MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://www.forum.w114-115.org.pl/

Garbate myśli
https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=1&t=4769
Strona 1 z 1

Autor:  Futrzak [ śr sty 07, 2004 2:18 pm ]
Tytuł:  Garbate myśli

Hej popatrzcie jak wygląda 253 i tym razem ostatnia seria Garbusa ;)
http://www.thesamba.com/vw/gallery/inde ... +99070.jpg
http://www.thesamba.com/vw/gallery/inde ... +99072.jpg
http://www.thesamba.com/vw/gallery/inde ... +99074.jpg
http://www.thesamba.com/vw/gallery/inde ... +99076.jpg
http://www.thesamba.com/vw/gallery/inde ... +99078.jpg
http://www.thesamba.com/vw/gallery/inde ... +99080.jpg
Ja do swojego tez sie już troche przywiązałem ale jest zbyt awaryjny jak na raptem 30 letnie auto [zlosnik] Własnie myslałem że już wszystko w nim poprawiłem i urwała mi sie linka od zapadki bagaznika. Pech chciał że nikt nie przewidział takiej sytuacji i trzeba bedzie chyba rozwiercić Garbatego bo nijak sie do niej nie mozna dostać. Podoba mi sie to autko ale zastanawiam sie czy nie zamienić je na benzynową beczke. Zdecyduje jak przejeżdze zime.
Pozdrawiam
Futrzak

Autor:  Ocet [ śr sty 07, 2004 8:56 pm ]
Tytuł: 

tak jakby wszystkie garbusy w jednym i jeszcze troche [oczko]

Autor:  sebi [ śr sty 07, 2004 9:00 pm ]
Tytuł: 

Wygląda lepiej jak z fabryki :-) miodowny jest [palacz]

Autor:  misiek [ śr sty 07, 2004 11:12 pm ]
Tytuł: 

Czy ja dobrze widze tylko jedna rurke wydechowa? Toz to nie przystoi garbusowi :evil:
Czy to znaczy ze tam juz nie gra boxer? Jakos wczesniej nie zwrocilem na to uwagi...

Autor:  Futrzak [ czw sty 08, 2004 9:21 am ]
Tytuł: 

Oczywiscie bokser nadal tam jest. Notabene nie od poczatku Garbaty miał dwie rury wydechowe. Przez X lat produkowany był tylko z jedna. Poza tym jest wiele akcesoriow do tzw tuningu ktore pozwalaja na wymiane w Garbie wydechu na bardzo finezyjne rózne rurki ;) Myśle że ten nie jest dokładnie taki jak wyszedł z fabryki albo fabryka troche pofantazjowłala na koniec. W opisie jest ze ma wiecej chromów niż zwykłe bo to "special edition". Dodatkowo jeszcze w obecnym roku miała wyjść seria 3000 szt dla kolekcjonerów.
Dowiedziałem sie na forum Garbusowym że jednak konstruktorzy przewidzieli patent na zerwanie linki bagaznika. Nie trzeba bedzie wiec rozwiercać Garba [zlosnik]
Pozdrawiam
Futrzak

Autor:  misiek [ czw sty 08, 2004 3:34 pm ]
Tytuł: 

Futrzak pisze:
Myśle że ten nie jest dokładnie taki jak wyszedł z fabryki albo fabryka troche pofantazjowłala na koniec.


To jest dokladnie taki jak wyszedl z fabryki, porownywalem ze zdjeciami ze stron wolfsburskiego producenta.
Owszem, pierwotnie garbus mial jedna rurke, jednak szybko zastapiono ja dwiema, ktore to prezentuja sie wg mnie wiele lepiej. Szkoda, ze ten, jak by nie bylo model specjalny, nie kontynuuje tej tradycji.
Czyzby to juz pan Porsche zadbal o takie drobiazgi jak zrywajace sie linki? [zlosnik]

Autor:  Futrzak [ czw sty 08, 2004 4:31 pm ]
Tytuł: 

Nie wiem czyj był to pomysł może Porsche a może krótki epizod produkcji Garba w fabryce Mercedesa w Stutgarcie zaowocował automatem który odblokowuje bagaznik po zerwaniu linki [zlosnik] Niestety u mnie nie zadziałał :( . Po zluzowaniu (peknieciu linki) powinna odskoczyc zapadka i bagaznik powinien sam sie otworzyć. Sa tam dwie spręzyny jedna która otwiera sama klape a druga która może odciagnąc zapadke jak nie ma linki która by to zrobiła.Niestety jeśli ta spręzynka nie była konserwowana i została zapaprana smarem z brudem to jest za słaba żeby zadziałać. Na forum jednak nie brakuje pomysłowosci ani doświadczenia w takich sprawach i juz znam trzy inne patenty na otwarcie bagaznika ;)
Pozdrawiam
Futrzak

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/