MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://www.forum.w114-115.org.pl/

100-lecie RR
https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=1&t=6216
Strona 1 z 1

Autor:  WeebShut [ śr maja 05, 2004 6:16 pm ]
Tytuł: 

Dzis jest jeszcze jedno wazne swieto, moze nie do konca poprawnie polityczne [oczko] ale nie mniej wazne. Sto lat obchodzi dzis firma Rolls Royce. Zycze im z zeby ich piekne samochody ( dorownuja pieknem do Mercedesow ) pozostaly odporne na wszechobecny wplyw czasu [oczko] Pozdrawiam

Autor:  adi [ śr maja 05, 2004 7:48 pm ]
Tytuł: 

WeebShut pisze:
(...)dorownuja pieknem do Mercedesow (...)


Może dostane za to [lanie] ale według mnie są nawet ładniejsze [oczko]

Autor:  wiedzmin [ śr maja 05, 2004 9:08 pm ]
Tytuł: 

WeebShut pisze:
Zycze im z zeby ich piekne samochody ( dorownuja pieknem do Mercedesow ) pozostaly odporne na wszechobecny wplyw czasu
Amen

Autor:  Mitu [ czw maja 06, 2004 7:20 pm ]
Tytuł: 

WeebShut pisze:
Dzis jest jeszcze jedno wazne swieto, moze nie do konca poprawnie polityczne [oczko] ale nie mniej wazne. Sto lat obchodzi dzis firma Rolls Royce. Zycze im z zeby ich piekne samochody ( dorownuja pieknem do Mercedesow ) pozostaly odporne na wszechobecny wplyw czasu [oczko] Pozdrawiam


Rolls - Royce produkował piękne auta. Produkowano auta ignorując światowe trendy. Niestety od kiedy weszło tam BMW wszystko się zmieniło. To samo tyczy się Maybacha. Doceniam, że MB wskrzesił legendę, ale to bardzo nie dobrze kiedy firmy produkujące samochody na szeroką skalę wchodzą w posiadanie firm produkujących auta tylko i wyłącznie prestiżowe, czyli takie jak Rolls - Royce czy Maybach. Nawet jeśli te firmy które ich kupiły są firmami z tradycją i światową renomą to ma to niekorzystny wpływ. To niedopuszczalne, aby silnik z Maybacha montowany był w S - klasie, ale jak widać ekonomia bierze górę, niestety. Za to z RR jest na odwrót - on dostaje silniki z BMW serii 7. Nie wiem co gorsze :( :-? .
P.S. Podobno Fiat, aby zwiększyć sprzedaż aut, miał oznaczać niektóre ze swoich modeli logiem Ferrari :-? .

Autor:  TrickyKid [ pt maja 07, 2004 12:52 am ]
Tytuł: 

Mitu pisze:
Rolls - Royce produkował piękne auta. Produkowano auta ignorując światowe trendy.


Gdzie się podziały te czasy, kiedy RR zasłaniało dystyngowaną mgłą tajemnicy wszelkie dane n/t osiągów swoich wyrobów? Dlaczego u Aston-Martina nie wyrabia się już blach ręcznie, a na tabliczce znamionowej nie składa już swojego podpisu kierownik mistrz-mechanik który odpowiada za całość wykonania danego egzemplarza? Kto pamięta jeszcze czasy, kiedy wszystkie Ferrari były składane ręcznie?
Teraz już cała otoczka niezwykłości jest wyłącznie marketingowym mydleniem oczu - taka tam rabunkowa eksploatacja wizerunku, marki, skojarzeń i cech na które dana wytwórnia pracowała przez całe dekady. Nazwy z wielką przeszłością, design nawiązujący do najsłynniejszych ponadczasowych modeli - a pod maską to samo co w sprzęcie o zaledwie małym ułamku tego prestiżu, gdzieniegdzie nawet wielkoseryjne detale, czasem ta sama linia montażowa co auta względnie pospolite. Ehhh... wspólczesne auta zdecydowanie nie wzbudzają we mnie takiego entuzjazmu jak te z dawnych dobrych czasów...

pozdrawiam

Autor:  WeebShut [ pt maja 07, 2004 7:46 am ]
Tytuł: 

TrickyKid pisze:
Ehhh... wspólczesne auta zdecydowanie nie wzbudzają we mnie takiego entuzjazmu jak te z dawnych dobrych czasów...

pozdrawiam


Dlatego tez pojawiles sie na tym forum a nie na tuning.pl [oczko] Pozdrawiam

Autor:  Bukol [ pt maja 07, 2004 11:36 am ]
Tytuł: 

Wtrącę się:

firma RR nie podawała dotychczas danych o silnikach, bo sama ich nie posiadała [zlosnik] - jak większość danych w angielskiej motoryzacji i te były dziełem przypadku. Produkcja ręczna nie ma uzasadnienia ekonomicznego, tak więc albo do muzeum albo pod skrzydłami producenta masowego, a i tak RR nieźle trałif na BMW bo mógł na fiata lub forda (który ma już na swoim sumieniu inne angielskie legendy, czyli Land Rovera, Jaguara i Aston Martina). Z tego co mi wiadomo, tabliczki z nazwiskiem faceta który robi ostateczny odbiór RR nadal funkcjonują.
Aston Martin - piękne auta, niestety jak większość angielskich pojazdów cholernie niesolidne. Polecam program Top Gear na TVN turbo, gdzie nawet anglicy naśmiewają się z jakości swoich prodktów stawiając je na równi z masówką włoską.
Niestety dla słynącej z niesolidności, ale silącej się na indywidualizm (a tym samym skazanej na małą produkcję) angielskiej motoryzacji jedyym ratunkiem było wykupienie tych bankrutów przez duże koncerny. Efektem tego są silniki BMW w RR, przełączniki od Mondeo w Jaguarach i Aston Martinie DB7 :evil: , nowy Land Rover Discovery - bez sztywnych mostów, bez ramy z silnikami Forda ... trudno, co zrobić. Ale na pocieszenie - nie martwcie się i tak większości z nas nie będzie stać na te auta [hehe]

Autor:  WeebShut [ śr maja 12, 2004 9:03 am ]
Tytuł: 

Bukol pisze:
Ale na pocieszenie - nie martwcie się i tak większości z nas nie będzie stać na te auta [hehe]


Bukol ales nam pozyczyl [oczko] [hehe]

W ostatnim wydaniu FOCUS extra jest mowa o tym, ze niejaki John Richard, wspierany przez kuzyna królowej Elzbiety, wpadl na pomysl stworzenia limuzyny typowo angielskiej lepszej od RR, Bentleya i Maybacha. Szarpnal sie on na ten pomysl po tym jak przegral rywalizacje o RR z BMW. Stwierdzil ze najlepsze brytyjskie marki oiszly w obce rece, wiec on stworzy limuzyne, ktora bedzie kwintesenscja brytyjskosci i blekitnej krwi. [zlosnik]

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/