MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest ndz sie 03, 2025 8:14 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Post: czw kwie 29, 2004 5:45 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 02, 2003 11:44 am
Posty: 1802
Lokalizacja: Warszawa
Znalzłem "interesujące" ogłoszenie:

"Profesjonalna renowacja samochodu Warszawa, Syrena, wszystko na miejscu, specjalizacja zkładu-przeróbka Mercedesa 124 na model "okularnik", tel. 0 602 533 351"

[zlosnik] :roll: :-? [szalone] [chory] [no] :x [hihi] :o [hehe] [puke] [puke2] [puke3] [puke4] [rollhehe] [pajac] [zlosniki]
Doceniam tych którzy remontują polskie auta takie jak Warszawa i Syrena, bo uważam, że trzeba dbać o nasze narodowe auta, ale przerabianie W 124 na W 210 to żenada. Chyba pogoń za modą. Jak kogoś nie stać na W 210 to sobie przerabia W 124 na W 210 i już "ma" "okulara". Warsztaty dostosowywują się do potrzeb i wymagań klienta i rynku, bo muszą z czegos żyć. Mam tylko nadzieje, że wśród forumowiczów (o klubowiczach to nawet nie śmię myśleć, a co dopiero pisać) nie znajdzie się ani jedna osoba, która się skusi lub która to popiera :-? ...

_________________
Nur fünfzylindrige Diesel!


Na górę
 Tytuł:
Post: czw kwie 29, 2004 8:46 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lut 15, 2002 1:00 am
Posty: 3709
Lokalizacja: Szczecin
Są jeszcze tacy co przerabiają W123 na W 210 [chory]

_________________
Pozdrowki
adi
W Polsce sprzedaje się tylko godność i wódka


Na górę
Post: czw kwie 29, 2004 10:52 pm 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr cze 26, 2002 3:11 pm
Posty: 6660
Numer GG: 267496
Lokalizacja: Łomianki Dolne
Mitu pisze:
Znalzłem "interesujące" ogłoszenie:

"Profesjonalna renowacja samochodu Warszawa, Syrena, wszystko na miejscu, specjalizacja zkładu-przeróbka Mercedesa 124 na model "okularnik", tel. 0 602 533 351"

[zlosnik] :roll: :-? [szalone] [chory] [no] :x [hihi] :o [hehe] [puke] [puke2] [puke3] [puke4] [rollhehe] [pajac] [zlosniki]
Doceniam tych którzy remontują polskie auta takie jak Warszawa i Syrena, bo uważam, że trzeba dbać o nasze narodowe auta, ale przerabianie W 124 na W 210 to żenada. Chyba pogoń za modą. Jak kogoś nie stać na W 210 to sobie przerabia W 124 na W 210 i już "ma" "okulara". Warsztaty dostosowywują się do potrzeb i wymagań klienta i rynku, bo muszą z czegos żyć. Mam tylko nadzieje, że wśród forumowiczów (o klubowiczach to nawet nie śmię myśleć, a co dopiero pisać) nie znajdzie się ani jedna osoba, która się skusi lub która to popiera :-? ...


Jako użytkownik W124 powiem krótko: NIGDY W ŻYCIU!!! :evil: [chory]

Są jeszcze tacy, co przerabiają Mercedesy na coś, co później nie przypomina już Mercedesa [szalone] :evil:

Aczkolwiek chylę czoła przed człowiekiem z Krakowa, który na bazie W126 SEC zbudował nowego SLR'a [cool]

_________________
SEBIAN

MB V250d long 4M '21
MB GLC 220 CDI 4M '18


Na górę
Post: pt kwie 30, 2004 9:49 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lut 15, 2002 1:00 am
Posty: 3709
Lokalizacja: Szczecin
Sebian pisze:
Aczkolwiek chylę czoła przed człowiekiem z Krakowa, który na bazie W126 SEC zbudował nowego SLR'a [cool]



O tym mówisz?
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

?
:roll:

_________________
Pozdrowki

adi

W Polsce sprzedaje się tylko godność i wódka


Na górę
 Tytuł:
Post: pt kwie 30, 2004 9:56 am 
Offline
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lip 28, 2003 10:12 pm
Posty: 623
Lokalizacja: Wrocław
Widziałem to auto ostatnio i mimo, że ktoś się napracował i z daleka wygłąda całkiem dobrze to przy bliższej konfrontacji jest wiele detali które nie wyglądają tak dobrze jak w oryginalnym SLRe. Poza tym co oryginał to oryginał ;)

_________________
___________________
OLDIK


MB W108 280SEL 69' Autobahn Kurier
Renault 11 Turbo 84' Rallye
Peugeot 309 GTI 87'
Ford Escort RS Turbo 88'
MZ TS 150 84'
Romet Pony 88'
Herz As 40'


Na górę
 Tytuł:
Post: pt kwie 30, 2004 10:03 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lut 15, 2002 1:00 am
Posty: 3709
Lokalizacja: Szczecin
oldik pisze:
Widziałem to auto ostatnio

Na targach? [oczko]

oldik pisze:
i mimo, że ktoś się napracował i z daleka wygłąda całkiem dobrze to przy bliższej konfrontacji jest wiele detali które nie wyglądają tak dobrze jak w oryginalnym SLRe.

Dokładnie...

_________________
Pozdrowki

adi

W Polsce sprzedaje się tylko godność i wódka


Na górę
 Tytuł:
Post: pt kwie 30, 2004 4:36 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 02, 2003 11:44 am
Posty: 1802
Lokalizacja: Warszawa
oldik pisze:
Widziałem to auto ostatnio i mimo, że ktoś się napracował i z daleka wygłąda całkiem dobrze to przy bliższej konfrontacji jest wiele detali które nie wyglądają tak dobrze jak w oryginalnym SLRe. Poza tym co oryginał to oryginał ;)


Czyli co? Ma wyglądać lepiej niż prawdziwy SLR?! :-? To bes sensu! Jak jeden człowiek ma konkurować z fabryką, która stworzyła to auto! I to niebyle jaka fabryka o ponad stuletniej tradycji i prawie nieskazitelnej opinii (gdyby nie lata 90-te i późniejsze byłaby chyba zupełnie nieskazitelna)! Wiadomo, że on nie zrobił go sam, ale do dyspozycji miał tylko zdjęcia (i to nie wiele) i model w skali (chyba) 1:43. Stworzył jeżdżące auto na kilkanaście miesięcy przed wypuszczeniem serii do sprzedaży!!! Nie dysponował, żadnymi planami, ani schematami!!! :o To nielada wyczyn!!! Potwierdza się, że jak Polak chce to potrafi (tym razem jak najbardziej pozytywny sens tego zwrotu)! Ten krakowski SLR jest jedną z tych rzeczy (i jednym z niewielu aut) polskiej konstrukcji (co prawda na bazie W 126, ale mimo wszystko) z których już jestem dumny i których nie będę się wstydził po wejściu Polski do Wspólnoty!

W gazecie o tuningu gdzie ten samochód był zaprezentowany napisano, że tylko osiągi ma dużo gorsze od prawdziwego SLR, a wręcz bardzo słabe, ponieważ "siedzi" w nim niewysilony, mercedesowski V8 (podobno 5 l). Zgadzam się, że osiągi są gorsze i że motor M 117 jest niewysilony, ale że słaby (przez to rozumiem: mało dynamiczny i wolny) to się niezgodzę! Ten samochód niejednemu dałby radę, nawet autom obecnie produkowanym z klasy średniej - wyższej i wyższej... 8)

_________________
Nur fünfzylindrige Diesel!


Na górę
 Tytuł:
Post: pt kwie 30, 2004 8:18 pm 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr cze 26, 2002 3:11 pm
Posty: 6660
Numer GG: 267496
Lokalizacja: Łomianki Dolne
oldik pisze:
Widziałem to auto ostatnio i mimo, że ktoś się napracował i z daleka wygłąda całkiem dobrze to przy bliższej konfrontacji jest wiele detali które nie wyglądają tak dobrze jak w oryginalnym SLRe. Poza tym co oryginał to oryginał ;)


Tak czy inaczej - kupa niezłej roboty jak na warunki garażu 5m x 3m [cool]

_________________
SEBIAN

MB V250d long 4M '21
MB GLC 220 CDI 4M '18


Na górę
 Tytuł:
Post: pt kwie 30, 2004 8:52 pm 
Offline
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lip 28, 2003 10:12 pm
Posty: 623
Lokalizacja: Wrocław
Ja nie neguje tej niewątpliwie ciężkiej pracy, którą ktoś wykonał tylko daleki jestem od przerabiania tudież tuningowania samochodów które stworzyła fabryka. Odstępstwem od tej mojej reguły mogłaby być firma AMG, która robi to w sposób bardzo profesjonalny. Dla mnie 126 to 126,a SLR to SLR. Widzieliście ostatnio na forum jakie są skutki róznych tuningów dotyczące 115. Oczywiście te dwa przykłady są nie do porównania ale te tuningi pozostawiają pewien niesmak. [szalone]

_________________
___________________
OLDIK


MB W108 280SEL 69' Autobahn Kurier
Renault 11 Turbo 84' Rallye
Peugeot 309 GTI 87'
Ford Escort RS Turbo 88'
MZ TS 150 84'
Romet Pony 88'
Herz As 40'


Na górę
 Tytuł:
Post: pt kwie 30, 2004 8:57 pm 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr cze 26, 2002 3:11 pm
Posty: 6660
Numer GG: 267496
Lokalizacja: Łomianki Dolne
oldik pisze:
Ja nie neguje tej niewątpliwie ciężkiej pracy, którą ktoś wykonał tylko daleki jestem od przerabiania tudież tuningowania samochodów które stworzyła fabryka. Odstępstwem od tej mojej reguły mogłaby być firma AMG, która robi to w sposób bardzo profesjonalny. Dla mnie 126 to 126,a SLR to SLR. Widzieliście ostatnio na forum jakie są skutki róznych tuningów dotyczące 115. Oczywiście te dwa przykłady są nie do porównania ale te tuningi pozostawiają pewien niesmak. [szalone]


Pamiętaj, że polski SLR jest autem typu SAM. Facet zbudował SLR'a na podstawie modelu na własne potrzeby wykorzystując jako bazę W126. O tuningu nie może tu być mowy - to dwie różne sprawy [usmiech]

_________________
SEBIAN

MB V250d long 4M '21
MB GLC 220 CDI 4M '18


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz maja 02, 2004 1:36 pm 
Offline
Swoja BABA

Rejestracja: sob lut 07, 2004 2:26 pm
Posty: 785
Lokalizacja: Kraków
ten koleś jest niesamowity... SZACUNEK
ale zapewne, wielu innych, ktorym sie wydaje, ze tez cos potrafia dlubie wlasnie w swoich garazach ... i cos psuje

_________________
Porsche 924 targa 84`

"It is good to learn from your mistakes, but better still to learn from the mistakes of others!"


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz maja 02, 2004 1:50 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn cze 16, 2003 10:46 pm
Posty: 1972
Lokalizacja: Królewskie Stołeczne i Rezydencjalne Miasto Wrocław
oldik pisze:
Ja nie neguje tej niewątpliwie ciężkiej pracy, którą ktoś wykonał tylko daleki jestem od przerabiania tudież tuningowania samochodów które stworzyła fabryka. [szalone]


No nie zgodzę się. Tu już mniejszą wagę to co było u zarania - czy buduje się coś na bazie płyty podwoziowej W126, czy zbuduje się samemu ramę rurową, i na niej swój własny samochód. Nie jest to tuning, jest to budowanie repliki. Tak jak się buduje repliki na całym świecie. Jedni składają z gotowych części Lotusa Super7, inni Cobrę, Forda GT40 czy Lambo Countach. Ludzie czasem rzeźbią jednostkowo sami jakieś twory, bardziej lub mniej przypominające istniejące samochody fabryczne. Uważam, że ten SLR wyszedł nadspodziewanie udanie [zwłaszcza mając na uwadze na podstawie jakich materiałów był projektowany], i chylę czoła przed pasjonatem który dopiął to przedswięwzięcie do samego końca. A to o czym piszesz to wg mnie można przyłożyć do robienia Testarossy z Fiero, lub 356tb z MR2.

pozdrawiam

_________________
Supposed Former Automotive Journalist


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl