A tam, chrzanicie. Zaden z Was nie jezdzil Gela na dluzsza mete. To nie jest auto porownywalne do ML, Granda, X5, Cayenna itp. Jezeli ma byc w domu jedno auto, oczekiwania co do komfortu sa na wyzszym poziomie od sredniej krajowej, jezdzi sie tez na trasie, to Gela nie jest najlepszym wyborem. Roznica miedzy autem na ramie, a samonosnym jest kolosalna w prowadzeniu, resorowaniu itp. Rama jest super, jak sie jezdzi po terenie, chce sie auto zmodyfikowac lub n.p. ciaga sie jacht po Europie. Ale do codziennego smigania tez bym wolal zwyklego SUVa.
Sebian - przymierz sie do Cayenna, ale nie zwyklego, tylko S. Chyba ze duza benzyna Ciebie przeraza. Ale po Geli, spalanie takiego Cayenna S (4.8 V8) nie bedzie masakra. Ja mialem takiego, ale z dodatkowymi 2 turbinami (Turbo S) i spalanie w miescie 20, na trasie od 17 do 23 (23 to w DE na autostradzie, przy >200km/h). Jezeli ma byc diesel to omijaj Porsche, bo kupisz zwyklego VW w bardziej szlachetnym mundurku, podobnie jak zwykle Cayenne ktore ma pod maska V6 z VW.
LR czy RR - coz, moge przekazac kontakt na serwis, ilosc problemow, usterek itp moze przerazic nawet przecietnego uzytkownika Alfy z lat 90-tych. Masakra poprostu, zwlaszcza silniki diesla. RR Sport jest moim zdaniem za ciasny, bardziej porownywalny z Q5 czy X3, raczej nie z ML czy Cayenne. Jakosc elektroniki (wszechobecnej) tez tragiczna. Podobnie z Disco czy zwyklym RR-em.
Ewentualnie X5 3.0d lub 4.4 V8. Bardzo przyjemny samochod i wg mnie lepiej sie prowadzi niz ML, do tego ma, moim zdaniem, przyjemniejsze wnetrze, ale to rzecz gustu.
Jeep - na pewno bedzie najtanszy w zakupie i stosunkowo tanie czesci. Ale w diesla bym sie nie pchal, pracuje jak traktor i pali niemalo. Tu w zasadzie tylko HEMI, rewelacyjny silnik i bardzo oszczedny jak na gabaryty. Bedzie mniej oalil niz Gela 3.0td.
_________________ pzdr - Maciek 41 Buick Special x2, 49 Chevy "Deratyzator", 50 Olds "Patton", 53 Chevy Bel Air, 55 Chevy 3800 panel, 70 Chevy Impala conv, 77 Chevy Monte Carlo, 87 Chevy G20, 89 Chevy K5, 03 Chevy S10 = 86 garow, 59.7 L, 2480KM
|