vierzylinder"? Kupcie sobie wiejty w końcu i przestańcie płakać. Wybór jest ogromny. A-ha - one sporo palą
|
|
| Autor: | Danek [ wt lut 02, 2010 12:40 pm ] |
| Tytuł: | |
http://www.youtube.com/watch?v=Jstfzd2z ... re=related <br>Dodano po 6 minutach.:<br> a tak z innej beczki, to ten SEC całkiem długo pracował zważywszy,że był bez oleju |
|
| Autor: | WeebShut [ wt lut 02, 2010 12:44 pm ] |
| Tytuł: | |
Bukol pisze: Poza tym, jakoś ani autor wątku ani @tyberiusz, miłośnik "prawdziwych silników, które tak kochamy", nie ma V8? Czemu? Chłopaki - "śmieciowy diesel" i "2.0 Otto Vierzylinder"?
"Nawracający" postmistrzu, jakbyś przyjrzał się dobrze tematowi to jest tam pewna emotikona, która jasno chyba daje przekaz, w jakim celu wątek został założony. Z tego samego powodu (czytamy między wierszami), wątek został zadedykowany Kielbikowi. Z wyrazami pozdrowień i łapania dystansu do forum - Łukasz
|
|
| Autor: | tyberiusz [ wt lut 02, 2010 1:14 pm ] |
| Tytuł: | |
Bukol pisze: A-ha - one sporo palą
...to wredota, no... |
|
| Autor: | WeebShut [ wt lut 02, 2010 1:25 pm ] |
| Tytuł: | |
tyberiusz pisze: Bukol pisze: A-ha - one sporo palą ...to wredota, no... Nie ma się co łamać, załozysz sobie instalację CNG i będziesz jeździł taniej, niż śmieciowatym dieselem.
|
|
| Autor: | MarekW116 [ wt lut 02, 2010 1:36 pm ] |
| Tytuł: | |
Mam pytanie do Bukola, czy tylko są niszczone V8-ki czy Vierzylinder również a tak w ogóle to co to ma wspólnego z ekonomią ? Pozdro |
|
| Autor: | Bukol [ wt lut 02, 2010 1:54 pm ] |
| Tytuł: | |
MarekW116 pisze: Mam pytanie do Bukola, czy tylko są niszczone V8-ki czy Vierzylinder również a tak w ogóle to co to ma wspólnego z ekonomią ? Pozdro A co mnie interesuje, co sobie Niemcy niszczą? I ich wewnętrzna ekonomia też mnie specjalnie nie grzeje. Rząd niemiecki przestrzelił niemiłosiernie z tą akcją, ale to nie nasz problem. Ekonomia nie zadziałała, znaczy zadziałała - ale nie na korzyść niemieckich fabryk WeebShut pisze: Z wyrazami pozdrowień i łapania dystansu do forum
Kup se jednak tego wiejta |
|
| Autor: | b@rtek [ wt lut 02, 2010 2:00 pm ] |
| Tytuł: | |
A tak calkiem powaznie to dlaczego zatarli ten silnik?Tak dla zabawy czy jest to normalna procedura?Jezeli jest to norma dlaczego sie tak robi? |
|
| Autor: | WeebShut [ wt lut 02, 2010 2:03 pm ] |
| Tytuł: | |
Bukol pisze: Kup se jednak tego wiejta
Może w przyszłości jak już też sobie będę musiał przedłużać
|
|
| Autor: | Bukol [ wt lut 02, 2010 2:13 pm ] |
| Tytuł: | |
WeebShut pisze: Bukol pisze: Kup se jednak tego wiejta Może w przyszłości jak już też sobie będę musiał przedłużać ![]() "Była sobie ostra Włoszka" - Poza tym to nie V8 przedłuża - ponoć Harley <br>Dodano po 1 minutach.:<br> b@rtek pisze: A tak calkiem powaznie to dlaczego zatarli ten silnik?Tak dla zabawy czy jest to normalna procedura?Jezeli jest to norma dlaczego sie tak robi?
Po to, żeby nie trafił z powrotem na rynek, n.p. na Allegro i nie "zatruwał" środowiska. W końcu ponoć o ekologię chodziło, buahahaha... |
|
| Autor: | class [ wt lut 02, 2010 2:47 pm ] |
| Tytuł: | |
Można też tak utylizować całe silniki http://www.youtube.com/watch?v=9JUBBEhr ... re=related |
|
| Autor: | marcin280e [ wt lut 02, 2010 3:39 pm ] |
| Tytuł: | |
Bukol pisze: Poza tym to nie V8 przedłuża - ponoć Harley Po konsultacji z żoną twierdzę że raczej chodzi o grubość nie długość. |
|
| Strona 1 z 3 | Strefa czasowa UTC+01:00 |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |
|