MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pt sie 01, 2025 10:33 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Garbate myśli
Post: śr sty 07, 2004 2:18 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 19, 2002 1:00 am
Posty: 1239
Lokalizacja: Warszawa
Hej popatrzcie jak wygląda 253 i tym razem ostatnia seria Garbusa ;)
http://www.thesamba.com/vw/gallery/inde ... +99070.jpg
http://www.thesamba.com/vw/gallery/inde ... +99072.jpg
http://www.thesamba.com/vw/gallery/inde ... +99074.jpg
http://www.thesamba.com/vw/gallery/inde ... +99076.jpg
http://www.thesamba.com/vw/gallery/inde ... +99078.jpg
http://www.thesamba.com/vw/gallery/inde ... +99080.jpg
Ja do swojego tez sie już troche przywiązałem ale jest zbyt awaryjny jak na raptem 30 letnie auto [zlosnik] Własnie myslałem że już wszystko w nim poprawiłem i urwała mi sie linka od zapadki bagaznika. Pech chciał że nikt nie przewidział takiej sytuacji i trzeba bedzie chyba rozwiercić Garbatego bo nijak sie do niej nie mozna dostać. Podoba mi sie to autko ale zastanawiam sie czy nie zamienić je na benzynową beczke. Zdecyduje jak przejeżdze zime.
Pozdrawiam
Futrzak

_________________
W115 220D 68 "Kasztanka"
W168 170D 01 "Marcysia" :-)
ex auta: VW 1303 73 "Garbi", W123 300D 83/89 "Mystery", W123 230CE 82 "Wodolot"


Na górę
 Tytuł:
Post: śr sty 07, 2004 8:56 pm 
Offline
kombatant

Rejestracja: pn kwie 29, 2002 9:49 am
Posty: 3594
Lokalizacja: WAWA
tak jakby wszystkie garbusy w jednym i jeszcze troche [oczko]

_________________
W108 - 250 S 1967
S123 - 300TD 1982 Rudolf
S123 - 300TD 1985 Burak


Na górę
 Tytuł:
Post: śr sty 07, 2004 9:00 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lip 26, 2001 2:00 am
Posty: 3441
Numer GG: 1442573
Lokalizacja: Trzebnica
Wygląda lepiej jak z fabryki :-) miodowny jest [palacz]

_________________
Pozdrawiam Sebi

http://www.zelazko.com.pl


Na górę
 Tytuł:
Post: śr sty 07, 2004 11:12 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 07, 2002 8:23 pm
Posty: 1547
Lokalizacja: karlikowo, sopot
Czy ja dobrze widze tylko jedna rurke wydechowa? Toz to nie przystoi garbusowi :evil:
Czy to znaczy ze tam juz nie gra boxer? Jakos wczesniej nie zwrocilem na to uwagi...

_________________
Michał

[url=http://tinyurl.com/ynncqo]C wie cool[/url]
[url=http://tinyurl.com/yqlveg]T wie toll[/url]
[url=http://tinyurl.com/29p2sb]V wie volksschubkarre[/url]
[url=http://tinyurl.com/26282p]W wie... volvo[/url]


Na górę
 Tytuł:
Post: czw sty 08, 2004 9:21 am 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 19, 2002 1:00 am
Posty: 1239
Lokalizacja: Warszawa
Oczywiscie bokser nadal tam jest. Notabene nie od poczatku Garbaty miał dwie rury wydechowe. Przez X lat produkowany był tylko z jedna. Poza tym jest wiele akcesoriow do tzw tuningu ktore pozwalaja na wymiane w Garbie wydechu na bardzo finezyjne rózne rurki ;) Myśle że ten nie jest dokładnie taki jak wyszedł z fabryki albo fabryka troche pofantazjowłala na koniec. W opisie jest ze ma wiecej chromów niż zwykłe bo to "special edition". Dodatkowo jeszcze w obecnym roku miała wyjść seria 3000 szt dla kolekcjonerów.
Dowiedziałem sie na forum Garbusowym że jednak konstruktorzy przewidzieli patent na zerwanie linki bagaznika. Nie trzeba bedzie wiec rozwiercać Garba [zlosnik]
Pozdrawiam
Futrzak

_________________
W115 220D 68 "Kasztanka"
W168 170D 01 "Marcysia" :-)
ex auta: VW 1303 73 "Garbi", W123 300D 83/89 "Mystery", W123 230CE 82 "Wodolot"


Na górę
 Tytuł:
Post: czw sty 08, 2004 3:34 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 07, 2002 8:23 pm
Posty: 1547
Lokalizacja: karlikowo, sopot
Futrzak pisze:
Myśle że ten nie jest dokładnie taki jak wyszedł z fabryki albo fabryka troche pofantazjowłala na koniec.


To jest dokladnie taki jak wyszedl z fabryki, porownywalem ze zdjeciami ze stron wolfsburskiego producenta.
Owszem, pierwotnie garbus mial jedna rurke, jednak szybko zastapiono ja dwiema, ktore to prezentuja sie wg mnie wiele lepiej. Szkoda, ze ten, jak by nie bylo model specjalny, nie kontynuuje tej tradycji.
Czyzby to juz pan Porsche zadbal o takie drobiazgi jak zrywajace sie linki? [zlosnik]

_________________
Michał

[url=http://tinyurl.com/ynncqo]C wie cool[/url]
[url=http://tinyurl.com/yqlveg]T wie toll[/url]
[url=http://tinyurl.com/29p2sb]V wie volksschubkarre[/url]
[url=http://tinyurl.com/26282p]W wie... volvo[/url]


Na górę
 Tytuł:
Post: czw sty 08, 2004 4:31 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 19, 2002 1:00 am
Posty: 1239
Lokalizacja: Warszawa
Nie wiem czyj był to pomysł może Porsche a może krótki epizod produkcji Garba w fabryce Mercedesa w Stutgarcie zaowocował automatem który odblokowuje bagaznik po zerwaniu linki [zlosnik] Niestety u mnie nie zadziałał :( . Po zluzowaniu (peknieciu linki) powinna odskoczyc zapadka i bagaznik powinien sam sie otworzyć. Sa tam dwie spręzyny jedna która otwiera sama klape a druga która może odciagnąc zapadke jak nie ma linki która by to zrobiła.Niestety jeśli ta spręzynka nie była konserwowana i została zapaprana smarem z brudem to jest za słaba żeby zadziałać. Na forum jednak nie brakuje pomysłowosci ani doświadczenia w takich sprawach i juz znam trzy inne patenty na otwarcie bagaznika ;)
Pozdrawiam
Futrzak

_________________
W115 220D 68 "Kasztanka"
W168 170D 01 "Marcysia" :-)
ex auta: VW 1303 73 "Garbi", W123 300D 83/89 "Mystery", W123 230CE 82 "Wodolot"


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl