MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pn lip 14, 2025 9:43 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł: Trajka V8
Post: pt sie 14, 2009 2:51 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lut 14, 2004 3:43 pm
Posty: 2822
Lokalizacja: Pyrlandia
Witam,
kolega ukończył wreszcie budowę swojej kolejnej trajki. Tym razem jest to potwór z silnikiem V8 z audi V8 - 4.2 litra, 32 zawory, 280 KM. Resztę oceńcie na zdjęciach. Całą pracę wykonali pracownicy jego firmy oraz on osobiście. Samą robociznę przy tym projekcie wycenił na ok. 20.000 zł. Dodam, że przednią felgę razem z tarczami ham. ściągał z USA, a celnicy przy cleniu oszacowali ją na 2500 $. Cała, że tam powiem karoseria, to nie żywica, a metal.
Aha, tylne lampki są na sztukę, do przeglądu, który przeszedł bez problemu, jest też ubezpieczone.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

_________________
Kuba
W116 300SD '79
Ex:
C114 250 2,8 '71, S203 220 CDI '04, W115 200 '72, W123 200 '84, C123 230 '82, W116 350 '77, C123 280 '80, S202 250TD '98, W124 300D '88, W201 1.8 '91, W202 180 '99


Na górę
 Tytuł:
Post: pt sie 14, 2009 3:10 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 15, 2006 10:58 am
Posty: 2118
Lokalizacja: Poznań
Bez obrazy. Doceniam prace i wysiłek oraz koszty przy maszynie.. Ale trike wygląda jak poczwara. SIlnik fajny wykonanie zajebiste ale to taki dziwny pojazd. Niby auto a nie motor. Nie podoba mi sie :)

_________________
T203 1.8 m271, v230 638 m111
Ex.W123 240D,W123 200, w123 230E, w123 280e, w202 c180 ,c124 300CE


Na górę
 Tytuł:
Post: pt sie 14, 2009 6:53 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn gru 19, 2005 11:17 am
Posty: 356
Lokalizacja: Reda
NIe jestem fanem trajek. Uważam, że alb 2 albo 4 kółka. Ale ta jest naprawdę ŁADNA. Na pewno będzie robiła ogromne wrażenie na drodze.

_________________
- S210 300 TURBODIESEL '97 Avantgarde


Na górę
 Tytuł:
Post: pt sie 14, 2009 7:37 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob cze 12, 2004 3:35 pm
Posty: 2505
Lokalizacja: Lublin
diabeł tkwi w szeczegółach, jak się wkłada tyle kasy to można i dół silnika odświeżyć, z alternatora zdjąć rdzę, kolektory podmienić z nierdzewki jakiejś.
A tak się zapytam - ma jakąś płytę termochłonną między siedziskiem a silnikiem ?

_________________
"Jestem Książę i pewnych tematów nie drążę..."

Miałem k...tyle aut co niektórzy w podpisie, na drugie popularność, na trzecie szacunek - teraz mam rower


Na górę
 Tytuł:
Post: pt sie 14, 2009 10:49 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lut 14, 2004 3:43 pm
Posty: 2822
Lokalizacja: Pyrlandia
Wiadomo, o gustach się nie dyskutuje, ale jak ją zobaczyłem to powiedziałem BATMOBIL :lol: :lol:

Co do uwag Mojo - pojazd ma jeszcze trochę niedociągnięć i właściciel zdaje sobie sprawę z tego. Co do kompletnego wydechu z nierdzewki to nie wiem jak dlugo by to dało radę, końcówki wydechy, widoczne na jednej fotce, były srebne do pierwszej przejażdżki, po godzinie jazdy już się przydymiły, co będzie dalej wiadomo. Chyba są lepsze sposoby na odprowadzanie ciepła niż nierdzewka. A że właściciel uwielbia jazdę na trajce na dwóch kołach, to zamontował z tyłu spory odbojnik (patrz foto).

_________________
Kuba
W116 300SD '79
Ex:
C114 250 2,8 '71, S203 220 CDI '04, W115 200 '72, W123 200 '84, C123 230 '82, W116 350 '77, C123 280 '80, S202 250TD '98, W124 300D '88, W201 1.8 '91, W202 180 '99


Na górę
 Tytuł:
Post: pt sie 14, 2009 11:33 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn gru 19, 2005 11:17 am
Posty: 356
Lokalizacja: Reda
kubol pisze:
końcówki wydechy, widoczne na jednej fotce, były srebne do pierwszej przejażdżki, po godzinie jazdy już się przydymiły

Jeżeli chodzi Ci o kolektory to lekarstwem będzie dwuścienna rura albo jakaś maskownica przysłaniająca wydech.

_________________
- S210 300 TURBODIESEL '97 Avantgarde


Na górę
 Tytuł:
Post: sob sie 15, 2009 12:08 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lut 25, 2007 11:37 pm
Posty: 312
Lokalizacja: Lubartów k. Lublina
Jak każdy SAM, taka trajka to niekończąca się opowieść. Mam znajomych co robili moto z silnikiem Warszawy M20, bokserem Subaru i V4 popularnego zaporożca (wszystkie na 2 kołach :o ).
Ta trajka wrażenie robi wielkie, ale ja wolę 2 koła, choćby seryjne...
Co do agregatu tam zastosowanego mam do tego wielki szacunek. Na Audi V8 od dawna choruję, ale nie chce pracować tylko na ubezpieczenia [zlosnik]

P.S. Chciałbym kiedyś zobaczyć na żywo co to to potrafi ;)
Zadowolenia z jazdy życzę koledze.

_________________
kiedyś w114 250CE '68 w dieslu :-(
teraz w123 230CE '82, już takie jak trzeba :-)
banalne audi na wyloty...
Honda CBX 650 '83
i kilka moto z KDL, następne w planach... ciągle mało rdzy w garażu


Na górę
 Tytuł:
Post: sob sie 15, 2009 9:20 am 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 26, 2003 12:24 pm
Posty: 7489
Lokalizacja: WWL
Fajny Batmobil, tylko ma o 1 koło za dużo [zlosnik] Ale szacun za pomysł i pracę.

Co do wydechu - nierdzewka zżółknie momentalnie. Trzeba dać wydech i osłonę termiczną, najlepiej chromowaną, mocowaną na obejmach. Wtedy będzie OK.

_________________
pzdr - Maciek
41 Buick Special x2, 49 Chevy "Deratyzator", 50 Olds "Patton", 53 Chevy Bel Air, 55 Chevy 3800 panel, 70 Chevy Impala conv, 77 Chevy Monte Carlo, 87 Chevy G20, 89 Chevy K5, 03 Chevy S10 = 86 garow, 59.7 L, 2480KM


Na górę
 Tytuł:
Post: sob sie 15, 2009 10:32 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob paź 20, 2001 2:00 am
Posty: 2387
Lokalizacja: Stargard
Pięknie to musi grzmieć :) V8 audi to chyba jednej z najlepiej brzmiących motorów nawet bez cudowania z wydechem a tu wszystko poskracane do minimum. Fajne cudo :) Postaraj się o jakiś film który pokazuje jak to jedzie :)

_________________
w124 230 CE '89r Przyrósł do mnie i nie chce się odczepić ;P
300c 5.7 hemi 2004 (tak znowu to zrobiłem ... prawie jak Kijek)
i jeszcze ze 2 inne na F i na... VW :P
ex 126 280se Kijek
ex 115 220d


Na górę
 Tytuł:
Post: sob sie 15, 2009 11:14 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw maja 10, 2007 9:24 pm
Posty: 563
Lokalizacja: Świdnica
Podstawowa wada tej konstrukcji to silnik z tyłu,lepsze było by go dać centralnie.Wtedy nie podbija przedniego koła i lepiej się prowadzi.Wiem bo mam dobrego kolegę z którym już drugą trajke tworzymy z silnikiem V6 forda umieszczonym centralnie...fotki kiedyś.

_________________
W124 260E
LUBLIN INTRALL 3 4CTi90
W201 1,8E => 200E ex.
VW GOLF 2 1,8 ex.
W201 200E => OM601 ex.
W124 300E ex.
W126 260SE ex.
W201 200E ex.
BMW E32 730i ex.
W115 240D => 250 M123 ex.
VW T3 1,6TD => 1,8 RP ex.
LUBLIN 2,9T 2,4 D ex.


Na górę
 Tytuł:
Post: sob sie 15, 2009 10:48 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt kwie 08, 2008 8:26 pm
Posty: 653
Lokalizacja: WLKP
Powiem szczerze ze motor mi sie nie podoba ale doceniam prace jaka jest w niego wlozona, super jest tez to ze jest jeden jedyny na calym swiecie,bo robiony wlasna wizja i przede wszystkim wlasnymi silami!
Pogratuluj koledze!


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sie 17, 2009 12:00 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lis 24, 2006 12:08 pm
Posty: 1034
Lokalizacja: Warszawa-Suwałki
Bukol pisze:
Trzeba dać wydech i osłonę termiczną, najlepiej chromowaną, mocowaną na obejmach. Wtedy będzie OK.

Typowo Harleyowsko-sklepowe podejście. Ma się świecić chrom na srebrno ... A ja prawdziwe piękno widzę w przebarwionych kolektorach, bo wtedy widać, że nie ma tam żadnej ściemy, tylko jest konkret - to, co potrzeba, bez zbędnych ozdób, które niczemu nie służą, a tylko ważą i psują bilans cieplny... Ewentualnie owinąć wydech bandażem azbestowym, jak w dirt-trackowych sprzętach - to jest konkret!
A traja - połączenie wad samochodu i motocykla i niemal 100% gwarancja trafienia w dziurę...
Kiedyś widziałem ciekawą trike, ale sportową. Silnik z przodu, ostra geometria i jeździła naprawdę szybko po winklach - a taka wydumka, owszem wygląda ładnie i szybko jeździ po prostych - co kto lubi.
Pozdrawiam
Szymon
Che, che - teraz zobaczyłem. To ma samochodową oponę z przodu... Odważnie. Przy skręconej kierownicy ma to kontakt z asfalem przez pasek o szerokości 10 mm.. To nie można było motocyklowej oblec? Nawet tylnej...

_________________
Wołga Gaz 2410 '88
W124 500E '91 - Pani Jagoda www.w114-115.org.pl/forum/img01/1224070157_IMG_2600m.jpg
W211 320CDI 4Matic
W124 280TE '92 - Oliwka - ex
W124 300TD '92 - Czarna Wdowa - ex


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sie 17, 2009 9:15 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 26, 2003 12:24 pm
Posty: 7489
Lokalizacja: WWL
szymon.dziawer pisze:
Bukol pisze:
Trzeba dać wydech i osłonę termiczną, najlepiej chromowaną, mocowaną na obejmach. Wtedy będzie OK.

Typowo Harleyowsko-sklepowe podejście. Ma się świecić chrom na srebrno ... A ja prawdziwe piękno widzę w przebarwionych kolektorach, bo wtedy widać, że nie ma tam żadnej ściemy, tylko jest konkret - to, co potrzeba, bez zbędnych ozdób, które niczemu nie służą, a tylko ważą i psują bilans cieplny... Ewentualnie owinąć wydech bandażem azbestowym, jak w dirt-trackowych sprzętach - to jest konkret!


Eeee tam, gadanie. Są sprzęty, które mają wyglądać. Jak n.p. ta trajka. I wtedy chrom musi być świecący. Może w takim n.p. Street Triple fioletowe kolektory wyglądają git, ale nie w HD czy innym choppero-cruiserze. I nie zgodzę się, że niczemu nie służy - służy temu samemu co Twoja gwiazda na masce. Ma wyglądać.

_________________
pzdr - Maciek
41 Buick Special x2, 49 Chevy "Deratyzator", 50 Olds "Patton", 53 Chevy Bel Air, 55 Chevy 3800 panel, 70 Chevy Impala conv, 77 Chevy Monte Carlo, 87 Chevy G20, 89 Chevy K5, 03 Chevy S10 = 86 garow, 59.7 L, 2480KM


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sie 17, 2009 11:09 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: czw maja 16, 2002 11:55 pm
Posty: 531
Lokalizacja: Konin
Czy to pojazd Kaszpira? Nie pamiętam, ale chyba z Wrześni? Dawno go nie widziałem.

_________________
Pozdrawiam
Maciej

MB W114 280 74 r. Milka
Ford Transit MK2 84 r. Oldskool

Kosmetyki samochodowe CarChem
fb/CarChemPolska
Akcesoria do pielęgnacji samochodów egge.pl


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sie 18, 2009 7:50 am 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lut 14, 2004 3:43 pm
Posty: 2822
Lokalizacja: Pyrlandia
Konik pisze:
Czy to pojazd Kaszpira? Nie pamiętam, ale chyba z Wrześni? Dawno go nie widziałem.


Tak, Kaszpira [zlosnikz]
Znacie się? Aaaa motocykliści....

_________________
Kuba
W116 300SD '79
Ex:
C114 250 2,8 '71, S203 220 CDI '04, W115 200 '72, W123 200 '84, C123 230 '82, W116 350 '77, C123 280 '80, S202 250TD '98, W124 300D '88, W201 1.8 '91, W202 180 '99


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl